Yksi ihana mies on ollut kaikki nämä vuodet sinkkuna!
Kuusi vuotta sitten työpaikalla tutustuin suloiseen poikaan. Oltiin molemmat parikymppisiä ja ujoja, ei tullut mitään siitä vaikka ihastuttiinkin molemmat. Enemmän minä olin esteenä etenemiselle, kun en lähtenyt kutsuttaessa baariin! :( Facebookista nähnyt että hän ollut kaikki nämä vuodet sinkkuna, vaikka on söpö kuin mikä ja ihan fiksu. Vähän nörtti kyllä, lukee sarjakuvia ja pelaa nettipelejä. Mutta miten voi olla vapaana, ei ymmärrä.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:39"]Ei se oo miehillä niin helppoa kuin teillä naisilla on.
[/quote]
Mussuttajat mussuttaa taas!
Kaikki eivät halua sitoutua, olivatpa miten mukavia tahansa. Ja mistä tietää, vaikka kaveri olisi miehiin päin kallellaan, joten älä missään tapauksessa tyrkytä itseäsi miesparalle, joka varmaan tyytyväinen tilanteeseensa.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 08:14"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 07:31"]Naurattaa katkerat miehet ketjussa :D Kyllä naiset tekevät aloitteita, todella usein. Parhaimmat miehet tulee napata jo aikoja sitten, vaan paskat jämät jää jäljelle pyörimään sinkkuina :) [/quote] Hiusten pöyhkiminen ja silmien räpsytys eivät ole aloitteita.
[/quote]
Mun naispuoliset ystävät on pyytäneet miehiä kahville tai järjestämiinsä juhliin. Tuloksena vuosien pitkäkestoisia parisuhteita, osa jo naimisissa.
Että edelleen: laatunaiset tietää mitä etsii ja myös saa sen. Jämämiehille nyt aloitteita ei tietystikään kukaan nainen tee ;)
[/quote]
Kaunista puhetta kanssaihmisistä.
T. Mitä ilmeisimmin "jämäpaska" nainen
Naurattaa katkerat miehet ketjussa :D Kyllä naiset tekevät aloitteita, todella usein.
Parhaimmat miehet tulee napata jo aikoja sitten, vaan paskat jämät jää jäljelle pyörimään sinkkuina :)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:40"]
No asun nykyään eri paikkakunnalla, mutta tärkeimpänä syynä kyl, ettei jäänyt välttämättä kovin hyvät fiilikset minusta hänelle... :( t.ap
[/quote]
mistä sä sen tiedät mitä toinen kokee?
ja jos sua nyt kiinnostaa, niin mikä sua estää? Sinä itse.
jospa sallisit. Jos sua harmittaa, niin voithan pahoitella. Kysyä mitä kuuluu ja jotain ehdottaa. Ehkä sai silloin näpeilleen ja voi olla herkkä tapaus. Mitä menettäisit, jos ottaisit yhteyttä? Ja yhden kokemuksen ainakin voittaisit, jos otat yhteyttä.
Minullakin on vähän sama tilanne. Olen yli 30 ja sinkku, 10:n vuoden takainen ihastus pyörii edelleen mielessä. Olimme molemmat aikoinaan toisistamme kiinnostuneita, mies teki aloitteen, mutta minä vetäydyin, koska en uskaltanut. On harmittanut kaikki nämä vuodet, koska hän oli kaikin puolin täydellinen (ja on edelleen). Kukaan muu mies ei ole säväyttänyt samalla tavalla. Nykyään hän on käsittääkseni sinkku ja työllistää itsensä taidealalla, eri kaupungissa kuin minä. En enää viitsi lähestyä häntä, koska oletan hänen tunteensa jo laimeentuneen ja hän varmaan pitäisi minua outona/friikkinä, jos selviäisi etten ole vieläkään päässyt yli. :D Tsemppiä, ap!
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 07:31"]Naurattaa katkerat miehet ketjussa :D Kyllä naiset tekevät aloitteita, todella usein.
