Jos saisit päättää 3 pakollista tietoa, mitä deittisovelluksessa pitäisi käyttäjästä näkyä, mitä ne olisi?
Kuvan ja iän lisäksi.
Toki sinun pitäisi ne asiat sitten kertoa itsestäsi myös.
Itse haluaisin nähdä nämä jo profiilissa:
Mitä on hakemassa ons/fwb/parisuhde
Jos hakee parisuhdetta, onko lapsia, haluaako lapsia kyllä/ei/ehkä joskus
Ammatti
Mitat paino/pituus ( eipä tarvi puolin ja toisin kysellä ja arvailla kuvasta)
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
• Valehteleeko asioista
Eli käyttääkö meikkiä ulkonäkönsä kohentamiseen joksikin muuksi kuin mitä se oikeasti on.
Jos minä saisin päättää, niin meikit tulisi kieltää. Mikään ei ole niin turhauttavaa, kuin tulla valehdelluksi naisen toimesta esim. kuvissa nainen näyttää hyvältä ja treffeillä huonolta ja miehen täytyy vain hyväksyä se koska feminismi.
No mihin sen rajan vetää... Saako hiuksia laittaa, entä valita imartelevimmat vaatteet? Mitä jos käyttää silmälaseja, saako ne olla kivan näköiset? Pitäisikö esim. parta kieltää, se voi peittää sen ettei miehellä olekaan laatikkoleuka?? Voiko huijata käyttämällä talvisin kosteusvoidetta vai pitääkö hilseillä luonnollisesti?
Vierailija kirjoitti:
Ukko39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huolisi yhtäkään jolle tärkeintä tietoa on naisessa "paino, lasten etnisyys, millaista seksiä harrastaa" tai muuta paskaa mitä tänne on oksennettu.
Toisaalta jos minun pitäisi laittaa näkyville jotain kokovartalokuvia bikineissä ja kertoa painavani 50 kiloa, miehen on paras olla yhtä hyvässä kunnossa ja laittaa siitä todisteeksi vastaavia vähäpukeisia kuvia, olla pitkä ja parasta olla myös koulutettu, töissä ja sopivan varakas.
Tämän ketjun luuserit tuskin täyttävät yhtäkään kohtaa.Miksi naiselle riittää pelkkä alhainen paino ja kympin H&M biksut, mutta miehen tulee olla:
Hyväkuntoinen
Pitkä
Koulutettu
Työelämässä
VarakasNiin, miksi miehet haluaa vaan seksiobjektin?
Koska eihän naisesta ole muuhun, jos hän kuvittelee että alipaino ja paljas pinta on kaikki mitä hänellä on annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
• Valehteleeko asioista
Eli käyttääkö meikkiä ulkonäkönsä kohentamiseen joksikin muuksi kuin mitä se oikeasti on.
Jos minä saisin päättää, niin meikit tulisi kieltää. Mikään ei ole niin turhauttavaa, kuin tulla valehdelluksi naisen toimesta esim. kuvissa nainen näyttää hyvältä ja treffeillä huonolta ja miehen täytyy vain hyväksyä se koska feminismi.
Jos naisen ulkonäkö on radikaalisti ero luonnossa niin silloin on kyllä usein ollut kovat filtterit käytössä kuvissa. Ei nainen niin hirveästi meikillä muutu. Nätti on nätti au naturelkin.
Nätti on nätti myös ilman meikkiä.
Mutta ei-niin-viehkeästä saa osaavalla meikillä kaunottaren.
Näin päin se vaan menee.
Uskooko kristinuskon Jumalaan
Hakeeko pidempiaikaista seuraa, jopa avioliittoa
Onko lapsia ja haluaako lisää
Onko riippuvuuksia tai sairauksia
Koulutus
Jos naisella on bipolaarinen häiriötila arvostan jos siitä ilmoitetaan profiilissa.
Sukupuoli
Mitä hakee (parisuhde/yhden yön juttu/ yms.)
Alkoholin käyttö (käyttääkö kerran päivään/viikkoon/kuukauteen/harvemmin/ ei ollenkaan)