Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lasten suukottelu

Vierailija
17.06.2015 |

Minkä ikäiseksi asti koet vanhempien esim. lastensa poskelle suukottelun normaaliksi vai onko se aina normaalia jopa lasten ollessa aikuisia? Onko eroa riippuen onko isä tai äiti tai lapsi tyttö tai poika.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan jatkaa hautaan asti, jos joku pitää pervona niin pitäköön! Mksi ei saisi poskelle suukotella?

Vierailija
2/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia niin kauan kun lapsi ei tunne oloaan kiusaantuneeksi ja se on hänelle kaikinpuolin ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai minä suukottelen poikiani! En suulle tietenkään, mutta poskille. Joskus murrosiässä pojilla se ärsytti (kuten myös halailu) Nyt ovat parinkymmenen molemmin puolin ja kyllä tietävät että aina kun nähdään niin minähän halaan ja pussaan.
Olen heitä puskenut maailmaan yhteensä monia vuorokausia joten kyllä minulla pitää aina pysyä joitakin erityisoikeuksia :D

Vierailija
5/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en malta olla pussailematta poitsun 8kk poskia. Ne on niin ihana pulleat ja pehmeät, ai että! Joskus oikeen pidän semmosia pusutteluhetkiä, poikaki tykkää. Tuskin kyllä enää tulevaisuudessa :D

Vierailija
6/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvoja onkin ihana suukotella <3

Vierailija
7/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä nolotti ku mun isä siis pitkälle matkalle lähtiessäni halas mua samalla poskelle pussaten niin että yks luuli sitä mun mieheks./ N20

Vierailija
8/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme maassa, jossa miehetkin antavat toisilleen poskisuudelmia tavatessaan. Joten en suunnitellut lopettavani ennen kuin aika minusta jättää.

Vierailija
9/9 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä lopettanut.Kavereiden nähden en saa pussata. Tyttö 12v. -äiti34v.