Erota vai ei?
Olemme seurustelleet 2 vuotta. Alussa ajattelin, ettei suhde kestäisi ikuisesti. Oikeastaan ajattelen vieläkin. Silti haaveilen tulevaisuudesta hänen kanssaan. Ja toisaalta taas ajattelen ettei tämä johda mihinkään. Emme tee asioita yhdessä. Teen mielummin asioita ystävieni kanssa kuten matkailen, käyn lenkillä, uimassa mitä vain arkipäiväistä. En usko että meillä olisi hauskaa esim. Matkalla tms. Ajattelen koko ajan suhteen huonoja puolia, enkä yritä parantaa suhdettamme. En periaatteessa halua, että olisimme onnellisia vaan haluan rypeä itsesäälissä kuinka suhde voisi olla parempi. Hullua tiedän. Olen niin hämmentynyt. Toisaalta tässä olisi jo kaikki ainekset erolle. Mutta en osaa kuvitella elämää ilmsn häntä. En osaa kuvitella olevani kenenkään muun kanssa. En halua kuvitella häntä jonkun muun kanssa. Mitä ihmettä teen?
Kommentit (19)
Tiedän tunteen, en vaan jaksa enää mutta vaikea kuvitella miten osaisin erota. Mikä siinä on se ylitsepääsemätön kohta? En vaan osaa sanoa että en jaksa enää. Nykyään menen ihan täysin lukkoon jos puhutaan hiemankaan 'vakavemmista' asioista, useille ihan arkipäiväisistä. Ehdotin miehelle taukoa usean vuoden suhteesta muutama päivä sitten. Heittäytyi marttyyriksi ja totesi että kanssani ei voi puhua asioista koska heitän ero kortin pöytään. SIIS VOI ***********... Ensimmäinen kerta ikinä kun ehdotin että pitäisikö sitten ottaa hieman taukoa. On näemmä itsekin kohta samaa mieltä jos herra oikeasti kehtaa lähteä tuolle linjalle, mikä on tavallaan tietenkin ihan hyvä mutta yleensä mies on tullut pyytämään anteeksi ja ollut kuin mitään ei olisikaan. Soitti yön aikana 11 kertaa, en vastannut.
Selvästi kumminkin rakastat häntä? Älä eroa
Samaa mieltä, eroa vielä ku on menny noi vähä vuosii. Mulla jo kymmene vuotta ja tänää on tälläne tunne et nyt tulee ero, emmä jaks jatkaa enää huonoo suhdet!
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:15"]No siis mitä.oikein teette yhdessä?
[/quote]
Katsomme tv:tä, olen täällä hän pelaa...kuulostaa huonolta tiedostan sen itsekkin, mutten vaan pystyisi erota.
Vaikea tilanne. Toisaalta tiedät, että tilanne on toivoton, muttet vielä osaa päästää irti. Miten olisi pieni tauko? Miettisitte mitä haluatte suhteelta?
Sama oli täälläkin. Luulin olevani onnellinen kun miehen kanssa kyhnötettiin elokuvia katsellessa ja ystävien kanssa sitten tein kaikkea. Erottiin ja uusi miesystävä haluaa tehdä kaikkea kanssani ja suunnittelee menoja. Nyt olen onnellinen!
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:42"]Sama oli täälläkin. Luulin olevani onnellinen kun miehen kanssa kyhnötettiin elokuvia katsellessa ja ystävien kanssa sitten tein kaikkea. Erottiin ja uusi miesystävä haluaa tehdä kaikkea kanssani ja suunnittelee menoja. Nyt olen onnellinen!
[/quote]
Tätä minäkin haluaisin. Mutta kuten sanoin, en pysty kuvittelemaan itsräni kenenkään muun kanssa ja tuntuu pahalta ajatella häntä kenenkään muun kanssa.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:42"]Sama oli täälläkin. Luulin olevani onnellinen kun miehen kanssa kyhnötettiin elokuvia katsellessa ja ystävien kanssa sitten tein kaikkea. Erottiin ja uusi miesystävä haluaa tehdä kaikkea kanssani ja suunnittelee menoja. Nyt olen onnellinen!
[/quote]
Tätä minäkin haluaisin. Mutta kuten sanoin, en pysty kuvittelemaan itsräni kenenkään muun kanssa ja tuntuu pahalta ajatella häntä kenenkään muun kanssa.
[/quote] Ymmärrän kyllä, itsekin näin itseni vain saman miehen kanssa ja olin hänestä äärimmäisen mustasukkainen. Tulevaisuutta en nähnyt kenenkään muun kanssa. Nyt tämän uuden kanssa puhaltaa uudet tuulet ja exä unohdettu :)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:51"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:42"]Sama oli täälläkin. Luulin olevani onnellinen kun miehen kanssa kyhnötettiin elokuvia katsellessa ja ystävien kanssa sitten tein kaikkea. Erottiin ja uusi miesystävä haluaa tehdä kaikkea kanssani ja suunnittelee menoja. Nyt olen onnellinen!
[/quote]
[/quote] Ymmärrän kyllä, itsekin näin itseni vain saman miehen kanssa ja olin hänestä äärimmäisen mustasukkainen. Tulevaisuutta en nähnyt kenenkään muun kanssa. Nyt tämän uuden kanssa puhaltaa uudet tuulet ja exä unohdettu :)
[/quote]
Kauan meni, että pääsit yli exästäsi? Ja kun joku ehdotti taukoa, niin mies ei suostuisi siihen. Hänen mielestään se on joko tai eli ei ottaisi minua enää sen jälkeen takaisin.
En näe mitään syytä miksi ette eroaisi
Kaikki sun vastaukset on vastannut sun kysymykseen. Eikö nyt kannattaisi vain erota eikä pysyä huonossa suhteessa sen takia kun "en pysty eroamaan". Kyllä ne voimat sieltä löytyy sanoa se. Pilaat elämäsi tuollaisen kanssa jos jäät hänen luokseen.
Mun mielestä eroa. Älä tuhlaa elämääsi ei toi suhde tosta parane.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:08"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:03"]Siis mitä? Et halua tehdä kumppanisi kanssa mitään? Miksi edes olette yhdessä?
[/quote]
Niin nimenomaan. Tykkään kyllä nähdä häntä ja olla hänen kanssaan, mutta olemme aina vain jomman kumman luona, emme tee mitään. Mutta silti en haluaisi erota, mutta en ole onnellinenkaan, enkä tee asian eteen mitään että olisin. Todella ristiriitaiset tunteet.
[/quote]
Kuulostaa siltä, että olette vain tottumuksesta yhdessä. Eroaisin.
Entä seksi? Otatko suihin oma-aloitteisesti, teetkö aloitetta jne?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:59"]Entä seksi? Otatko suihin oma-aloitteisesti, teetkö aloitetta jne?
[/quote]
Kyllä, minä teen lähes aina aloitteet. Haluan seksiä hänen kanssaan. Talvella hän ei halunnut juuri ollenkaan ja torjui minut usein, joten omat halunikaan eivät ole samalla tasolla kuin ennen.
Siis mitä? Et halua tehdä kumppanisi kanssa mitään? Miksi edes olette yhdessä?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:03"]Siis mitä? Et halua tehdä kumppanisi kanssa mitään? Miksi edes olette yhdessä?
[/quote]
Niin nimenomaan. Tykkään kyllä nähdä häntä ja olla hänen kanssaan, mutta olemme aina vain jomman kumman luona, emme tee mitään. Mutta silti en haluaisi erota, mutta en ole onnellinenkaan, enkä tee asian eteen mitään että olisin. Todella ristiriitaiset tunteet.
No siis mitä.oikein teette yhdessä?
Eroa.