Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

48h valvottu, en pysty nukkumaan

Vierailija
02.07.2015 |

Voiko unettomuuteen kuolla?

Itkettää, oksettaa, ahdistaa, sydän hakkaa... mutten saa unta :) stressaan niin paljon sitä etten nukahda niin tässä sitä ollaan. Pyörin vaan ahdistuneena sängyssä ja oon täysin varma etten enää koskaan nukahda. Itkettää

Menenkö lääkäriin aamulla?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 03:14"]Suosittelen katselemaan jotain tylsää leffaa ja lukemaan niitä tekstejä makuulta.
[/quote]

Asutko yksin?
Kun itse tein putkeen 26h tyovuoron jotta ehtisin dedikseen, olin ihan ylikireässä ja tuskaisessa moodissa jossa en pystynyt muuta kuin pyörimään sängyssä. Olin siis niin kireä että hampaat vain narsku ja keho ei rentoutunut. Mies sitten keksi kertoa mulle "iltasatua" superrauhalliseen tahtiin kainalossa pitäen. Aiheena tais olla unilampaat määki ja mööki jotka hyppivät niityllä puiden ylitse kevyesti kuin pilvenhattarat. Uni tuli lopulta. Kun on jotakin rauhallista johon keskittyä (ääni plus sydämensyke (joku muu kuin omansa) niin se pakkokireys hellittää.

Jos asut yksin niin löytyisikö joku "merisää" ohjelma jota kunnella. Eiks se oo aika monotonista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla