IS: Taksinkuljettajaa epäillään useista seksuaalirikoksista – ”Voidaan puhua sarjaraiskaajasta”
Rikosnimikkeinä on muun muassa viisi raiskausta, raiskauksen yritys, vapaudenriisto ja pakottaminen seksuaaliseen tekoon.
Miehen taktiikkana oli ottaa Helsingissä kyytiin yksin liikkuvia naisia muualta kuin taksitolpilta. Poliisi kertoi aiemmin, että mies liikkui mustalla mersulla.
Mies saattoi tarjota naisille matkalla alkoholia tai muita päihteitä. Mies ei ajanut heti kohteeseen, vaan meni vääriä reittejä ja kuljetti naiset omaan asuntoonsa Helsingin ulkopuolella.
Mies teki naisille seksuaalista väkivaltaa autossa tai asunnossa.
Osassa tapauksista mies kuvasi salaa naisia.
Hyi helvata! Uskallatko vielä liikkua taksilla?
Kommentit (89)
Tulen omin käsin kaivamaan esiin tämän rais k arin nimen!
Jouduin kaksi kesää sitten mustaa mersua ajavan uhkaavan käytöksen uhriksi. Oli lähdössä kovaa vauhtia pois päin siitä, missä kotini oli. Jouduttiin sitten ottamaan matsia (koska en anna rais ka rien kuvitella olevani uhri, joka ei viimeiseen hengen vetoon puolustautuisi, kyllä, myös fyysisellä väkivällalla) ja saatiin poliisit paikalle. Toki oli minun mahdoton toteen siinä näyttää, että olen ollut vaarassa ja jouduin itse syytettyjen penkille väkivallan seurauksista.
Olen tatamilla hikoillessani päättänyt, että mua eivät nämä nee ge rit ilman seurausta rai gai le.
Soviteltiin lopulta asia ja asiakirjoissa meidän kummankin nimi. Lyön vetoa, että nimi on tuttu, jos sen nyt jostain oikeuden papereista saan selville....
Vaatii hyvää sosiaalista pelisilmää lukea naisista ketkä on "sillä tuulella" että hommat etenee. Ovela jäbä, pakko myöntää.
Tänä päivänä ei kannata kotona opettaa tyttärille, että aina taksiraha oltava ja vain sillä kotiin, ei liftata eikä mennä vieraisiin kyytiin.
On ajat muuttunut, on eikä tilanne ainakaan parane mikäli uutia olen lukenut ja ymmärtänyt.
Afgaanitaustaunen saa Suonessa helposti, tarjokkaita riittää lähes oven taakse jonoksi asti
Vierailija kirjoitti:
Tänä päivänä ei kannata kotona opettaa tyttärille, että aina taksiraha oltava ja vain sillä kotiin, ei liftata eikä mennä vieraisiin kyytiin.
On ajat muuttunut, on eikä tilanne ainakaan parane mikäli uutia olen lukenut ja ymmärtänyt.
Nykyään ennemmin julkisilla kotiin kuin taksilla baari-illan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä sen vanhan taksisysteemin takaisin. Enemmän kontrollia, samat hinnat, reilu peli. Nykyinen systeemi tuo kaikenlaista yrittäjää ja hinnoittelu on sekavaa. Tämä ei ollut parannus. Joissain asioissa tietty vapaus toimii, monessa tuo vain hankaluuksia. En ole enää viitsinyt käyttää taksia, kun en ole jaksanut ottaa selvää enkä halua maksaa mitään yllärihintoja.
Outoa, että tiedettiin minkälaisia ongelmia vastaava uudistus oli aiheuttanut Tukholmassa mutta siitä huolimatta haluttiin sama tänne. Ei voi ymmärtää.
Tämä on sama kaava kuin muuhanmaatossa: tehdään niin kuin Ruotsi on tehnyt, odotetaan erilaista lopputulosta.
Mikä oli todistettava.
Millanenhan jono tällä kuskilla on ollu vihreiden keskuudessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs on nyt ne toisen ketjun huutelijat että olisi näidenkin naisten kannattanut miettiä mihin kyytiin lähtevät ja missä kunnossa. Että itse olisi voinut välttää raiskauksen kun olisivat vaan pysyneet kiltisti kotona.
Kuka nousee kyytiin ei-taksitolpalta? Käyttää taksikuskin tarjoamia päihteitä matkan aikana?
Joku vahvassa humalassa oleva nainen, joka ei ymmärrä vaaraa. Silti pitäisi taksilla kotiin päästä ilman, että joutuu raiskatuksi.
Kyllä harvinaisen pierussa pitää olla. Lähes tolkuton.
Joskus ei niin kovin monta vuotta sitten ei olisi voinut kuvitellakaan että taksikuski alkaa tarjoilla viinaa tai huumeita.
Ja jos olisi yrittänyt olisi hänestä tehty ilmoitus taksiyhtiöön ja miehen taksilupa olisi mennyttä loppuiäksi.
Nyt ei ole välttämättä mitään yhtiö mihin ilmoittaa, eikä naiset näistä ilmoittele ettei leimaudu RASISTIKSI.
Vierailija kirjoitti:
Mamumamumamumau öyhötiöyhöti
Hirveästipä oli näitä taksirikastuksia ennen viidakkotakseja.
Vedäpä nyt vielä paskanhajuinen "näistä vain ilmoitellaan herkemmin" kortti perseestäsi että saadaan naurut.
Suomen naiset on ehdollistettu rakastamaan näitä kultamussukoita. Ei saa kieltäytyä ja perääntyä vaikka tilanne kuinka epäilyttävä. Se on persuutta.
Uusi taksifirma tarjoaa täyden palvelun. Kyydin kotia ja seksiä baari illan jälkeen.
No täällä mikkelissähän ihan umpisuomalainen taksikuski rais kas si ja ku ris ti yökerhosta kyytiin hypänneen kännisen tytön noin kymmenen vuotta sitten. Että osaa ne kotimaisetkin miehet..
Ennen taksiuudistusta kostean illan jälkeen taksiin pääsy oli sama kuin olisi jo kotisohvalla.
Nyt taksi on baarin jatko sillä erotuksella että baarissa on vain yksi iholle käyvä kuraturpa eikä muita auttamassa.
GirlPower kirjoitti:
Tulen omin käsin kaivamaan esiin tämän rais k arin nimen!
Jouduin kaksi kesää sitten mustaa mersua ajavan uhkaavan käytöksen uhriksi. Oli lähdössä kovaa vauhtia pois päin siitä, missä kotini oli. Jouduttiin sitten ottamaan matsia (koska en anna rais ka rien kuvitella olevani uhri, joka ei viimeiseen hengen vetoon puolustautuisi, kyllä, myös fyysisellä väkivällalla) ja saatiin poliisit paikalle. Toki oli minun mahdoton toteen siinä näyttää, että olen ollut vaarassa ja jouduin itse syytettyjen penkille väkivallan seurauksista.
Olen tatamilla hikoillessani päättänyt, että mua eivät nämä nee ge rit ilman seurausta rai gai le.
Soviteltiin lopulta asia ja asiakirjoissa meidän kummankin nimi. Lyön vetoa, että nimi on tuttu, jos sen nyt jostain oikeuden papereista saan selville....
Vierailija kirjoitti:
No täällä mikkelissähän ihan umpisuomalainen taksikuski rais kas si ja ku ris ti yökerhosta kyytiin hypänneen kännisen tytön noin kymmenen vuotta sitten. Että osaa ne kotimaisetkin miehet..
Jokutekijotainkymmenenvuottasitten vs viidakkotaksiraiskaajuttujajokaviikko
Kyl kyl
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä sen vanhan taksisysteemin takaisin. Enemmän kontrollia, samat hinnat, reilu peli. Nykyinen systeemi tuo kaikenlaista yrittäjää ja hinnoittelu on sekavaa. Tämä ei ollut parannus. Joissain asioissa tietty vapaus toimii, monessa tuo vain hankaluuksia. En ole enää viitsinyt käyttää taksia, kun en ole jaksanut ottaa selvää enkä halua maksaa mitään yllärihintoja.
varmaan aika moni olisi valmis maksamaan enemmän jos saisi vanhan taksi tyylin takaisin. Oli turvallista, siihen saattoi luottaa. tunnelma oli mukava ja tiesi suurinpiirtein mitä matka maksaa eikä kukaa väittänyt muuta matkan päättyessä.En kulje enää taksilla.
Vierailija kirjoitti:
Joskus ei niin kovin monta vuotta sitten ei olisi voinut kuvitellakaan että taksikuski alkaa tarjoilla viinaa tai huumeita.
Ja jos olisi yrittänyt olisi hänestä tehty ilmoitus taksiyhtiöön ja miehen taksilupa olisi mennyttä loppuiäksi.
Nyt ei ole välttämättä mitään yhtiö mihin ilmoittaa, eikä naiset näistä ilmoittele ettei leimaudu RASISTIKSI.
Mikä taksiyhtiö.. nykyään voi ajaa taksia omaan piikkiin ilman mitään tarroja tai mittareita ja kukaan ei valvo valituksia
Vierailija kirjoitti:
Kerropa se "juhanan" uhreille niin tuntevat varmasti heti olonsa paremmaksi.