Mies vei vauvan.. En tiedä mitä teen
Kaikki alkoi siitä, että riitelemme ja mies löi minua. Lähdin äkkiä kotoa pois ajattelin että soitan poliisit. Olin pihassa miettimässä ja ajattelin että en suurenna asiaa ja menin takas kotiin. Mies oli pakannut omat ja puoli vuotiaan vauvan tavarat ja lähti. Puhelin kiinni. En tiedä yhtään mitä teen, soitin sossuun ja he tulivat käymään ja sanoivat vaan että kyllä ne jossain vaiheessa tulevat..
En ole ollut vauvastani koskaan erossa paria tuntia enempää, joten tämä on todella raskasta. En tiedä milloin nään häntä seuraavaksi. Mies ei ole oikeastaan edes hoitanut vauvaa tuntia paria kauempaa.. Mitä teen..
Kommentit (193)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:28"]Onko lapsi poika vai tyttö? Onko miehesi muslimi? Viettääkö ramadania?
[/quote]
Poika. Ei vietä.väittää ettei ole muslimi
Ap
Toivon hartaasti että jos tämä on totta niin sossu vie lapsen kun löytyy. Ei teistä vanhemmiksi ole.
Tietääkö poliisi ja sossu miehen huumeiden käytöstä?
Jos aloittaja asia on oikeasti näin, niin toimi heti. Saita poliisille ja sano että lapsesi on kaapattu. Vaikka kuinka on yhteishuoltajuus niin ei tuionikäistä viedä noin vaan tuntemattomaan paikkaan eli kadota.
On myös vaara että poistuu maasta vauva mukanaan..éi ole passia mukana mutta niitä passeja saa.
Kerron tämän..sukulaiseni mies yritti viedä kaksivuotiaan maasta yllättäen, ilman äidin lupaa, yhteishuolto oli, silti niin ei saa tehdä. Menin paikalle ja seurasin heitä, poliisit soitettiin. Toimi heti, hyvä ihminen ja jos mies toimii noin älä jatka liittoa, piste.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:13"]?!?!? Tän on pakko olla provo.
Soita poliisille? Yhteishuoltajuus nimen omaan takaa sen että lasta ei voi viedä minnekkään ilman toisen suostumusta.
Kerrot poliisille että mies on väkivaltainen ja ulkomaalaistaustainen joten on mahdollista että yrittää siepata lapsen ja lähteä maasta!:) sillä luulisi lapsen löytyvän aika nopeasti.
[/quote]
valehtelemaan ei kannata ruveta. Heikentää vaan asemaansa tulevaisuudessa viranomaisten silmissä. Se että isä ei ole suomalainen ei riitä syyksi epäillä ettänisä kaappaisi lapsen. Tuollaista jos käy väittämään niin silloin pitää löytyä myls todisteita.
[/quote]
Eihän kukaan sanonut että isä vie lapsen maasta vaan että se voi olla mahdollista. Laukku ja lapsi pakattuna, eikö se jo riitä epäilyksi? Äiti on hädissään ja hänellä on oikeus tietää missä ja missä kunnossa lapsi on. Tapahtunut tilannehan on jo sieppaus, ja siten rikos, koska lapsi on viety ilman toisen huoltajan lupaa.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:28"]Mitä voin tehdä ! Nyt oikeesti ! :(
Ap
[/quote] Menet nukkumaan ja unohda huomion hakeminen ;-) Toivotaan että jonain päivänä selvät lapsuus traumoistasi etkä hae enää huomiota joka näkyy kilometrien päähän tänne saakka ;-) hyvää yötä
Suomesi on kehittynyt huikeasti edellisestä ketjusta..
Lupaan itselleni ja teille että heti kun nään vauvan, otan sen ja lähden hänen kanssaan. En enään koskaan palaa miehen luokse. Eikä yhteishuoltajuutta voi jatkaa kun tekee noin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:38"]Lupaan itselleni ja teille että heti kun nään vauvan, otan sen ja lähden hänen kanssaan. En enään koskaan palaa miehen luokse. Eikä yhteishuoltajuutta voi jatkaa kun tekee noin.
Ap
[/quote] Miten monimutkaisessa haave maailmassa elät? Joko sinulla on seuraava aihe valittuna jonka voit ottaa esille sitten muutaman päivän päästä :DDDDDDDD
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:38"]
Lupaan itselleni ja teille että heti kun nään vauvan, otan sen ja lähden hänen kanssaan. En enään koskaan palaa miehen luokse. Eikä yhteishuoltajuutta voi jatkaa kun tekee noin. Ap
[/quote]
Suosittelisin menemään turvakotiin ja sen jälkeen muuttamaan toiselle paikkakunnalle...
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:38"]
Lupaan itselleni ja teille että heti kun nään vauvan, otan sen ja lähden hänen kanssaan. En enään koskaan palaa miehen luokse. Eikä yhteishuoltajuutta voi jatkaa kun tekee noin. Ap
[/quote]
Mitkä ohjeet sait sossulta ja turvakodilta kun niihin soitit?
Voi helkkari nyt ihan oikeesti !!!!!!! Päivystävältä sossulta soitettiin (hätäkeskus ilmoitti sinne) että olen itse lähtenyt pois ja se ei ole rikos että isä on vienyt vauvan. Sanoivat että mene vaikka kaverille. Mä niin arvasin tän!!
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:44"]Voi helkkari nyt ihan oikeesti !!!!!!! Päivystävältä sossulta soitettiin (hätäkeskus ilmoitti sinne) että olen itse lähtenyt pois ja se ei ole rikos että isä on vienyt vauvan. Sanoivat että mene vaikka kaverille. Mä niin arvasin tän!!
Ap
[/quote]
Joopajoo joo. Provo
Ei tässä kukaan voi näköjään auttaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:44"]Voi helkkari nyt ihan oikeesti !!!!!!! Päivystävältä sossulta soitettiin (hätäkeskus ilmoitti sinne) että olen itse lähtenyt pois ja se ei ole rikos että isä on vienyt vauvan. Sanoivat että mene vaikka kaverille. Mä niin arvasin tän!!
Ap
[/quote]
Joopajoo joo. Provo
[/quote]
Ja minkä perusteella? Etkö usko että mulle sanottiin noin?
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:06"]
Jos tarvitset lisäneuvoja asiasta niin älä kysy täältä vaan soita turvakotiin ja kysy sieltä neuvoja. Saat asiallisempia ja oikeasti hyödyllisiä vastauksia. Täällä provot vastailevat esiintyen ap:nä ja nauttien tilanteesta.
https://www.turvakoti.net/site/
[/quote]
Jos siis tarvitset tukea ja lisäneuvoja ota yhteyttä turvakotiin. Puhelinnumerot löytyvät aiemmista viesteistä.
Jos tässä vaiheessa jatkat keskustelua palstalla niin näytät provolta ja saat osalta kirjoittajista sen mukaista kohtelua. Tämä siis ihan riippumatta siitä onko tilanne aito vai keksitty. Näin siksi, että ilta-aikaan tämä av-palsta täyttyy vakavista aiheista pilaviestejä lähettävien provojen mellastuksella.
Ei siis mitään tilanneraportteja vaan soitto turvakotiin. Ainakin se mainittu Lappeenranta päivystää paraikaa.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:44"]Voi helkkari nyt ihan oikeesti !!!!!!! Päivystävältä sossulta soitettiin (hätäkeskus ilmoitti sinne) että olen itse lähtenyt pois ja se ei ole rikos että isä on vienyt vauvan. Sanoivat että mene vaikka kaverille. Mä niin arvasin tän!! Ap [/quote] Joopajoo joo. Provo [/quote] Ja minkä perusteella? Etkö usko että mulle sanottiin noin? Ap
[/quote]
Mitä sanoivat kun soitit turvakotiin?
Jos et soittanut niin olet provo.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:44"]
Voi helkkari nyt ihan oikeesti !!!!!!! Päivystävältä sossulta soitettiin (hätäkeskus ilmoitti sinne) että olen itse lähtenyt pois ja se ei ole rikos että isä on vienyt vauvan. Sanoivat että mene vaikka kaverille. Mä niin arvasin tän!! Ap
[/quote]
Missähän vaiheessa toi muuttuu rikokseksi? Jos toinen vanhempi ottaa lapsen toisen vanhemman ollessa vaikka kauppareissussa ja lähtee lapsen kanssa pariksi vuodeksi retkelle... Eikö ole rikos?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:27"]Jos joku muistaa, niin aloitin joskus tämän ketjun: http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4390692/mies_vaittaa_etta_varastan_hanelta_rahaa
En tiedä miksi kerron, ehkä siksi että luulisitte enemmän että olen Provo. Mutta en ole
Ap
[/quote]
oisko kannattanut lähteä kun niin neuvottiin.