Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos huomaat okt takaihalla trampoliinin, mitä ajatuksia se herättää?

Vierailija
02.07.2015 |

Ostettu, koska naapureillakin on?

Vuoden-pari nämä ovat ongelmajätettä kuten vesisänkyjä rahdattiin selkä vääränä kaatikselle.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee heti tämä ajatus, en tiedä miksi: "Vittu mitä homoja!"

Vierailija
42/58 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain trampan kun olin 9v. Pompin sillä nyt vielä 6 vuoden jälkeenkin, mutta enemmänkin kuntoilu mielessä. Pompin joka päivä varsinkin kesälomalla, ja voin sanoa että on hyvää kuntoilua.
T15

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että onneksi en asu noiden naapurissa. Ei varmaan tarvitsisi edes yrittää nauttia mistään rauhaisasta illanvietosta ystävien kanssa patiolla grillaten ja viiniä maistellen, mukavia jutustellen.

Vierailija
44/58 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 11:39"]

lapsettomana vela-ihmisenä ajattelen, että miksi joka pihalla pitää olla oma, miksei lapsiperheet osta kimpassa yhtä ja siirrä sitä aina eri pihalle niin muut saa lepuuttaa korviaan :)

[/quote]

Me on tehty juurikin näin :) Yhteisellä alueella kimppatrampoliini.

Vierailija
45/58 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että huomaiskohan ne jos hiippailis niiden pihalle pomppiin salaa....

Vierailija
46/58 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan trampoliinin itselleni, vaikka minulla ei ole lapsia. Voi siinä pelkästään aikuisetkin hyppiä.

Vierailija
47/58 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin takapihan juuri siksi, että saisin laitettua trampan. Se on hauskaa liikuntaa. Viitsisin ostaa ja laittaa sen pihalle ja hyppiä sillä jo nyt vaikka lapsemme on vasta vauva

Vierailija
48/58 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen kateellisena että noilla on kaikkea, perhe, okt JA trampoliini.

Vierailija
49/58 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppikää lapset ja riemuitkaa. MUTTA miksi pitää huutaa kurkkutorvi suorana vaikka kaverit on ihan puheäänen kantaman päässä? Kolmatta kesää aidan takana megalomaaninen meteli. Vajkea mennä naapurisovun uhalla mitään sanomaan. 

Vierailija
50/58 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:25"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:17"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:12"]

En tiedä. Kaupungeissa yleinen, joissa pihat pienet.

Maalla ei näkynyt kellään, aiemmin sielläkin oli. Lapset olivat kalassa tai jossain.

Eli se on tällainen kaupunkivekotin, köyhempien okt-alueiden juttu. saa halvalla nykyään. Yhden huvipuistokerran hinnalla.

[/quote]

ja tämä ei ole millään pahalla meilläkin on. Mutta vaikea kuvitella vaikka jonnekin helsingin kalleimmille okt-alueille. 

[/quote]

Kelpaako Westend?

https://www.google.fi/maps/@60.158677,24.799551,3a,75y,88.56t/data=!3m6!1e1!3m4!1sJTHLap2ZZgVFpdeSo-8xng!2e0!7i13312!8i6656

[/quote]

Ok. en jaksa riidellä, mutta kuitenkin harvinaisempi tuolla kuin tavallisella alueella, jossa on joka pihassa.

[/quote]

Ihan näin sivullisena, mitä sä tällä täysin älyttömällä "köyhä" vänkäyksellä yrität kertoa??? 

Jotenkin mulla on sellanen kutina vasemman pallin kupeessa, että olet ap ja kun ei sinun väittämäsi oikein uponnutkaan AV:n syviin riveihin, siis että tramboliini on ostettu vain kun naapureillakin on ja se roudataan parin kesän jälkeen kaatsille, niin "kostoksi" rupesit mollaamaan tramboliiniväkeä köyhälistöksi. Toki ylipäätäänhän  olet vain provomielessä liikkeellä, että sikäli aivan sama miten päin se meni, koska tulokulmasi oli ainoastaan trollaaminen keinolla millä hyvänsä.

Mitä taas tulee siihen, että kalleimmilla alueilla ei tramboliineja ole niin paljon kuin tavallisemmilla oktaloalueilla johtuu tottakai yksinkertaisesti siitä, että niillä ökyalueilla nyt vaan asuu aikas vähän lapsiperheitä, ne lapsiperheet kun on aika harvassa, jotka jo kolmikymppisinä ovat tehneet miljoonaomaisuuden. Eli omaisuuden määrällä ei sinänsä ole mitään tekemistä tramboliinitiheyden kanssa muuta kuin välillisesti, vaan ihan yksinkertaisesti lapsien määrä on se määrittävä tekijä. Toki myös mummot ja papat voi hankkia kerrostalossa asuvalle lapsenlapselle tramboliinin. Minun vanhempani on siitä hyvä esimerkki.

Vierailija
51/58 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää esittämistä. Soitan poliisit. Mitä muuta muka tekisin? :O

Vierailija
52/58 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt otantaa tuttujen perheistä niin tramppa yleensä löytyy laiskojen vanhempien kotoa. Eivät jaksa panostaa lastensa harrastuksiin joten ostavat trampan jotta tulisi hyvä fiilis vaan. Ainakaan meillä lapsilla (2kpl) sen verran harrastustoimintaa sekä kavereisen tapaamisia jottei heillä riittäisi aikaa hyppiä pahemmi omalla trampoliinilla.

Vierailija
53/58 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan nuita näkynyt pihoilla jo 2000-luvun alusta lähtien. Aika outo muoti-ilmiö kun 15 vuotta kestää... ehkä ap on vaan tyhymä!

Vierailija
54/58 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osu ja uppos :D

Vierailija
55/58 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs nämä Helsingin köyhät okt-alueet ovat, ihan mielenkiinnosta kysyn...

Mä kans olen kiinnostunut näistä köyhistä ok-alueista.

Vierailija
56/58 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää liikuntaa itellekki...olis

Vierailija
57/58 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten muovilelut tuhoavat maapallon

Vierailija
58/58 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää esittämistä. Soitan poliisit. Mitä muuta muka tekisin? :O

Mulle tulee kans lastensuojeluilmoitus ja huoli-ilmoitus ja eläinsuojeluilmoitus ainakin ensimmäisinä mieleen (koirat tykkää monesti mennä sinne tramboliinin alle). Veroilmoitus on myös hyvä tehdä jos ei vielä ole tehnyt ja olisiko syytä epäillä veropetosta ja tukien väärinkäytöksiä ja onko itseasiassa varkaudella hankittu tuo köyhän miehen tramboliini. Että hyvä, kun tuli puheeksi, jotenkin on kuitenkin reagoitava tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme