Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä on yh-isä...

Vierailija
17.06.2015 |

Minun poikaystävällä on lapsi exänsä kanssa, joka ei halua olla lapsen kanssa tekemisissä. Olen 18v, poikaystävä 19v. Lapsi on vuoden ikäinen. Olen miettinyt eroa, koska en koe olevani lapsi-ihminen jne. Mutta olen silti kiintynyt niihin molempiin! Rakastan poikaystävää ja olen tosi kiintynyt pikkutyttöön. Kertokaa mammat, kannattaako minun erota? En haluaisi erota, mutta entä jos kadun myöhemmin? En ehkä ole parasta äitimateriaalia, mutta uskon että osaisin olla ok-äiti. Itse en usko koskaan haluavani omia lapsia, joten siksikin arvelen että haluanko edes olla ei-biologinen äiti. Tunteeni heittelevät jatkuvasti. Olen perustamassa omaa tatuointiliikettä ja poikaystävä on myös tatuoijana eräässä liikkeessä, joten sitä kautta tapasimme. Mitä minä teen? Olen nyt ollut kuvioissa puolisen vuotta, enkä vieläkään tiedä varmaksi.
N18

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette alapeukkujen sijaan kerro kantaanne?
Ap

Vierailija
2/37 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tarvitsen ulkopuolisten mielipiteitä!
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihana ja vastuullinen mies jos tuonikäisenä pystyy olemaan lapsen yksinhuoltaja. Älä päästä menemään, olet löytänyt harvinaisuuden.

Vierailija
4/37 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä eroa. Anna ajan näyttää...

Vierailija
5/37 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:28"]On kyllä ihana ja vastuullinen mies jos tuonikäisenä pystyy olemaan lapsen yksinhuoltaja. Älä päästä menemään, olet löytänyt harvinaisuuden.
[/quote]

No se on totta, mutta tunteeni vaihtelee 5 minuutin välein.
Ap

Vierailija
6/37 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta ehkä on mahdollista että vielä joskus haluat omiakin. Eihän teidän tarvitse naimisiin mennä vielä. Olette yhdessä ja nautit ajasta poikaystävän ja hänen lapsensa kanssa ihan rauhassa.

Vierailija
7/37 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukut varmaankin siitä että olet ryhtynyt kuvioon tietäen tilanteen ja alat miettiä eroa sen takia. Sanot rakastavasi miestä ja että olet tyttöön kiintynyt mutta silti mietit eroa? Mietit että tulet ehkä joskus katumaan jos ette eroa mutta voisko asia olla myös niin että tuut katumaan jos eroatte. Arvostan suuresti yh isejä, se kertoo luonteenpiirteestä paljon eli jos suhde muuten menee hyvin niin itse pitäisin kiinni.

Vierailija
8/37 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa! jos et koe olevasi yhtään äiti tai edes aikuinen tälle lapselle niin suosittelen että lähdette eri matkoihin. Äidiksi  sinun ei tarvitse tälle lapselle ryhtyä mutta  se lapsi on ja pysyy siinä mukana. Jos jo nyt mietit niin ei se muuksi muutu.

Tiedän tämän ihan omasta kokemukesta kun kerran haksahdin lapsettomaan naisen !

T: yh-iskä

Vierailija
9/37 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:30"]Ja toisaalta ehkä on mahdollista että vielä joskus haluat omiakin. Eihän teidän tarvitse naimisiin mennä vielä. Olette yhdessä ja nautit ajasta poikaystävän ja hänen lapsensa kanssa ihan rauhassa.
[/quote]

En vaan ole ennen osannut olla lasten kanssa, enkä oikeastaan edes tykkää niistä. Älkää käsittäkö väärin, tykkään kyllä tytöstä, mutta välillä mietin onko tässä mitään järkeä. Olen sekaisin tunteiltani.
Ap

Vierailija
10/37 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh, en ikinä huolisi kenenkään jämiä ja olen jo melkein 40. Lähde ja etsi oma onnesi, exän nussimisesta alkunsa saanut penikka on vastenmielisin riesa maan päällä.

Vierailija
11/37 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:32"]Eroa! jos et koe olevasi yhtään äiti tai edes aikuinen tälle lapselle niin suosittelen että lähdette eri matkoihin. Äidiksi  sinun ei tarvitse tälle lapselle ryhtyä mutta  se lapsi on ja pysyy siinä mukana. Jos jo nyt mietit niin ei se muuksi muutu.

