Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haenko nyt uutta työtä vai koitan kituutella sairauslomalla

Vierailija
17.02.2022 |

Tilanne on siis seuraava. Olen opiskelija ja olin töissä. Minulla oli määräaikainen työsuhde joka päättyi kun jouduin erääseen operaatioon jossa tehtiin eräs systeemi liittyen mun tuleviin sarjahoitoon ja olin sairauslomalla hetken aikaa tuon operaation jällkeen.

Samalla sanoin työnantajalle että mulla alkaa keväällä sarjahoito vakavaan sairauteen, jonka johdosta ylläripylläri pomo ei halunnut jatkaa työsuhdetta. Syy oli että haluaa täysipäiväisen. Sanoin että JOSSAIN vaiheessa mulla menee muutama päivä viikosa sarjahoidossa mutta muulloin voisin olla töissä.

Sain vinguttua nyt sairauslomaa jonka kela kustantaa koska jollain lääkäri yms. kulut maksettava. Opinnot ovat kesken. Opintotukea en saa (tukikuut käytetty ja lainaa en saa) ja nyt en saa toimeentulotukeakaan kun olen sairauslomalla ja tilillä "liikaa" rahaa.

Homman nimi on se että mun arvot on koko ajan parantuneet, jolloin mun sarjahoito ei olekaan vielä alkanut, vaan alkaa vasta keväällä, kesällä. Jokatapauksessa tämän vuoden aikana.

Haenko töitä ja kusetan työnantajaa ja jään taas sairauslomalle kun sarjahoito alkaa, vai vingun sairauslomaa vai oon vaan ilman rahaa opiskelijastatuksella. Opintoja on tosi vähän jäljellä. Töitä haluaisin tehdä mutta kun en itsekään tiedä kauan oon täysin työkykyinen, eikä lääkäritkään tiedä. Jollain on elettävä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/2 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tavannut lääkäriä joka ei tiedä olenko sairas vai terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla