Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen aikuinen vaatii huomiota syntymäpäivänään?

Vierailija
02.07.2015 |

Olenko vajaa ku ihmettelen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 13:11"]Mun mies ja sisko. Juhlat täytyy tietysti olla ja lahjoja saada paljon. Itse suutun jos joku ostaa mulle synttärilahjan.
[/quote]No toivottavasti saat ihan helvetisti seuraavana syntymäpäivänä lahja krääsää
Miten joku voi suuttua toisten ajattelevuudesta ja ystävällisyydestä
[/quote]

Koska mä olen sanonut, etten halua mitään, en halua että kukaan edes mainitsee syntymäpäiviäni. Ja silti joku aina raahaa jotain turhaa meille.
[/quote]Tuskin kukaan sulle sit mitää oikeasti haluisi tuoda ,vaan ne raahajat tuo vaan piruillakseen.Löysennä vähä pipoo

Vierailija
22/24 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on konstikin,puhua ,että tuu sit synttäreille.
Sitä voi siirtää ja siirtää...kohta on joku oikea syy miks ei voikkaan järkätä.
Sit sanoo vaan ,että ensi vuonna.
Hyvä uskoinen hommaa lahjan ja toimittaa sen. Kiitos muistamisesta! Kiero osaa kiertää;/.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on outoa, jos aikuinen vaatimalla vaatii huomiota synttäreinään. Outoa on kyllä myös se, että jos jostain tulee kuitenkin ilmi, että on synttäri, niin joku ei onnittele. Esim. oletan että veljeni on jostain katkera tai suuttunut, kun lakkasi laittamasta edes fb:ssa onnittelut. En siis vaadi lahjoja tms. mutta pidän outona, jos edes perheen kesken ei onnitella, vaikka aikuisia ollaankin. 

Vierailija
24/24 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi. Loukkaantuu verisesti, jos häntä ei muisteta syntymäpäivänä, äitienpäivänä, jne. Meinasi loukkaantua myös siitä, että vietämma joka toisen joulun minun vanhempieni luona, koska hänen mielestään olisi luonnollista, että olisimme joka joulu hänen kanssaan. Loukkaantuu myös, jos emme kutsu häntä omien synttäreidemme aikaan vähintää kakkukahveille ja lasten kaverisynttäreille.