Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi ihana mies on ollut kaikki nämä vuodet sinkkuna!

Vierailija
02.07.2015 |

Kuusi vuotta sitten työpaikalla tutustuin suloiseen poikaan. Oltiin molemmat parikymppisiä ja ujoja, ei tullut mitään siitä vaikka ihastuttiinkin molemmat. Enemmän minä olin esteenä etenemiselle, kun en lähtenyt kutsuttaessa baariin! :( Facebookista nähnyt että hän ollut kaikki nämä vuodet sinkkuna, vaikka on söpö kuin mikä ja ihan fiksu. Vähän nörtti kyllä, lukee sarjakuvia ja pelaa nettipelejä. Mutta miten voi olla vapaana, ei ymmärrä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku. Kenties ihana?

Vierailija
22/28 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kannustustanne, mutta tuntuu ylitsepääsemättömältä palata asiaan vuosien jälkeen, varsinkaan kun en tiedä mitä hän minusta ajattelee. Huvittavinta kyllä on, ettei hän tiedä kuinka paljon olen häntä kaiken kaikkiaan ajatellut. No tällaista elämä joskus on. Ihmetyttää vain miksi hän vielä vapaana. t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:30"]Arvostan kannustustanne, mutta tuntuu ylitsepääsemättömältä palata asiaan vuosien jälkeen, varsinkaan kun en tiedä mitä hän minusta ajattelee. Huvittavinta kyllä on, ettei hän tiedä kuinka paljon olen häntä kaiken kaikkiaan ajatellut. No tällaista elämä joskus on. Ihmetyttää vain miksi hän vielä vapaana. t.ap
[/quote]
Vittu mikä moka

Vierailija
24/28 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia se mies on just sinkku. Kukaan teistä naisista ei kykene tekemään aloitetta ja itse hän varmaan on ihan yhtä ujo kuin sinäkin.

Vierailija
25/28 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:54"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:41"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:40"]No asun nykyään eri paikkakunnalla, mutta tärkeimpänä syynä kyl, ettei jäänyt välttämättä kovin hyvät fiilikset minusta hänelle... :( t.ap
[/quote]

Tekosyitä. Jos vielä kuuden vuoden jälkeen stalkkaat niin ei ole mikään pikkuihastus kyseessä. Tee jotain! Yolo!
[/quote]
Ei ollutkaan pikkuihastus, mutta oon edelleen miesten kanssa sen verran ujo, että kuolisin varmaan helposti häpeästä jos tuollaista tekisin! t.ap
[/quote]

Ei kysyvä tieltä eksy. Itsekin olin vuosia ujo mies kunnes vahingossa aloin juttelemaan naisen kanssa. Pitkä seurusteluhan siitä tuli ja ujous väheni.

Vierailija
26/28 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ei tee aloitteita.

Vierailija
27/28 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun kaikki kestää. Ei sellaista miestä olekaan joka ei haluaisi kuulla olleensa jonkun naisen mielessä viimeiset 5-10 vuotta!

Vierailija
28/28 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 07:31"]

Naurattaa katkerat miehet ketjussa :D Kyllä naiset tekevät aloitteita, todella usein.

Parhaimmat miehet tulee napata jo aikoja sitten, vaan paskat jämät jää jäljelle pyörimään sinkkuina :)

[/quote]

Naiset tekevät paljon aloitteita... hyvin pienelle joukolle miehiä. Itse en tunne kuin pari miestä joille on tehty aloite.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän