tykkäätkö olla pätsissä kun tulee helle?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 09:25"]Mikä on pätsi?
[/quote]
Etkö tiedä?
Se on kuuma paikka.
Ei ole ollut tapana pätsissä istuskella. Mutta meille ei tänä kesänä tule hellettä pihalle eikä rannoillekaan. Surkujuttu, tykkään todella olla ihan missä vain helteellä.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 09:41"]Ei ole ollut tapana pätsissä istuskella. Mutta meille ei tänä kesänä tule hellettä pihalle eikä rannoillekaan. Surkujuttu, tykkään todella olla ihan missä vain helteellä.
[/quote]
Huomenna tulee.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 09:44"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 09:41"]Ei ole ollut tapana pätsissä istuskella. Mutta meille ei tänä kesänä tule hellettä pihalle eikä rannoillekaan. Surkujuttu, tykkään todella olla ihan missä vain helteellä. [/quote] Huomenna tulee.
[/quote]
Saattaa tosiaan tulla, mutta pilvistä on myös. Sunnuntaiksi päivän korkein on +14. Ei ihan auringonottopäivä varsinkaan, kun hyttysiä on ihan hirveästi.
En tykkää, jos sisätiloissa on kuuma, laitan viilennyksen päälle ja pidän ikkunat ja ovet kiinni! Ulkona voin olla kuumassakin, siellä lämpö ei ole huono juttu ollenkaan.
Rakastan ilmalämpöpumppuani! Pysyn kaupungissa.
Tukalaa tulee olemaan. Fyysisesti raskasta työtä helteellä. Nestehukka ja lämpöhalvaus uhkana.
En mä oo pätsissä, mä oon varmaan kotona tai synnyttämässä