Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni aloitti päivänsä 05:30, on vieläkin pellolla.

Vierailija
02.07.2015 |

Ai että on taas ihanaa syksyllä kun kaikki siilot on peitelty ja voidaan vähä lyhentää päivää. Onneksi on lämmintä sentään :)

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:18"]Mun mies sitä, mun mies tätä, mun mies munmies munmies... Mikä tämän aloituksen sisimmäinen tarkoitus oli? Että joku muukin tekee joskus vähän pidempää projektia? Että böndet on sorrettu kansanosa, joka pyyteettömästi raataa, jotta kansalaisilla riittäisi rahkaa, kammunanvalkuaisia ja kanaa lautasella kolmen tunnin välein?   [/quote] No joo, keskustelijoiden taso näkyy tässä (*_*)

[/quote]

Et siis osaa vastata. Kannattiko edes kirjoittaa mitään? Aika moni muukin tekee pitkää päivää.

Vierailija
42/101 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:59"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:46"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:37"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:11"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:07"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:00"]Miks itse et tee mitään? Kaikki maajussien akat on yhtä laiskoja! Miehet tekee aivan kaiken! [/quote] Pah. Navetoinx2, hoidan kodin ja lapset, miehelle ja muille töissä oleville ruuat jne. Jos aikaa jään teen vielä miehen hommia vähemmäksi. Ap [/quote] Jaa, eikös töissä käyvät vaimotkin hoida myös kotia, tee ruokaa, auta miestään. [/quote] Niin? Olenko väittänyt muuta? Ap [/quote] Vaikutat sovinistilta. Kotityöt tulisi jakaa tasaisesti puolisoiden kesken. [/quote] Noh ehkä jos itse osaisin tehä rehua, kylvää, ajaa paskaa. Jne. Ap [/quote] Entäs silloin kun toinen teistä ei tee tuota kovasti opettelemaansa työtä, onhan hällä luppoaikaa, kuten maanviljelijöillä on suurin osa vuodesta? [/quote] Onko sun ymmärryksessä vikaa? [/quote] Taidat itsekin olla sovinisti, jonka mies vain makaa sohvalla luppoaikanaan. Älkää tehkö liikaa, vaan vaatikaa, että mies tekee osuutensa. Tasa-arvoa! [/quote] Minä olen se "laiska" tässä perheessä, tulimme navetasta ja mies lähti vielä myrkyttämään kun on tyven [/quote] Koska miesten hommia. Kyllä, meillä tekee se keneltä kyseinen työ sujuu parhaiten. Hulluahan se olisi jos minä lähtisin myrkyttämään ja mies leipoisi ja pesisi ikkunoita ym. Haluaisin nähdä sen ilmeen kun sitä ehdottaisin. Hulluna pitäisi.

[/quote]

Oletko edes kokeillut. Ei pitäisi olla erikseen sukupuolille töitä, niinhän sitten käy luppoaikana, että toinen on sohvaperunana. Kaiken lisäksi miehesi näyttää saaneen sinut pelkäämään reaktioitaan. Olet mahdollisesti huonossa suhteesssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän maalaisten elämästä voi mitään ymmärtääkään sellainen, joka käy vain töissä ja asustelee kerrostalossa tai rivarissa. Ymmärrys ei riitä edes omakotitalossa asumiseen. Mä olen lapsuuteni ja nuoruuteni viettänyt maatilalla ja vihasin sitä ainaista työleiriä! Aina jotain, kesät talvet. Pelkkä työväen muonitushomma oli kokopäiväduuni äidille ja mulle, eikä ollut tiskikonetta. Meillä oli karjan ja viljan lisäksi porkkanaviljelys, joka työllisti ympäri vuoden. Nykyään en tee mitään multahommia, sain niistä niin tarpeekseni!

Vierailija
44/101 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti  jokainen normijärjellä varustettu ymmärtää myös maanviljelijöiden työn tarpeellisuuden. Vain heillä itsellään (tai vaimoillaan) tuntuu olevan luulo, että ei ja sitten tällaiset aloitukset kuten ap:lla. Ihmekö tuo jos  alkaa jo rasittaa tyhjä kitinä.

Minusta miehes tekee hyvää työtä ja joo, pitkää päivää. Siitä, onko omasi paljon paljon rankempaa kuin tavallisella työssäkäyvällä äidillä, olen ehkä eri mieltä.

Vierailija
45/101 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kadehdin maanviljelijöitä. En rahan puolesta, vaan siksi, että saavat tehdä konkreettista työtä jota tehdään vuoden kierron mukaan, ja jossa työn tulokset näkyvät. Ja työtä, jota tehdään silloin kun pitää, eikä kellokortin mukaan. Elämän perusasioiden kanssa työskentelyä.

En vaihtaisi omia hommiani, konttoritöitä, maanviljelijän hommiin, mutta todella hyvä fiilis tulee, kun näen hyvin hoidettuja peltoja ja vaikka sitten traktorin peräkärreineen tien tukkeenakin. Joku tekee oikeita töitä, kun me jonotetaan mökille pääsyä.  

Vierailija
46/101 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:59"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:46"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:37"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:11"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:07"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:00"]Miks itse et tee mitään? Kaikki maajussien akat on yhtä laiskoja! Miehet tekee aivan kaiken! [/quote] Pah. Navetoinx2, hoidan kodin ja lapset, miehelle ja muille töissä oleville ruuat jne. Jos aikaa jään teen vielä miehen hommia vähemmäksi. Ap [/quote] Jaa, eikös töissä käyvät vaimotkin hoida myös kotia, tee ruokaa, auta miestään. [/quote] Niin? Olenko väittänyt muuta? Ap [/quote] Vaikutat sovinistilta. Kotityöt tulisi jakaa tasaisesti puolisoiden kesken. [/quote] Noh ehkä jos itse osaisin tehä rehua, kylvää, ajaa paskaa. Jne. Ap [/quote] Entäs silloin kun toinen teistä ei tee tuota kovasti opettelemaansa työtä, onhan hällä luppoaikaa, kuten maanviljelijöillä on suurin osa vuodesta? [/quote] Onko sun ymmärryksessä vikaa? [/quote] Taidat itsekin olla sovinisti, jonka mies vain makaa sohvalla luppoaikanaan. Älkää tehkö liikaa, vaan vaatikaa, että mies tekee osuutensa. Tasa-arvoa! [/quote] Minä olen se "laiska" tässä perheessä, tulimme navetasta ja mies lähti vielä myrkyttämään kun on tyven [/quote] Koska miesten hommia. Kyllä, meillä tekee se keneltä kyseinen työ sujuu parhaiten. Hulluahan se olisi jos minä lähtisin myrkyttämään ja mies leipoisi ja pesisi ikkunoita ym. Haluaisin nähdä sen ilmeen kun sitä ehdottaisin. Hulluna pitäisi.

[/quote]

Oletko edes kokeillut. Ei pitäisi olla erikseen sukupuolille töitä, niinhän sitten käy luppoaikana, että toinen on sohvaperunana. Kaiken lisäksi miehesi näyttää saaneen sinut pelkäämään reaktioitaan. Olet mahdollisesti huonossa suhteesssa.
[/quote]
Älä luule kun et mitään tiedä.

Vierailija
47/101 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on niin kamalaa ja arvostuksen puute rasittaa liikaa, niin olisko alanvaihto mitään? Varmaan hommiin jäis niitäkin, joille se ei ole pakkopullaa ja rasite vaan oma, mieleinen valinta jota tykkää paljon mielummin tehdä kuin jotain muuta.

Eikun ei, ne leipääntyneet valittajathan eivät voi lopettaa, koska heidän on vaan ihan pakko olla marttyyreitä ja pitää Suomi leivässä ja lihassa kun juuri heitä ilman ei voi kukaan selvitä.

Vierailija
48/101 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:21"]

Sitten tulee "kaupunkilaisia" kylään keskellä päivää. Pitää päästä navetta kierrokselle ja ehtiä jutella mukavia. Kahvit tarjotaan ja jutustellaan. Puheen lomassa kysytään, minkä merkkistä maitoa kaupungissa juovat. "Arlan ruotsalainen maito on hyvää ja halpaa ja Danonen jogurtit myös, saksalainen juusto on hyvää". Kiitos käynnistä ja kotimaisen tuotannon kannattamisesta ja ajan varastamisesta. Jussi lähtee yöksi töihin, että saa tekemättömät työt tehtyä. T. En ole maajussi, enkä jussin morsian vaan kotimaisen ruoan puolesta puhuja.

[/quote]

Arlan ruotsalaista maitoa ei saa Suomesta :(

Vierailija
49/101 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Aloitukseni ei ole valittamista. Tarkoitus oli herättää keskustelua. Rakastan asua tätä tilaa. Pidän työstäni enkä muuta haluaisi tehdä. En väheksy teitä muuta työtä tekeviä miehiä/naisia. Jokainen työ on tärkeää. Mielestäni en ole valittanut. Muutaman väärän luulon korjasin, tämä ei todella ole tuilla elämistä kuten moni luulee. Meillä tämä on mieheni kotitila ja mies vain on pienestä lapsesta asti osannut ajaa traktoria ja opetellut kaiken työn. On siis luonnollista että hän pääasiassa hoitaa traktorihommat. En jaksa enää kommentoida aloitustani.
Hyvää kesää kaikille täällä maalla ja siellä kaupungissa! :)
Ap

Vierailija
50/101 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:10"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:15"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:11"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:07"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:00"]Miks itse et tee mitään? Kaikki maajussien akat on yhtä laiskoja! Miehet tekee aivan kaiken! [/quote] Pah. Navetoinx2, hoidan kodin ja lapset, miehelle ja muille töissä oleville ruuat jne. Jos aikaa jään teen vielä miehen hommia vähemmäksi. Ap [/quote] Jaa, eikös töissä käyvät vaimotkin hoida myös kotia, tee ruokaa, auta miestään. [/quote] Niin? Olenko väittänyt muuta? Ap [/quote] Niin jotkut tekee nuo "tavallisen työpäivän" lisäksi. Kun tuntui, että maajussien morsiamet kehuvat olevansa niin paljon toimeliaampia kuin muut. [/quote] Tavallisen työviikon jälkeen on yleensä vapaata, arvaapa montako vapaapäivää viikossa on maajussin morsiamella? Ohis

[/quote]

Meinaat tosissaan, ettei työäiti tekis viikonloppuna ruokaa, kotitöitä, jne?

Ja sinä "joo vaimo tekee sähkömiehen työt blaablaa" -nuija, onko vähän eri tilanne kuin kotona töitä tekevällä maajussilla ja kotona olevalla vaimollaan häh? Ennemminkin niin, että jos esim. mies vaikka töitten jälkeen remontoi taloa niin aika moni vaimo auttelee mukana minkä voi.

[/quote]

Sinä et nyt ihan taida ymmärtää, että se maajussi tekee omaa perustyötään joskus 22/7, ei mitään puuhateluremontteja. On eri asia autella harrastelijamiestä ikkunanpokien kittaamisessa kuin korkeakoulututkinnon suorittanutta ammattilaista kasvinsuojeluruiskun tietokoneasetusten määrittelyssä.

Vierailija
51/101 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:16"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:59"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:46"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:37"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:11"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:07"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:00"]Miks itse et tee mitään? Kaikki maajussien akat on yhtä laiskoja! Miehet tekee aivan kaiken! [/quote] Pah. Navetoinx2, hoidan kodin ja lapset, miehelle ja muille töissä oleville ruuat jne. Jos aikaa jään teen vielä miehen hommia vähemmäksi. Ap [/quote] Jaa, eikös töissä käyvät vaimotkin hoida myös kotia, tee ruokaa, auta miestään. [/quote] Niin? Olenko väittänyt muuta? Ap [/quote] Vaikutat sovinistilta. Kotityöt tulisi jakaa tasaisesti puolisoiden kesken. [/quote] Noh ehkä jos itse osaisin tehä rehua, kylvää, ajaa paskaa. Jne. Ap [/quote] Entäs silloin kun toinen teistä ei tee tuota kovasti opettelemaansa työtä, onhan hällä luppoaikaa, kuten maanviljelijöillä on suurin osa vuodesta? [/quote] Onko sun ymmärryksessä vikaa? [/quote] Taidat itsekin olla sovinisti, jonka mies vain makaa sohvalla luppoaikanaan. Älkää tehkö liikaa, vaan vaatikaa, että mies tekee osuutensa. Tasa-arvoa! [/quote] Minä olen se "laiska" tässä perheessä, tulimme navetasta ja mies lähti vielä myrkyttämään kun on tyven [/quote] Koska miesten hommia. Kyllä, meillä tekee se keneltä kyseinen työ sujuu parhaiten. Hulluahan se olisi jos minä lähtisin myrkyttämään ja mies leipoisi ja pesisi ikkunoita ym. Haluaisin nähdä sen ilmeen kun sitä ehdottaisin. Hulluna pitäisi. [/quote] Oletko edes kokeillut. Ei pitäisi olla erikseen sukupuolille töitä, niinhän sitten käy luppoaikana, että toinen on sohvaperunana. Kaiken lisäksi miehesi näyttää saaneen sinut pelkäämään reaktioitaan. Olet mahdollisesti huonossa suhteesssa. [/quote] Älä luule kun et mitään tiedä.

