Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö tiedät ihmisiä, jotka käyttävät edelleen crocseja kesällä?

Vierailija
02.07.2015 |

Muistaako kukaan tätä villitystä vuoden pari takaa :D Crocsit jalassa hiihdettiin katukuvassa, mökillä kuin terassille lonkerolle.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaatumista vaan kastumista:)

Vierailija
22/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 07:57"]

Ihmisten ilmoille en niillä mene, mutta omalla pihalla kuljen niillä kyllä. Aitoja meillä ei ole yhtäkään, mutt kopioita useat.

[/quote]

eikö ole noloa olla aidattomalla pihalla kopioissaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä maalla katsomassa. Ilman feikki crocseja kaikki et voi näyttää paikalliselta..

Vierailija
24/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihahommissa, uimarannalla tms. Kätevää kun ei haittaa vaikka kastuvat.

Vierailija
26/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla yksi niistä, jotka kuvittelee crocsien olevan vain niitä muovisten hollannikkaiden näköisiä reikäkenkiä. Mulla on crockseja käytössä kesät talvet, todella mukavat jalassa ja loskakeleissäkään ei mene läpi kuten monista välikelinkengistä menee.

Vierailija
27/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onki turhempaa aihetta?

Vierailija
28/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihmetyttää, miten jotakuta voi niin närästää se, että toinen käyttää käytännöllisiä kenkiä. Ei kukaan täällä meuhkaa esimerkiksi korkokengistä, vaikka niiden käytössä on selkeitä terveysriskejä. Jotenkin ne on vaan nää crocksit iso asia pienelle ihmiselle. Harmittaisko vähemmän, jos ne olisivat vähemmän kirkkaan värisiä, ja sopisivat paremmin suomalaiseen mentaliteettiin? Jos ne kaikki olisivat esmes harmaita? ;)

Crocksit nyt vaan ovat oikein hyvät esimerkiksi hoitotyössä. Mitkään niistä maailmanlopun ennusteista, joita manattiin tapahtuvan jos käytät crockseja, eivät ole toteutuneet. Ihmisten jalat voivat aivan hyvin.  Ainoa ero entiseen on, että enää ei pukukopeilla haise raikas sukkahiki, mitä tapahtui silloin kun työkengät olivat umpikärkisiä hengittämättömiä nahkakenkiä.

Vierailija
29/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälomalla muuhun iskee semmoinen pikkupiru, että käytän crocseja ja legginssejä ihan piruuttani ihmisten ilmoillakin, because I can! :D Ja koska tiedän sen ärsyttävän pikkusieluisia "tyylitaitureita". Kesälomalla saa ottaa rennosti. Mikään ei ole sen mukavampi tunne, kun olla välittämättä pätkääkään muiden mielipiteistä ja pukeutua just niin rennosti kuin haluaa. 

Vierailija
30/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah vai saa joku näppylöitä Crocseista :D 

mulla on kymmeniä kenkiä ja kesäisin ihan parhaat kesäkengät on Crocsit, käyn huoletta kaupassa ja ramppaan pihalla oranssit Crocot jalassa. Feikkikrokoja on myös mutta ne kyllä lentää roskiin kun eivät kestä vai olenko ostanut liian halpoja :D :D 

meillä on myös tramppa, kukkapenkki, olutta jääkaapissa ja tykätään makkarasta. pitänee vielä hankkia se kesämökki, ainakin vuokralle, vai pääseekö pelkillä Crocseilla wt-maalais-sarjaan?

Vierailija
31/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän. On pinkit Jaynat ja mustavalkoiset Kadee Mondot. Ja muitakin. Laadukkaat ja nätit sekä erittäin järkevät kesäkengät.

Vierailija
32/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muistutuksesta. Pitääkin kaivaa oranssit Crocsit kaapista! Toinen vaihtoehto on pinkit Reinot. Helppo sujauttaa jalkaan, jos käy viemässä roskia tai lähikaupassa tms.

Vierailija
33/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vähän piemeä, kesällä noita nyt voisi kuvitella käytettävän, mutta onko kenkien talvikäyttöön topatut turkisversiot saanut ap:n ajattelemaan että ne ovatkin nykyään muotia vain talvella.
Hyi niiden talviversioiden käyttäminen osoittaa olematonta makua ja onneksi en ole kenelläkään niitä edes nähnyt.
Jos tuota kenkämallia haluaa käyttää, niin minusta kesällä sata kertaa mieluumin kuin talvella. Itse en ole koskaan käyttänyt noita, jalkani malli on pitkä ja kapea ja nuo on tehty lähinnä räpyläjalkoja varten.
Siis kyseessä on Suomen olosuhteissa lähinnä kesän vapaa-ajan jalkine ja kesällä nimen omaan kesällä niitä voi kotipihalla käyttää.

Vierailija
34/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen määrittelee milloin on lopetettava käyttämästä esim. Crocseja?
Kenellä on niin suuri auktoriteetti sinuun Ex-crocsinkäyttäjä, että hän on saanut sinut lakkaamaan käyttämästä niitä?
Kuka on niin paljon parempi sinua, että voi määrätä mitä vaatetta et voi enää käyttää?

Vierailija
35/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla lapsilla löytyy (aidot,mummi osti). helppo pukea itse. samoin itselläni löytyy halpiskopiot esim. postin hakemiseen tai uimarannalle. rumia kuin mitkä, mutta käteviä. kun odotin 3v sitten nuorimmaista viimeisilläni, kesähelteillä, en osannut kuvitella muuta asua kuin mekon ja croksit !

Vierailija
36/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ollut mitään syytä lopettaa crocsien käyttöä. Ne on hyvät kesäkengät.

Vierailija
37/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 07:57"]En tiedä seksikkäämpää kuin suominanen leggarit jalassa + HalpaHalli crokseilla sipsuttelee kauppaan :D
[/quote]

Miksi minun pitäisi näyttää seksikkäältä kun menen ostamaan lähisiwasta leipää ja maitoa??

Vierailija
38/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ostin ekat crocsit ikinä takapihatossuiksi! :) Aiemmin olin sitä mieltä, etten ikinä moisia hanki.

Vierailija
39/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aitoja Crocseja monenlaisia, muttei niitä perinteisen näköisiä. Ja käytän niitä sujuvasti missä vain.

Vierailija
40/94 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään joka käyttää, mutta oon töissä kaupan kassalla ja kovaa huutoa ne feikkicrocsit ainakin edelleen on. Toivon todella, että vain puutarhakengiksi ostavat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä