Onko tää merkki, että pitäis tajuta erota vai vaan ikäkriisi?
Mää ihastun nykyään jatkuvasti muihin miehiin. Myös miehet ovat kiinnostuneita musta eli se paistaa musta läpi, että en ole tyytyväinen elämääni..
Avioliittoni on kestänyt 15-vuotta ja itse olen +40-v. Lapsia on kolme. Kenenkään vieraan kanssa en ole vielä sänkyyn mennyt, mutta ajatuksissa se on käynyt mielessä. Onko tää se merkki, että pitäis jo eroa harkita vakavasti vai onko tää 40-kriisiä..
Suhteessamme on paljon asioita, mitkä ei ole hyvin ja ollaan niistä keskusteltukkin, mutta ei ne ole muuttuneet miksikään.
En halusisi rikkoa ydinperhettä, mutta tää mun jatkuva levottomuus ei ole kivaa kellekkään..
Kommentit (20)
Ei ehkä olla sitouduttu tosissaan, koska muutaman kk päästä kaikki aina palautuu ennalleen. Ap
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:32"]Ei ehkä olla sitouduttu tosissaan, koska muutaman kk päästä kaikki aina palautuu ennalleen. Ap
[/quote]
Eli ette kumpikaan oikeastaan välitä korjata suhdettanne?
Haluatteko omla yhdessä?
Samanlainen tausta ja itse pähkäiken samaa..nuoretkin naiset osoittaa kiinnostusta...
M46
Toki kumpikin aina vannoo muutosta..en tiedä onko tää ihastuminen sitä, että mulla alkaa usko mennä parempaan tulevaisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:35"]Samanlainen tausta ja itse pähkäiken samaa..nuoretkin naiset osoittaa kiinnostusta...
M46
[/quote]
Niinhän sä luulet....
3 naista töissä n30 vuotiaita joo..hymyilevät iloisesti..hakeutuvat seuraan ja jäävät mielellään juttelemaan..ja katse harhailee vartalossani...mitä muuta tarkoittaisi..
M46
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:45"]3 naista töissä n30 vuotiaita joo..hymyilevät iloisesti..hakeutuvat seuraan ja jäävät mielellään juttelemaan..ja katse harhailee vartalossani...mitä muuta tarkoittaisi..
M46
[/quote]
Yeah right. Keep on dreaming.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:35"]
Toki kumpikin aina vannoo muutosta..en tiedä onko tää ihastuminen sitä, että mulla alkaa usko mennä parempaan tulevaisuuteen.
[/quote]
ei tarvii vannoa yhtään mitään. Pitää vaan ruveta muuttamaan asioita. Se eka muutos on ihan oma ite. Jos sä kyttäilemään muita...se on merkki siitä, että sin on helpompi ruveta tekemään muuta kuin panostaa suhteeseen...vähän niinkuin silloin kun pitäis ruveta siivoamaan, niin keksii ihan mitä tahansa muuta vetkutusta.
kyllä sä voisit panostaa itseesi ja tähän olevaan perheeseen ja suhteeseenne.
Miksi sekoittaisit pakan? Paha olo siitä vaan tulee. Uskalla panostaa tähän mitä sulla ja teillä on. Pitää uskaltaa..niin sit voi voittaa.
helpon ja tyhmin ratkaisu on lähteä sekoilemaan muualle ja loukata useaa ihmistä.
mieluummin sitten reilusti eroat ensin ja sitten menet sekoilemaan. Mutta älä ota siihen mukaan muita.
Ole ryhdikäs.
laiskuudelta toi kuullostaa. Lue vaik joku kirja tai kutsu sun mies seikkailuun. Kokeilkaa vaikka yököttelyyn yhdessä. Tai jotain. Te kaks. Mitä sä arvostat?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:45"]
3 naista töissä n30 vuotiaita joo..hymyilevät iloisesti..hakeutuvat seuraan ja jäävät mielellään juttelemaan..ja katse harhailee vartalossani...mitä muuta tarkoittaisi.. M46
[/quote] Miettivät miltä vanha mies näyttää ilman vaatteita, onko manboobseja, näkyykö vatsakumpua, onkohan sulla harmaat rintakarvat, vieläköhän sulla seisoo jne. Näitä sitä miettii kun kattoo vanhempia miehiä, ei pahalla! n24
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:45"]3 naista töissä n30 vuotiaita joo..hymyilevät iloisesti..hakeutuvat seuraan ja jäävät mielellään juttelemaan..ja katse harhailee vartalossani...mitä muuta tarkoittaisi.. M46 [/quote] Yeah right. Keep on dreaming.
[/quote]
Katsovat, että onpa siinä sedälle mahaa kertynyt, pitäisi varmaan senkin alkaa käymään salilla. Korvakarvat myös sojottavat epäsiististi. Hmmm, täytyy hymyillä, ettei ukko ihan lannistu ennen eläkepäiviä.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:45"]3 naista töissä n30 vuotiaita joo..hymyilevät iloisesti..hakeutuvat seuraan ja jäävät mielellään juttelemaan..ja katse harhailee vartalossani...mitä muuta tarkoittaisi..
M46
[/quote]
Voi teitä miehiä, nuoret naiset jaksaa vielä hymyillä kun ei ole iän tuomaa väsymystä/kolotusta. Eikä se aina tarkoita sitä, että ovat kiinnostuneita, flirtti sallittaneen ilman sen syvempää tarkoitusta!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:45"]
3 naista töissä n30 vuotiaita joo..hymyilevät iloisesti..hakeutuvat seuraan ja jäävät mielellään juttelemaan..ja katse harhailee vartalossani...mitä muuta tarkoittaisi.. M46
[/quote] Miettivät miltä vanha mies näyttää ilman vaatteita, onko manboobseja, näkyykö vatsakumpua, onkohan sulla harmaat rintakarvat, vieläköhän sulla seisoo jne. Näitä sitä miettii kun kattoo vanhempia miehiä, ei pahalla! n24
[/quote]
Komppaan! Itse olen 38 ja ei tulis mieleenkään katsella yli 40- v miehiä. Nuorempi on napakampi :) mun mies on 34.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:45"]
[/quote]
Normaalia sosiaalisuutta.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:45"]
[/quote]
Hahhah..mua on luultu 10v nuoremmaksi eli olisin näille oikein edustavaa seuraa..eivät varmaan tiedä siis ikääni...ja ole sporttinen ja pitkä mies..urheilen 4x viikossa...joten katsovat rintalihaksia..litteää vatsaa..rintakarvat oon ajanut muutama harmaa oli tosin..ja seisokissa ei mitään vikaa..täysin samanlainen kuin armeijaiässä
M46
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:45"] 3 naista töissä n30 vuotiaita joo..hymyilevät iloisesti..hakeutuvat seuraan ja jäävät mielellään juttelemaan..ja katse harhailee vartalossani...mitä muuta tarkoittaisi.. M46 [/quote] Miettivät miltä vanha mies näyttää ilman vaatteita, onko manboobseja, näkyykö vatsakumpua, onkohan sulla harmaat rintakarvat, vieläköhän sulla seisoo jne. Näitä sitä miettii kun kattoo vanhempia miehiä, ei pahalla! n24 [/quote] Hahhah..mua on luultu 10v nuoremmaksi eli olisin näille oikein edustavaa seuraa..eivät varmaan tiedä siis ikääni...ja ole sporttinen ja pitkä mies..urheilen 4x viikossa...joten katsovat rintalihaksia..litteää vatsaa..rintakarvat oon ajanut muutama harmaa oli tosin..ja seisokissa ei mitään vikaa..täysin samanlainen kuin armeijaiässä M46
[/quote]
Joku osaa olla itseironinen :D
No kyllä ne nuoremmat ihan hyvin saattavat katsella kiinnostuneina ja flirttaillakin. Siitä on kuitenkin erittäin pitkä matka siihen, että nainen oikeasti haluaisi sitoutua itseään selvästi vanhempaan mieheen. Nuorilta naisilta voi saada katseita ja seksiäkin, mutta toiveita oikeasti vakavasta parisuhteesta ei kannata elätellä.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:35"]Samanlainen tausta ja itse pähkäiken samaa..nuoretkin naiset osoittaa kiinnostusta...
M46
[/quote]
Miltä susta tuntuu kiinnostuksen kohteena oleminen? Mää oon tietty imarreltu, koska miehet on korkeissa viroissa olevia, komeita miehiä, mutta toisaalta inhoan itseäni sen takia, että ajattelen heitä seksuaalisesti..
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 18:21"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:35"]Samanlainen tausta ja itse pähkäiken samaa..nuoretkin naiset osoittaa kiinnostusta...
M46
[/quote]
Miltä susta tuntuu kiinnostuksen kohteena oleminen? Mää oon tietty imarreltu, koska miehet on korkeissa viroissa olevia, komeita miehiä, mutta toisaalta inhoan itseäni sen takia, että ajattelen heitä seksuaalisesti..
[/quote]
Ja tää oli ap.
Kannattaa erota. Ei kannata tuhlata aikaa epätyydyttävässä suhteessa. Itse erosin 20 vuoden avioliiton jälkeen. Eron jälkeen on seuraa riittänyt. Kaikki naimisissa olevia miehiä. Eli miehet eivät eroa, vaan pysyvät liitossa ja pitävät useampia rakastajattaria.
Olette keskustelleet asioista mutta mikään ei ole muuttunut. Ei ne huonot asiat itsestään muutu vaan teidän molempien täytyy muuttaa ne. Oletteko molemmat sitoutuneet muuttamaan asioita?