Parhaimmat miehet tulee napata jo aikoja sitten, vaan paskat jämät jää jäljelle pyörimään sinkkuina :)
[/quote]
Hiusten pöyhkiminen ja silmien räpsytys eivät ole aloitteita.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 08:14"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 07:31"]Naurattaa katkerat miehet ketjussa :D Kyllä naiset tekevät aloitteita, todella usein. Parhaimmat miehet tulee napata jo aikoja sitten, vaan paskat jämät jää jäljelle pyörimään sinkkuina :) [/quote] Hiusten pöyhkiminen ja silmien räpsytys eivät ole aloitteita.
[/quote]
Mun naispuoliset ystävät on pyytäneet miehiä kahville tai järjestämiinsä juhliin. Tuloksena vuosien pitkäkestoisia parisuhteita, osa jo naimisissa.
Että edelleen: laatunaiset tietää mitä etsii ja myös saa sen. Jämämiehille nyt aloitteita ei tietystikään kukaan nainen tee ;)
No asun nykyään eri paikkakunnalla, mutta tärkeimpänä syynä kyl, ettei jäänyt välttämättä kovin hyvät fiilikset minusta hänelle... :( t.ap
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:40"]No asun nykyään eri paikkakunnalla, mutta tärkeimpänä syynä kyl, ettei jäänyt välttämättä kovin hyvät fiilikset minusta hänelle... :( t.ap
[/quote]
Tekosyitä. Jos vielä kuuden vuoden jälkeen stalkkaat niin ei ole mikään pikkuihastus kyseessä. Tee jotain! Yolo!
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:40"]No asun nykyään eri paikkakunnalla, mutta tärkeimpänä syynä kyl, ettei jäänyt välttämättä kovin hyvät fiilikset minusta hänelle... :( t.ap
[/quote]
Tekosyitä. Jos vielä kuuden vuoden jälkeen stalkkaat niin ei ole mikään pikkuihastus kyseessä. Tee jotain! Yolo!
[/quote]
Ei ollutkaan pikkuihastus, mutta oon edelleen miesten kanssa sen verran ujo, että kuolisin varmaan helposti häpeästä jos tuollaista tekisin! t.ap
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:40"]No asun nykyään eri paikkakunnalla, mutta tärkeimpänä syynä kyl, ettei jäänyt välttämättä kovin hyvät fiilikset minusta hänelle... :( t.ap
[/quote]
[/quote]
Ei ollutkaan pikkuihastus, mutta oon edelleen miesten kanssa sen verran ujo, että kuolisin varmaan helposti häpeästä jos tuollaista tekisin! t.ap
[/quote]
Kuolemaan tulet vaikka jättäisitkin elämässä asioita tekemättä siksi että vähän jännittää
No höps! Eikö tuo ole mitä parhain tapa aloittaa keskustelu. Muistatko mut vielä? Olin suhun kauheen ihastunut, mutta ujo ja olet ollut mielessäni kaikki nämä vuodet. Pitäiskö meidän sittenkin mennä sinne baariin ja katsoa kuinka tässä käy?
Mitä sulla on menetettävää? Ei mitään! Mutta voit voittaa paljon.
Mulla kesti yli kymmenen vuotta päästä yli tuollaisesta ihastuksesta, jonka suhteen ei koskaan tapahtunut mitään, kun oltiin niin ujoja. Tai kyllä me yksien bileiden jälkeen käveltiin käsi kädessä ja olin onneni kukkuloilla, mutta sitten seuraavana päivänä koulussa taas niin kuin mitään ei olisi tapahtunut :-( Vaikka olin naimisissakin, en päässyt tuosta yli ennen kuin selvisi, että ihastus oli molemminpuolista, mutta oltiin vaan liian ujoja. Siis tuonkin tiedon jälkeen jouduin tekemään vielä viisi vuotta surutyötä!
Nyt käy kimppuun kuin sika limppuun!
Ei helvetti! Yrittäkää naiset joskus