Tiedän tämän ihan omasta kokemukesta kun kerran haksahdin lapsettomaan naisen !

[/quote]

Tätä juuri olen miettinyt. Toisaalta taas, helpottaako vauva-ajan jälkeen? Saanko kahdenkeskistä aikaa enemmän poikaystäväni kanssa? Nämä asiat pyörii päässäni.
Ap

Vierailija
12/37 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:32"]Hyh, en ikinä huolisi kenenkään jämiä ja olen jo melkein 40. Lähde ja etsi oma onnesi, exän nussimisesta alkunsa saanut penikka on vastenmielisin riesa maan päällä.
[/quote]

Hei älä puhu hänestä noin! Lapsi on syytön. En kyllä ymmärrä miksi poikaystävän ex edes piti lapsen, kun ei sitä halunnut.
Ap

Vierailija
13/37 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:28"]On kyllä ihana ja vastuullinen mies jos tuonikäisenä pystyy olemaan lapsen yksinhuoltaja. Älä päästä menemään, olet löytänyt harvinaisuuden.
[/quote]
Todellinen helmi, jokainenhan haluaa miehen, jolle on vasta toisella sijalla jos silläkään. Mitäköhän iloa äpärän hyysäämisestä on naisystävälle?

Vierailija
14/37 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:34"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:32"]Eroa! jos et koe olevasi yhtään äiti tai edes aikuinen tälle lapselle niin suosittelen että lähdette eri matkoihin. Äidiksi  sinun ei tarvitse tälle lapselle ryhtyä mutta  se lapsi on ja pysyy siinä mukana. Jos jo nyt mietit niin ei se muuksi muutu. Tiedän tämän ihan omasta kokemukesta kun kerran haksahdin lapsettomaan naisen ! T: yh-iskä [/quote] Tätä juuri olen miettinyt. Toisaalta taas, helpottaako vauva-ajan jälkeen? Saanko kahdenkeskistä aikaa enemmän poikaystäväni kanssa? Nämä asiat pyörii päässäni. Ap

[/quote]

Kahden keskinen aika lisääntyy ehkä sitten kun lapsi alkaa olla rippikouluiässä. Menee jo omia menojaan jne

Vierailija
15/37 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:28"]On kyllä ihana ja vastuullinen mies jos tuonikäisenä pystyy olemaan lapsen yksinhuoltaja. Älä päästä menemään, olet löytänyt harvinaisuuden.
[/quote]
Todellinen helmi, jokainenhan haluaa miehen, jolle on vasta toisella sijalla jos silläkään. Mitäköhän iloa äpärän hyysäämisestä on naisystävälle?
[/quote]

Poikaystävä on syytön. Ex sanoi käyttävänsä e-pillereitä, mutta ei käyttänyt (tai unohti) ja piti lapsen. Sen jälkeen hoiti lasta 3kk, ja lähti kävelemään.
Ap

Vierailija
16/37 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yh-äiti, eli sinänsä en ehkä oikea vastaamaan, mutta itse ainakin toivoisin mahdollisen tulevan poikaystävän/-ehdokkaan miettimään HYVIN tarkkaan mihin ryhtyy. Toki itselläni on se tilanne, että lapsen isä on aktiivisesti mukana (ja 99% ajasta riidatta, ollaan hyviä kavereita), mutta siksi en ole toistaiseksi halunnut päästää ketään miestä lähelle koska haluan olla niin varma kuin voi olla, että mieskin on varma.

Lapsi on asia joka ei poistu, asia joka on aina ykkönen. Uutta isää ei lapseni kaipaa (teillä toki siis tilanne eri, jos äiti ei ole kuvioissa), mutta toki myös kumppanit ovat osa lapsen elämää ja toimivat haluamattaankin aikuisen miehen/naisen mallina. Eikä se ole mikään sellainen "humps vaan tässä sitä ollaan" vaan kannattaa oikeasti miettiä tarkkaan, mitä haluaa ja kykeneekö siihen. Ihan kaikkien kolmen kannalta :)

Vierailija
17/37 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:32"]Eroa! jos et koe olevasi yhtään äiti tai edes aikuinen tälle lapselle niin suosittelen että lähdette eri matkoihin. Äidiksi  sinun ei tarvitse tälle lapselle ryhtyä mutta  se lapsi on ja pysyy siinä mukana. Jos jo nyt mietit niin ei se muuksi muutu. Tiedän tämän ihan omasta kokemukesta kun kerran haksahdin lapsettomaan naisen ! T: yh-iskä [/quote] Nainen haksahti sinuun. Kaltaisesi ihmisroska ei kykene antamaan parisuhteessa yhtään mitään, joten en ymmärrä miksi oletat itse ansaitsevasi naiselta kunnioitusta.

[/quote]

Ihan miten vaan. Molemmat haksahti ajattelematta järjellä. Ja mistähän sinä tiedä mitä pystyn parisuhteessa antamaan ja mitä en. Joten ota lääkkeesi ja rauhoitu

Vierailija
18/37 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:40"]Itse olen yh-äiti, eli sinänsä en ehkä oikea vastaamaan, mutta itse ainakin toivoisin mahdollisen tulevan poikaystävän/-ehdokkaan miettimään HYVIN tarkkaan mihin ryhtyy. Toki itselläni on se tilanne, että lapsen isä on aktiivisesti mukana (ja 99% ajasta riidatta, ollaan hyviä kavereita), mutta siksi en ole toistaiseksi halunnut päästää ketään miestä lähelle koska haluan olla niin varma kuin voi olla, että mieskin on varma.

Lapsi on asia joka ei poistu, asia joka on aina ykkönen. Uutta isää ei lapseni kaipaa (teillä toki siis tilanne eri, jos äiti ei ole kuvioissa), mutta toki myös kumppanit ovat osa lapsen elämää ja toimivat haluamattaankin aikuisen miehen/naisen mallina. Eikä se ole mikään sellainen "humps vaan tässä sitä ollaan" vaan kannattaa oikeasti miettiä tarkkaan, mitä haluaa ja kykeneekö siihen. Ihan kaikkien kolmen kannalta :)
[/quote]

Tyttö sanoo minua "maama"...tarkoittaako se mammaa? Tuntuu pahalta, kun en osaa päättää mitä teen.
Ap

Vierailija
19/37 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde nyt tai sitten sitoudut loppuiäksi. On julmaa laittaa lapsi kiintymään itseensä ja olla koko ajan toinen jalka oven raossa lähdössä.

Nyt jos lähdet lapsi ei muista sinua muutaman kuukauden päästä.

Eri asia, jos roikut kuvioissa pari vuotta ja sitten hylkäät lapsen. Hänelle jää muistoja ja kokemus hylätyksi tulemisesta.

Oma aika ei todellakaan lisäänny leikki-ikäisen ja taaperon kanssa. Päinvastoin. Lapsi pitää ottaa aina vain enemmä huomioon. Vauva on monin tavoin helpompi.

Vierailija
20/37 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:32"]Eroa! jos et koe olevasi yhtään äiti tai edes aikuinen tälle lapselle niin suosittelen että lähdette eri matkoihin. Äidiksi  sinun ei tarvitse tälle lapselle ryhtyä mutta  se lapsi on ja pysyy siinä mukana. Jos jo nyt mietit niin ei se muuksi muutu. Tiedän tämän ihan omasta kokemukesta kun kerran haksahdin lapsettomaan naisen ! T: yh-iskä [/quote] Nainen haksahti sinuun. Kaltaisesi ihmisroska ei kykene antamaan parisuhteessa yhtään mitään, joten en ymmärrä miksi oletat itse ansaitsevasi naiselta kunnioitusta.

[/quote]

Ihan miten vaan. Molemmat haksahti ajattelematta järjellä. Ja mistähän sinä tiedä mitä pystyn parisuhteessa antamaan ja mitä en. Joten ota lääkkeesi ja rauhoitu

[/quote]
Jos annat sen mitä nainen tarvitsee ja ansaitsee, olet surkein isä maan päällä. Ei minusta ole hyvää käytöstä rakastella lasten silmien edessä illat pitkät ja nauttia kynttiläillallisia ilman häiriötekijöitä useamman kerran viikossa pakottaen pennut pysymään pakkasessa. Sinulle romantiikka lienee nylkytystä pimeässä peiton alla kunhan vittupäät varmasti nukkuvat. Toosi toosi iihhana parisuhde.
[/quote]
:D :D apua voiko noin typerää ollakaan. Toivottavasti olet trolli!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän