Ilta-Sanomien kommentit = naisvihaa
Anteeks oli pakko tehdä aloitus näin typerästä asiasta! En ole herkkähipiäinen mutta mua nin ihmetyttää miten yhä tänä päivänä on ihmisiä ,joiden ajatusmaailma on 1400-luvulla:
"Ei se nyt ihan ja sama ole, tuleeko poika vaiko tyttö.
Eron näet viimeistään siinä vaiheessa, kun alkaa poikaystävät pyörimään nurkassa.
Poikien kanssa paljon helpompaa, tyttöjen kanssa saa koko ajan pelätä, koska tulevat maha pystyssä kotiin, eikä mitään tietoa kuka on isä."
Ilta-Sanomien päätoimittajakin on nainen, joten ihmetyttää nämä sovinistiset kommentit. Niitä on jokaisessa jutussa. Iltalehden elämänkoululaisetkaan eivät yleensä ole noin ilkeitä.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:18"]
Ai se on jo miesvihaa kun sanoo ettei mikään johdu miehistä.... Mun mielestä miesvihaa olis kaikki miehet pitää tappaa.
[/quote]
Naisvihaa on sanoa, että teinipoikien kanssa on helpompaa kuin tyttöjen, miesvihaa on sanoa, että kaikki miehet pitäisi tappaa. Ok. Eipä ihme, että naisvihaa väitetään olevan enemmän kuin miesvihaa.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:15"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 16:02"]
Vihaan olla nainen. C'mon tunkekaa se feministi paskanne perseeseenne! Haluan muuttaa venäjälle...tai jonnekkin maahan missä naiset on naisia ja miehet miehiä. Täällä naiset yrittävät alistaa miehiä ja kasvattavat mielenosoituksena kainalokarvat koska "ME OLEMME NAISIA! SAAMME KIRISTÄÄ SEKSILLÄ MIEHIÄMME JA KASVATTAA KAINALOKARVAT!!!!"....jumalauta. T15
[/quote]
Turpa kiinni kakara!!! Parempi kun leikit sitä prinsessaa sisällä. Karvat kasvaa just niin paljon kun kukin haluaa ja silläkään ei oo mitään tekemistä miesten kanssa. Millään ei ole mitään tekemistä miesten kanssa.
[/quote]Miesvihaa.
[/quote]
Ai se on jo miesvihaa kun sanoo ettei mikään johdu miehistä.... Mun mielestä miesvihaa olis kaikki miehet pitää tappaa.