[/quote]

Sinun puolestasi toivon, että olen väärässä, mutta miehesi käytös on epäilyttävää, kun hän kummeksuu ehdotuksia sinulle kuuluvien töiden tekemisestä. Ja oikeastaan aloituksesikin viittaa ongelmiin: pyrit luomaan kuvaa ahkerasta miehestä ja vakuuttamaan itsesi, että hän on kaikesta huolimatta kunnollinen, vaikka kohtelekiin sinua ainakin joissain asioissa huonosti. Ei kai hän ole lyönyt sinua.

Vierailija
52/101 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:30"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:16"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:59"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:46"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:37"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:11"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:07"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:00"]Miks itse et tee mitään? Kaikki maajussien akat on yhtä laiskoja! Miehet tekee aivan kaiken! [/quote] Pah. Navetoinx2, hoidan kodin ja lapset, miehelle ja muille töissä oleville ruuat jne. Jos aikaa jään teen vielä miehen hommia vähemmäksi. Ap [/quote] Jaa, eikös töissä käyvät vaimotkin hoida myös kotia, tee ruokaa, auta miestään. [/quote] Niin? Olenko väittänyt muuta? Ap [/quote] Vaikutat sovinistilta. Kotityöt tulisi jakaa tasaisesti puolisoiden kesken. [/quote] Noh ehkä jos itse osaisin tehä rehua, kylvää, ajaa paskaa. Jne. Ap [/quote] Entäs silloin kun toinen teistä ei tee tuota kovasti opettelemaansa työtä, onhan hällä luppoaikaa, kuten maanviljelijöillä on suurin osa vuodesta? [/quote] Onko sun ymmärryksessä vikaa? [/quote] Taidat itsekin olla sovinisti, jonka mies vain makaa sohvalla luppoaikanaan. Älkää tehkö liikaa, vaan vaatikaa, että mies tekee osuutensa. Tasa-arvoa! [/quote] Minä olen se "laiska" tässä perheessä, tulimme navetasta ja mies lähti vielä myrkyttämään kun on tyven [/quote] Koska miesten hommia. Kyllä, meillä tekee se keneltä kyseinen työ sujuu parhaiten. Hulluahan se olisi jos minä lähtisin myrkyttämään ja mies leipoisi ja pesisi ikkunoita ym. Haluaisin nähdä sen ilmeen kun sitä ehdottaisin. Hulluna pitäisi. [/quote] Oletko edes kokeillut. Ei pitäisi olla erikseen sukupuolille töitä, niinhän sitten käy luppoaikana, että toinen on sohvaperunana. Kaiken lisäksi miehesi näyttää saaneen sinut pelkäämään reaktioitaan. Olet mahdollisesti huonossa suhteesssa. [/quote] Älä luule kun et mitään tiedä.

[/quote]

Sinun puolestasi toivon, että olen väärässä, mutta miehesi käytös on epäilyttävää, kun hän kummeksuu ehdotuksia sinulle kuuluvien töiden tekemisestä. Ja oikeastaan aloituksesikin viittaa ongelmiin: pyrit luomaan kuvaa ahkerasta miehestä ja vakuut tamaan itsesi, että hän on kaikesta huolimatta kunnollinen, vaikka kohtelekiin sinua ainakin joissain asioissa huonosti. Ei kai hän ole lyönyt sinua.
[/quote]
:D sinähän hauska oot

Vierailija
53/101 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille teille jotka mahdollistatte kotimaisen ruoan! Vain teidän tuottamaan ravintoon luotan 100%

Vierailija
54/101 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:42"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:30"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:16"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:06"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:59"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:46"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:37"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:11"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:07"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:00"]Miks itse et tee mitään? Kaikki maajussien akat on yhtä laiskoja! Miehet tekee aivan kaiken! [/quote] Pah. Navetoinx2, hoidan kodin ja lapset, miehelle ja muille töissä oleville ruuat jne. Jos aikaa jään teen vielä miehen hommia vähemmäksi. Ap [/quote] Jaa, eikös töissä käyvät vaimotkin hoida myös kotia, tee ruokaa, auta miestään. [/quote] Niin? Olenko väittänyt muuta? Ap [/quote] Vaikutat sovinistilta. Kotityöt tulisi jakaa tasaisesti puolisoiden kesken. [/quote] Noh ehkä jos itse osaisin tehä rehua, kylvää, ajaa paskaa. Jne. Ap [/quote] Entäs silloin kun toinen teistä ei tee tuota kovasti opettelemaansa työtä, onhan hällä luppoaikaa, kuten maanviljelijöillä on suurin osa vuodesta? [/quote] Onko sun ymmärryksessä vikaa? [/quote] Taidat itsekin olla sovinisti, jonka mies vain makaa sohvalla luppoaikanaan. Älkää tehkö liikaa, vaan vaatikaa, että mies tekee osuutensa. Tasa-arvoa! [/quote] Minä olen se "laiska" tässä perheessä, tulimme navetasta ja mies lähti vielä myrkyttämään kun on tyven [/quote] Koska miesten hommia. Kyllä, meillä tekee se keneltä kyseinen työ sujuu parhaiten. Hulluahan se olisi jos minä lähtisin myrkyttämään ja mies leipoisi ja pesisi ikkunoita ym. Haluaisin nähdä sen ilmeen kun sitä ehdottaisin. Hulluna pitäisi. [/quote] Oletko edes kokeillut. Ei pitäisi olla erikseen sukupuolille töitä, niinhän sitten käy luppoaikana, että toinen on sohvaperunana. Kaiken lisäksi miehesi näyttää saaneen sinut pelkäämään reaktioitaan. Olet mahdollisesti huonossa suhteesssa. [/quote] Älä luule kun et mitään tiedä. [/quote] Sinun puolestasi toivon, että olen väärässä, mutta miehesi käytös on epäilyttävää, kun hän kummeksuu ehdotuksia sinulle kuuluvien töiden tekemisestä. Ja oikeastaan aloituksesikin viittaa ongelmiin: pyrit luomaan kuvaa ahkerasta miehestä ja vakuut tamaan itsesi, että hän on kaikesta huolimatta kunnollinen, vaikka kohtelekiin sinua ainakin joissain asioissa huonosti. Ei kai hän ole lyönyt sinua. [/quote] :D sinähän hauska oot

[/quote]

Etten vain olisi kumminkin oikeassa. Kyllä hyvässä suhteessa voidaan keskustella kaikesta, eikä ole tarvetta korostaa puolison hyviä ominaisuuksia ulkopuolelle.

Vierailija
55/101 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:11"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 01:01"]Tsemppiä! Se on kiva kun nyt jokusen viikon vuodessa riittää niitä hommiakin niin voi sitten loput 10 kuukautta nukkua vähän pidempään ja keskittyä taas niiden tukilappusten täyttelyyn.  [/quote] Joka ikinen aamu heräämme viimeistään 5:30. En provosoidu sinusta enempää. Ap

[/quote]

Terveyttä ja voimia Sinulle! Olen hengessä mukanasi.

T: Mies, joka tekee töitä100 - 120 t/vko/52

Vierailija
56/101 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 02:16"]Miten rehua tehdään? Siis millä ja mistä? Ja se rehu on sitten lehmien ruokaa talvella?
[/quote]

Pellolta traktorilla. Meillä ensin niitetään niittokoneella sitten silppuroidaan ajosilppurilla. Traktori ajaa silppurin vieressä ja silppurin torvi syytää rehun traktorin kärryyn, kärry ajaa siilolle, kippaa. Yksi traktori polkee sitä koko ajan, kun siillo on täynnä se peitetään. Jonkin verran myös paalaamme, lähinnä hevosellemme.
Ap

Vierailija
57/101 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala näitä kaupunkilaisia :D "laiska maajussin vaimo"?! En osannu kyllä ajatella että ihan noin tietämätön kuva jollakin olis..

Vierailija
58/101 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ammatinvalintajuttu.

Vierailija
59/101 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh, joko konaista 5h töissä, kyllä on rankkaa. Kääntääkö kuokalla vai lapiolla peloa?

Vierailija
60/101 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:29"]huh huh, joko konaista 5h töissä, kyllä on rankkaa. Kääntääkö kuokalla vai lapiolla peloa?
[/quote]

Ei ole iso vaiva katsoa aloituksen päivämäärää ja kellonaikaa. Kyllä sinäkin osaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän