Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vei vauvan.. En tiedä mitä teen

Vierailija
01.07.2015 |

Kaikki alkoi siitä, että riitelemme ja mies löi minua. Lähdin äkkiä kotoa pois ajattelin että soitan poliisit. Olin pihassa miettimässä ja ajattelin että en suurenna asiaa ja menin takas kotiin. Mies oli pakannut omat ja puoli vuotiaan vauvan tavarat ja lähti. Puhelin kiinni. En tiedä yhtään mitä teen, soitin sossuun ja he tulivat käymään ja sanoivat vaan että kyllä ne jossain vaiheessa tulevat..
En ole ollut vauvastani koskaan erossa paria tuntia enempää, joten tämä on todella raskasta. En tiedä milloin nään häntä seuraavaksi. Mies ei ole oikeastaan edes hoitanut vauvaa tuntia paria kauempaa.. Mitä teen..

Kommentit (193)

Vierailija
21/193 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän vahvistuu ennakkoluulot iranilaisia kohtaan.

Vierailija
22/193 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 21:31"]

Tässähän vahvistuu ennakkoluulot iranilaisia kohtaan.

[/quote]

Pikemminkin ennakkoluulot illalla moderoinnin päättymisen aikoihin alkaviin vedätyksiin. Anonyymipalstalla et tiedä mitään kirjoittajan kansallisuudesta kun kuka tahansa voi väittää olevansa ihan mitä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/193 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:01"]Olemme nyt vauvan kanssa kahdestaan kotona. Mies ei suostu antamaan rahojani joten olen ihan PA. (En nyt kerjää ketään av mammaa lähettään rahaa vaan lainaan äidiltäni) olen yrittänyt soittaa sossuun tunnin mutta koko ajan varattu.
Ap
[/quote]

Miksi rahasi on miehellä?

Vierailija
24/193 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on varastanut rahasi, apu ei löydy sossusta, vaan poliisilta.

Vierailija
25/193 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:01"]

Olemme nyt vauvan kanssa kahdestaan kotona. Mies ei suostu antamaan rahojani joten olen ihan PA. (En nyt kerjää ketään av mammaa lähettään rahaa vaan lainaan äidiltäni) olen yrittänyt soittaa sossuun tunnin mutta koko ajan varattu. Ap

[/quote]

Mihis sinä sitten olet menossa?! 

Vierailija
26/193 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme nyt vauvan kanssa kahdestaan kotona. Mies ei suostu antamaan rahojani joten olen ihan PA. (En nyt kerjää ketään av mammaa lähettään rahaa vaan lainaan äidiltäni) olen yrittänyt soittaa sossuun tunnin mutta koko ajan varattu. Ap

[/quote]

Turvakotiin voi menne myös ilman rahaa. 

Niin ja mitä sinä meinaat, että sossu tekee?! Tulee hakemaan aikuisen terveen naisen, johonkin sievästi sisustettuu valmiiseen asuntoon valkealla ratsulla?!

Vierailija
27/193 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:01"]

[/quote]

[/quote]

Sossun kanssa puhuin ja selvittävät nytten turvakoti paikkaa. Ens viikolla on kriisipalaveri. Jotenkin huonoon suhteeseen on helpompi jäädä kun lähteä.. Mutta toivottavasti saan nytteb tarpeeksi rohkeutta ja apua pysyä poissa lopullisesti..
Ap

Vierailija
28/193 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:01"]

[/quote]

[/quote]

Sossun kanssa puhuin ja selvittävät nytten turvakoti paikkaa. Ens viikolla on kriisipalaveri. Jotenkin huonoon suhteeseen on helpompi jäädä kun lähteä.. Mutta toivottavasti saan nytteb tarpeeksi rohkeutta ja apua pysyä poissa lopullisesti..
Ap
[/quote]
Ei se rohkeus ja apu mistään taivaasta tipahda päähäsi. Itse sinun pitää päättää ettet jatka tuollaista. Ja miksi ihmeessä muka menisit takaisin?!

Vierailija
29/193 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat yksinhuoltajuuden.

Vierailija
30/193 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi miehellä on rahasi? Kai sinulla pankkikortti kuitenkin on ja tunnukset tilillesi?

Vierailija
31/193 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:01"]

[/quote]

Miksi miehellä on rahasi? Kai sinulla pankkikortti kuitenkin on ja tunnukset tilillesi?
[/quote]
No mun kaikki tuet menee hänen tilille. Ei ole Provo tämäkään
Ap

Vierailija
32/193 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se askel on kerran kuitenkin tehtävä. Ajattele lastasi; et varmasti halua, että lapsesta kasvaa isänsä kaltainen.

Vierailija
33/193 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ensin pankkiin avaamaan itsell oman tilin. Sitten ilmoitat netissä Kelaan tämännuuden tilin numeron.

Vierailija
34/193 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:01"] Olemme nyt vauvan kanssa kahdestaan kotona. Mies ei suostu antamaan rahojani joten olen ihan PA. (En nyt kerjää ketään av mammaa lähettään rahaa vaan lainaan äidiltäni) olen yrittänyt soittaa sossuun tunnin mutta koko ajan varattu. Ap [/quote] Miksi miehellä on rahasi? Kai sinulla pankkikortti kuitenkin on ja tunnukset tilillesi? [/quote] No mun kaikki tuet menee hänen tilille. Ei ole Provo tämäkään Ap

[/quote]

Hyvin hoidettu homma. Mikä oli tämän kaiken opetus? Noin niin kuin omasta mielestäsi?

Vierailija
35/193 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:09"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:01"] Olemme nyt vauvan kanssa kahdestaan kotona. Mies ei suostu antamaan rahojani joten olen ihan PA. (En nyt kerjää ketään av mammaa lähettään rahaa vaan lainaan äidiltäni) olen yrittänyt soittaa sossuun tunnin mutta koko ajan varattu. Ap [/quote] Miksi miehellä on rahasi? Kai sinulla pankkikortti kuitenkin on ja tunnukset tilillesi? [/quote] No mun kaikki tuet menee hänen tilille. Ei ole Provo tämäkään Ap

[/quote]

Minkä helvetin takia? Nyt menet heti kelan asiointipalveluun kela.fi ja vaihdat tilinumeroksi omasi.

Vierailija
36/193 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:03"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 12:01"] Olemme nyt vauvan kanssa kahdestaan kotona. Mies ei suostu antamaan rahojani joten olen ihan PA. (En nyt kerjää ketään av mammaa lähettään rahaa vaan lainaan äidiltäni) olen yrittänyt soittaa sossuun tunnin mutta koko ajan varattu. Ap [/quote] Mihis sinä sitten olet menossa?!  [/quote] Sossun kanssa puhuin ja selvittävät nytten turvakoti paikkaa. Ens viikolla on kriisipalaveri. Jotenkin huonoon suhteeseen on helpompi jäädä kun lähteä.. Mutta toivottavasti saan nytteb tarpeeksi rohkeutta ja apua pysyä poissa lopullisesti.. Ap

[/quote]

Nytten?! Älä nyt vaan sanoa, että olet ollut aiemminkin vastavassa tilanteessa?! Ja rahat miehellä?! Et voi kyllä nyt kun katsoa peiliin ja sanoa itsellesi herää!

Vierailija
37/193 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 14:18"]

[/quote]

Minkä helvetin takia? Nyt menet heti kelan asiointipalveluun kela.fi ja vaihdat tilinumeroksi omasi.

[/quote]

Ei sekään taida olla mikään itsestään selvyys. Mahtaakohan rouvalla edes olla omaa tiliä ja pankkitunnuksia?!

Vierailija
38/193 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoit vissiin liian intensiivisesti tuon Ilman Johtolankaa -jakson, ja eläydyit siihen. Se on ihan okei. Kyllä se siitä.

Vierailija
39/193 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:45"]

Ei tässä kukaan voi näköjään auttaa. Ap

[/quote]

Mitä sanoivat kun soitit turvakotiin?

[/quote]

Mitäs luulet, että turvakodista sanotaan? Täällä ovat, tule tänne vain riehumaan. En tarkoita tätä tapausta, mutta yleensä turvakodista ei sanota mitään.

Vierailija
40/193 |
02.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 15:19"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:45"]

Ei tässä kukaan voi näköjään auttaa. Ap

[/quote]

Mitä sanoivat kun soitit turvakotiin?

[/quote]

Mitäs luulet, että turvakodista sanotaan? Täällä ovat, tule tänne vain riehumaan. En tarkoita tätä tapausta, mutta yleensä turvakodista ei sanota mitään.

[/quote]

Kysymyksellä oli muu tarkoitus kuin vastauksen saaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä