Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v + 1v miettii; Olisipa sängyssäni nainen

Vierailija
01.07.2015 |

Menen melko pian nukkumaan varasänkyyni. Toivoisin sänkynaiselta seuraavia asioita;

-että hänen nilkkansa väpättäisivät rytmikkäästi peiton reunan alla tyytyväisenä

-varpaat kipristelisivät kokeilevasti kuin vauvalla

-naisen kylki kääntyisi useamman kerran ja peitto kääriytyisi eri asentoihin vartalon ympärille

-pää kaivaisi ja möyhentäisi tyynyä sopivaksi, kuin lepopaikkaa valmistelevalla koiralla tai sudella

-jalat potkiutuisivat vähän patjaa pitkin

-kuuluisi muutama hymähdys tai tuhahdus

Toinen sukka olisi ehkä jäänyt jalkaan ja ottaisin sukan pois, istuisin sängyn reunalle ja hieroisin jalkoja ehkä vähän; pitäen kuitenkin huolta hygieniasta. Sitten voisin itsekin käydä makuulle ja miettisimme tulevan päivän toimia ja etsisimme mukavan asennon, missä nukkua. 

-Mies 29v + 1v-

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:48"]Eiks toi 1 v olekaan vauva?

Miten pidetöön hygieniasta huolta jalkahieronnassa? Eipä silti, ihan kivan tunnelman maalasit, paitsi että interaktiivisuutta peittonaisen kanssa olus voinut olla enempi. Miksi sen piti olla lähes taju kankaalla näiden operaatioiden ajan?
[/quote]
Nainen tuntuu olevan taju kankaalla aina tämän kaverin fantasioissa... Se ihan oikeasti kirjoitti tänne kerran kaksi fantasiaa joissa molemmissa oli ideana että hän tutki ja pani vanhemman "opettaja"- miehen kanssa täysin passiivista naista jota kuvasi sanoilla kuin lapsi ja kuin ruumis. Yäk, ja homoeroottista much...

Vierailija
42/52 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:19"]

Olisi kiva, jos

- mies kävisi naimassa

- hyppäisi sen jälkeen heti ylös sängystä

- pukisi vaatteet

- häipyisi

- ja jättäisi minut rauhassa nukkumaan.

[/quote]Tyypillinen nainen. Haluaa vain palveluja ja seksi on hyvää terveyttä vaativaa työtä miehelle.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Toisaalta - mikset sä vois tehdä samoin? Nait vaan, sama se, mitä nainen siitä saa. Ellei sitten mieti sinuakin. 

[/quote]Mies tarvitsee hyvää terveyttä ja itseluottamusta voidakseen naida. Nainen ei tarvitse mitään; mies voi levittää jalat naisen puolesta, jos naista laiskottaa. 

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

Tuota en sanoisi tyydyttäväksi seksiksi. Hyvä erotiikka vaatii tunteiden lisäksi hyvää fysiikkaa ja mielikuvitusta molemmilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:05"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:48"] Eiks toi 1 v olekaan vauva? Miten pidetöön hygieniasta huolta jalkahieronnassa? Eipä silti, ihan kivan tunnelman maalasit, paitsi että interaktiivisuutta peittonaisen kanssa olus voinut olla enempi. Miksi sen piti olla lähes taju kankaalla näiden operaatioiden ajan? [/quote]Tarkoitan sitä, että jos ensin hieroo jalkoja, voisi olla hyvä pestä tai desinfioida kädet ennen tyynyyn ja kasvoihin koskemista.  Kai minä ajattelin niistä operaatioista niin, että ne olisivat vain asioita, jotka minä todistaisin näköaistin kautta hyvillä mielin ja sitten tulisin seuraksi. En ehkä osaisi erotella noita toimintoja ollessani ihan lähellä.   -Mies 29v + 1v- [/quote] Unohda romantiikka, jos alat desinfioida käsiäsi naisesi jalkoja hierottuasi. Mutta toisaalta joo, ihan mielenkiintoisesti ajateltu. [/quote]Niin. Ihan hyvin ajateltu tuon romanttisuuden kannalta. Voisinhan minä hieroa pelkkiä pohkeita.    -Mies 29v + 1v- [/quote] No ei tuo nainen sitten kovin tuttu ole. Kyllä mua loukkaisi, jos oma mies ei voisi hieroa jalkapohjia ilman avaruuspukua. Vieraan ihmisen eritteet ja ominaisjutut sitten ovatkin usein yököttäviä.

[/quote]Haluaisitko että mies koskisi kasvoihisi varpaiden jälkeen? Voihan se olla niinkin, mutta moni ei ehkä haluaisi. Ei siinä ole kyse siitä, että minä pelkäisin jalkoja, vaan lattialta tarttuvien bakteerien ja mahdollisen lian viemisestä tyynyyn ja suun, silmien ja sierainten alueelle.

-Mies 29v + 1v-
[/quote]

Voi herran jestas! Mitä kaikkea sitä suuhun menee hyvän seksin aikana!! Toimivalla parilla ei eritteet ole esteenä. Jalkahieronta ja käsien desinfiointi. Ihme tosiaan että olet sinkku -sarkasmia, you know-

Vierailija
44/52 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies hieroo mun jalat joka ilta ja suoraan sukista:D Eipä niissä jaloissa mitään ihmeempiä bakteereita ole, ihmisen suu on kuitenkin likaisin paikka. Jalkahieronnan jälkeen mieheni tulee viereeni sohvalla, ottaa kainaloon ja katsotaan yhdessä telkkaria, jutellaan kuulumisia tai nussitaan, fiiliksen mukaan. Eikä pese käsiä siinä välissä koskaan;) Olen aina ajatellut, että mieheni ei ole yhtään romanttista laatua, mutta tulin toisiin aatoksiin.

N32v

Vierailija
45/52 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 08:43"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:20"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:05"] [quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:48"] Eiks toi 1 v olekaan vauva? Miten pidetöön hygieniasta huolta jalkahieronnassa? Eipä silti, ihan kivan tunnelman maalasit, paitsi että interaktiivisuutta peittonaisen kanssa olus voinut olla enempi. Miksi sen piti olla lähes taju kankaalla näiden operaatioiden ajan? [/quote]Tarkoitan sitä, että jos ensin hieroo jalkoja, voisi olla hyvä pestä tai desinfioida kädet ennen tyynyyn ja kasvoihin koskemista.  Kai minä ajattelin niistä operaatioista niin, että ne olisivat vain asioita, jotka minä todistaisin näköaistin kautta hyvillä mielin ja sitten tulisin seuraksi. En ehkä osaisi erotella noita toimintoja ollessani ihan lähellä.   -Mies 29v + 1v- [/quote] Unohda romantiikka, jos alat desinfioida käsiäsi naisesi jalkoja hierottuasi. Mutta toisaalta joo, ihan mielenkiintoisesti ajateltu. [/quote]Niin. Ihan hyvin ajateltu tuon romanttisuuden kannalta. Voisinhan minä hieroa pelkkiä pohkeita.    -Mies 29v + 1v- [/quote] No ei tuo nainen sitten kovin tuttu ole. Kyllä mua loukkaisi, jos oma mies ei voisi hieroa jalkapohjia ilman avaruuspukua. Vieraan ihmisen eritteet ja ominaisjutut sitten ovatkin usein yököttäviä. [/quote]Haluaisitko että mies koskisi kasvoihisi varpaiden jälkeen? Voihan se olla niinkin, mutta moni ei ehkä haluaisi. Ei siinä ole kyse siitä, että minä pelkäisin jalkoja, vaan lattialta tarttuvien bakteerien ja mahdollisen lian viemisestä tyynyyn ja suun, silmien ja sierainten alueelle.   -Mies 29v + 1v- [/quote] Voi herran jestas! Mitä kaikkea sitä suuhun menee hyvän seksin aikana!! Toimivalla parilla ei eritteet ole esteenä. Jalkahieronta ja käsien desinfiointi. Ihme tosiaan että olet sinkku -sarkasmia, you know-

[/quote]Ei niitä muita paikkoja liu'uteta koko ajan likaista lattiaa pitkin päivän ajan. 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
46/52 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 08:28"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:48"]Eiks toi 1 v olekaan vauva? Miten pidetöön hygieniasta huolta jalkahieronnassa? Eipä silti, ihan kivan tunnelman maalasit, paitsi että interaktiivisuutta peittonaisen kanssa olus voinut olla enempi. Miksi sen piti olla lähes taju kankaalla näiden operaatioiden ajan? [/quote] Nainen tuntuu olevan taju kankaalla aina tämän kaverin fantasioissa... Se ihan oikeasti kirjoitti tänne kerran kaksi fantasiaa joissa molemmissa oli ideana että hän tutki ja pani vanhemman "opettaja"- miehen kanssa täysin passiivista naista jota kuvasi sanoilla kuin lapsi ja kuin ruumis. Yäk, ja homoeroottista much...

[/quote]Se on ollut joku feikki. En ole ikinä fantasioinut mistään tuollaisesta.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija
47/52 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:19"]

Olisi kiva, jos

- mies kävisi naimassa

- hyppäisi sen jälkeen heti ylös sängystä

- pukisi vaatteet

- häipyisi

- ja jättäisi minut rauhassa nukkumaan.

[/quote]Tyypillinen nainen. Haluaa vain palveluja ja seksi on hyvää terveyttä vaativaa työtä miehelle.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Toisaalta - mikset sä vois tehdä samoin? Nait vaan, sama se, mitä nainen siitä saa. Ellei sitten mieti sinuakin. 

[/quote]Mies tarvitsee hyvää terveyttä ja itseluottamusta voidakseen naida. Nainen ei tarvitse mitään; mies voi levittää jalat naisen puolesta, jos naista laiskottaa. 

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Puuttuvatko siis ne sinulta? 

Oletko siis antanut itsesi uskoa, että olet liian vajavainen seksiin? Pelkäät siis, ettei sinulla seiso naisen kanssa? Entä jos etsisit sellaisen naisen, joka ei seksistä niin välitä? Mutta jota kuitenkin imartelisi, kun koittaisit kuitenkin naida häntä. Mä olin sellainen nuorena. Eli en saanut seksistä mitään, eli mua ei todellakaan haitannut miehen keskeytyneet seksihommat, mutta mua imarteli kyllä kovasti, että joku mies kaipasi saada tyydytystä minusta.  Mutta en ajatellut, että sen saaminen hänelle oli mitenkään minun vastuullani, eli en ottanut impotenssista tai "osaamattomuudesta" minkään maailman harmia. Enhän itsekään osannut antaa mitään. 

Vierailija
48/52 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla vaikeuksia tunnustaa olevasi kolmikymppinen neitsyt vai mistä tuo laskutoimitus nimimerkissä? Miten aloituksesi liittyy seksiin (ks. palastan otsikko)? Ylläpito hoi, voisiko tämän aloituksen siirtää Aihe vapaan puolelle?

Vierailija
49/52 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

x villasukka vain toisessa jalassa, toisen jalan varpaat heiluttelee sulle...

x könyän siihen peiton alle kainaloosi

x teen sulle tilaa tyynylle...

x tartun kii pyjaman paidan helmastasi, pyjaman housun vyötäröstä, jotain mistä tunnen että olet juurikin sinä siinnä lähelläni...

x nukutaan

Vierailija
50/52 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha.

Vierailija
51/52 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajunnu tän aloituksen pointtia ollenkaan. Siis jonkun ressukan seksitön päiväuni jaloista? Ja sitten desinfioidaan kädet? Ja mies tekee seksissä kaiken työn? Okei :D Taidat tosiaan olla neitsyt.

Jaxuhali :)

Vierailija
52/52 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa sängyssäni oma mieheni. Hän olisi käynyt saunassa, pessyt hampaansa, ajanut partansa, ei olisi käynyt tupakalla, ei piereskelisi, ei selaisi älypuhelintaan vaan... Vetäisi minut lähelleen, silittelisi, kuiskaisi helliä sanoja. Olisi joskuskin hellä ja aikaa olisi vaikka mille... Joskus oli näin, mutta pitkässä suhteessa kai ihan liikaa vaadittu?

Nainen 39

tämä, niin tämä... 

n20