Äitini kertoi, etten ollut toivottu lapsi enkä toivottua sukupuolta
Alkaa mummolla dementia iskeä ja suorapuheisuus yltyy.
Kommentit (5)
Huvittavaahan tämä on. Ja sillä tavalla tasapainossa, etteivät vanhempani todellakaan ole sellaisia kuin olisin toivonut. Totta kai olen jo aika nuorena ymmärtänyt, etteivät vanhempani varsinaisesti rakasta minua.
Rakkautta olen kyllä saanut elämässäni, aikuisena ja itse vanhempana omassa perheessäni.
Ap
Nyt on hyvä hetki sanoa, että hän ei ole toivottu vanhempi. Pohojaasta suoruutta.
Vierailija kirjoitti:
No minulle kerrottiin se lapsesta asti. Jauhettiin myös että mikä nimeni oliis jos olisin ollut se toivottu poika.
Joo, minulle myös kerrottiin, mikä olisi ollut nimeni, jos olisin ollut poika. Ja miten nimeäni piti miettiä ja isä sen lopulta keksi. Kerrottiin myös, että pitäisi vielä poikaa yrittää. Siis isä kertoi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulle kerrottiin se lapsesta asti. Jauhettiin myös että mikä nimeni oliis jos olisin ollut se toivottu poika.
Joo, minulle myös kerrottiin, mikä olisi ollut nimeni, jos olisin ollut poika. Ja miten nimeäni piti miettiä ja isä sen lopulta keksi. Kerrottiin myös, että pitäisi vielä poikaa yrittää. Siis isä kertoi.
Ap
No minäkin mietin, että jos ensimmäinen on poika, joutuu sitten vielä toisen tekemään, kun halusin tytön. No se eka sitten olikin tyttö. Jos olisi ollut poika, olisin tehnyt tytön toivossa toisen. Toki en tästä olsi poikaa syyllistänyt, vaan yhtä rakas hänkin olisi ollut.
lapsuuden naapuri sai esikoisena tytön, joka kuoli synnytykseen. Sai vielä sen jälkeen 3 poikaa ja kovasti aina tyttöä toivoi. En tiedä onko se sitten loukkaus niitä poikia kohtaan, että kehtasi tyttöäkin toivoa?