Mitä sinussa pitäisi muuttaa, että olisit 10/10?
Esim. Itse oon ehkä 7 ja pitäisi olla isommat tissit, kiinteämmät reidet ja vähän paksummat huulet, että olisin 10/10.
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 17:55"]
Todella sairas ketju.
[/quote]
Siis ihan vitun sairas.
[/quote]
No ei tarvi ottaa niin vakavasti! Menee samaan sarjaan kuin "Mitä tekisit, jos voittaisit Lotossa xx miljoonaa?" -ketjut, eli saa haaveilla! :D
Hmm +5cm, -5kg ja olisin jo aika hyvä :) sitten vielä ruskeampi iho ja pidemmät ripset niin olis aika 10
Olisko tässä aiheessa ainesta provoon?
Painoa vois pudottaa 5kg. Muuten oon varmaan 9/10: tummat hiukset, vihreät silmät, pitkät ripset, täyteläiset huulet, 165cm, sirorakenteinen mutta muodokas, älykäs ja mukava.
-5 kg ja raskausarvet pois. Myös leuan muoto erilaiseksi sekä luonnonkiharat ja kuivat hiukset sileäksi ja suoraksi. Kyllä sit kelepais!
Se, että perehtyisin, mitä tällainen pistytys tarkoittaa. Ei ole ollut tarvetta.
Maksu timmiksi ja tissit pienemmiksi.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 20:37"]Maksu timmiksi ja tissit pienemmiksi.
[/quote]
*Masu
Huomaa että kateelliset taas alapeukuttaa. Jos jollain on korjattavana vain joku yksi pieni asia, niin heti saa alapeukkuja :D
Kroppa on jo hyvä, mutta koko naama. Sitä kun ei voi treenata :/
Nimi, läskit reidet, iso perse, läski maha, ikä, iho, ....no näil pääsis ehkä 9. Huoh...
Mies. Nykyinen ei pysty maksamaan koko laskua.
Painoa pois 10kg, vähemmän ylimielisyyttä ja ihmisvihaa.
Nenästä kyömy pois, parempi iho, pidemmät sääret ja lyhyempi selkä, pienemmät rinnat, naisellisemmat silmät (kissamaiset), kauniimmat varpaat, karvattomuus kulmakarvoista alaspäin, enemmän luontaista iloisuutta ja positiivisuutta, urheilullisempi kroppa, parempi työpaikka, enemmän rohkeutta. Siinäpä se :)