Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö tiedät ihmisiä, jotka käyttävät edelleen crocseja kesällä?

Vierailija
02.07.2015 |

Muistaako kukaan tätä villitystä vuoden pari takaa :D Crocsit jalassa hiihdettiin katukuvassa, mökillä kuin terassille lonkerolle.

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, jos huvittaa. Kuumalla säällä varsinkin niin hyvät kengät pukata jalkaan, kun käy jossain.

Vierailija
42/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 09:12"]

En tunne ketään joka käyttää, mutta oon töissä kaupan kassalla ja kovaa huutoa ne feikkicrocsit ainakin edelleen on. Toivon todella, että vain puutarhakengiksi ostavat. 

[/quote]

Nyt puhutaankin oikeista crocseista. 

Vierailija
44/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassilla kätevät! Loppuillasta kun tuopista läikkyy, niin eipä mene kengät pilalle! Sopii sitäpaitsi hyvin leopardikuosisten leggareiden kanssa!

Vierailija
45/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuljen mielummin avojaloin tai noissa monta vuotta vanhoissa merrelin sporttisandaaleissa. Periaatteesta en osta niitä jäljitelmiä, koska ovat halpiskamaa, joka ei kestä ja tässä maailmassa on jo nyt ihan liikaa muovijätettä. Aidot crocksit on taas niin kalliit, etten muovitossuista viitsi niin paljon maksaa..

Vierailija
46/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin! Mitä ikinä onkaan mieltä tyyliasioista, parempia mökki-/pihakenkiä ei ole muuten vielä keksitykkään kesäkeleille. Niin paljon kuin noita kenkiä parjataankin, niin sen voin kertoa että kun tulee aika usein vietettyä kesäviikonloppuja isolla kaveriporukalla mökkiympäristössä, niin kyllä ne on ne minun halpiscrocsikopiot, jotka aina lähtevät kävelemään eteisestä milloin kenenkin vessa- yms. -reissuille, kun poloiset muut eivät tajua ottaa vastaavia mukaan. :--)

Vierailija
47/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 09:56"]

No todellakin! Mitä ikinä onkaan mieltä tyyliasioista, parempia mökki-/pihakenkiä ei ole muuten vielä keksitykkään kesäkeleille. Niin paljon kuin noita kenkiä parjataankin, niin sen voin kertoa että kun tulee aika usein vietettyä kesäviikonloppuja isolla kaveriporukalla mökkiympäristössä, niin kyllä ne on ne minun halpiscrocsikopiot, jotka aina lähtevät kävelemään eteisestä milloin kenenkin vessa- yms. -reissuille, kun poloiset muut eivät tajua ottaa vastaavia mukaan. :--)

[/quote]

Tämä on muuten NIIN totta. Tuttavaperheen äiti ostaakin aina kesän alussa 10 paria eri kokoisia feikki-crockeja mökille, niin kaikille piisaa.

Vierailija
48/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidot crocsit on kotikenkinä. Raskaana ollessa läpyttelin niillä koko kesän niin kyläillessä kuin kauppareissullakin kun muut kengät eivät mahtuneet jalkaan :D Feikkicrocseista en tykkää, ovat liian kovia ja ohuita minun makuun.

Vierailija
49/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän!
Ne on mitä ihanimmat ja huolettomimmat kengät heittää jalkaan jos lähtee kaupassa käymään tms.
Ja en todellakaan jaksa laitella itteeni peilin edessä kauppareissun takia. Jos joku häiriintyy mun ulkoisesta habituksesta kaupassa, niin katselkoot sitten vaikka porkkanapusseja sen sijaan, että mua tuijottelis.

Vierailija
50/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittehän, että Crocks valmistaa jopa mokkanahkatennareita, ei vain niitäpuutarhakengän näköisiä peruskenkiä, joita tässä nyt ilmeisesti tarkoitetaan. Kurkatkaapa vaikka firman verkkokauppaan. Niillä on satoja malleja tarjolla. Vieläkö Crocks-antifaneja närästää?

Vierailija
52/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 08:22"]

Parhaat "kengät" koiranuittamisreissuilla! Ei haittaa vaikka kuraantuvat ja voi myös ite kahlailla vedessä. Kaupassakin voin ne jalassa käydä oli aidot tai feikit. Kotipihalla liikkuessa tosi näppärä laittaa jalkaan vaikka postia hakiessa. Kyläilemään en lähtisi crockseissa.

[/quote]

Ja ne voi pestä jos astuu koiranpaskaan tai niihin menee multaa tms.

Vierailija
53/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 08:42"]

Aina ihmetyttää, miten jotakuta voi niin närästää se, että toinen käyttää käytännöllisiä kenkiä. Ei kukaan täällä meuhkaa esimerkiksi korkokengistä, vaikka niiden käytössä on selkeitä terveysriskejä. Jotenkin ne on vaan nää crocksit iso asia pienelle ihmiselle. Harmittaisko vähemmän, jos ne olisivat vähemmän kirkkaan värisiä, ja sopisivat paremmin suomalaiseen mentaliteettiin? Jos ne kaikki olisivat esmes harmaita? ;)

Crocksit nyt vaan ovat oikein hyvät esimerkiksi hoitotyössä. Mitkään niistä maailmanlopun ennusteista, joita manattiin tapahtuvan jos käytät crockseja, eivät ole toteutuneet. Ihmisten jalat voivat aivan hyvin.  Ainoa ero entiseen on, että enää ei pukukopeilla haise raikas sukkahiki, mitä tapahtui silloin kun työkengät olivat umpikärkisiä hengittämättömiä nahkakenkiä.

[/quote]

No se on vähän niin kuin vyölaukku. Helvetin kätevä, mutta ei voi käyttää kun on niin noloa.

Vierailija
54/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. Minulla on ollut useampia vuosia plantaari faskiitti vasemmassa kantapäässä ja aina jaksanut kipeytyä jos on enemmän joutunut jaloillaan olemaan. Ostin keväällä ekat aidot croksit(ballerinat) ja vajaassa parissa kuukaudessa on kantapää muuttunut täysin kivuttomaksi tulen käyttämään jatkossakin. Seuraavaksi hankintalistalla on croksin lenkkarit.

Vierailija
55/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crocsit on mun MIELESTÄNI ihan fiksut ja käytännölliset mökillä, mutta en mä niitä ite kyllä koskaan laittais kaupunkiin tai jonnekin missä on vähän enemmän ihmisiä. Aika rumathan ne on, mutta kätevät kyllä.

Vierailija
56/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minun alle kouluikäinen lapseni käyttää crocseja pihakenkinä. On oikein tälle kesälle ostetut, että näin täällä Espoossa seurataan muodin uusimpia virtauksia. ;)

Vierailija
57/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 07:57"]

Ihmisten ilmoille en niillä mene, mutta omalla pihalla kuljen niillä kyllä. Aitoja meillä ei ole yhtäkään, mutt kopioita useat.

[/quote]

eikö ole noloa olla aidattomalla pihalla kopioissaan :D
[/quote]miks pitäis maksaa merkistä?

Vierailija
58/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 09:02"]molemmilla lapsilla löytyy (aidot,mummi osti). helppo pukea itse. samoin itselläni löytyy halpiskopiot esim. postin hakemiseen tai uimarannalle. rumia kuin mitkä, mutta käteviä. kun odotin 3v sitten nuorimmaista viimeisilläni, kesähelteillä, en osannut kuvitella muuta asua kuin mekon ja croksit !
[/quote]

Mummit siis eivät koskaan osta jäljitelmiä, vai miksi näit tarpeelliseksi mainita mummin ostaneen?

Vierailija
59/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 08:42"]

Aina ihmetyttää, miten jotakuta voi niin närästää se, että toinen käyttää käytännöllisiä kenkiä. Ei kukaan täällä meuhkaa esimerkiksi korkokengistä, vaikka niiden käytössä on selkeitä terveysriskejä. Jotenkin ne on vaan nää crocksit iso asia pienelle ihmiselle. Harmittaisko vähemmän, jos ne olisivat vähemmän kirkkaan värisiä, ja sopisivat paremmin suomalaiseen mentaliteettiin? Jos ne kaikki olisivat esmes harmaita? ;)

Crocksit nyt vaan ovat oikein hyvät esimerkiksi hoitotyössä. Mitkään niistä maailmanlopun ennusteista, joita manattiin tapahtuvan jos käytät crockseja, eivät ole toteutuneet. Ihmisten jalat voivat aivan hyvin.  Ainoa ero entiseen on, että enää ei pukukopeilla haise raikas sukkahiki, mitä tapahtui silloin kun työkengät olivat umpikärkisiä hengittämättömiä nahkakenkiä.

[/quote]

No se on vähän niin kuin vyölaukku. Helvetin kätevä, mutta ei voi käyttää kun on niin noloa.

[/quote]

Vyölaukku sulla on pillussas. Crocseilla mä käyn välillä kaupassakin ja crocsit on amerikkalainen joten ei voi olla noloja.

Vierailija
60/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Joo. Mulla on tämmöset joka päivä jalassa. http://m.6pm.com/crocs-adrina-flat~2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä