Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te kestätte raskausarpenne?

Vierailija
01.07.2015 |

Kesä ja raskausarvet alaselässä, vatsalla, reisissä? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä pakko hillua puolialastomana kesäaikaan? Minulla on kroppa säästynyt suurimmaksi osaksi raskauden vaivoilta, mutta en tunne silti oloani kotoisaksi liian paljastavissa vaatteissa. Ihokin palaa auringossa. Kyllä helteillä selviää ohuella t-paidalla ja vilpoisella hameella tai pellavahousuilla, ei kaikkien tarvitse kulkea napapaidassa tai minihameessa.

Vierailija
22/25 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:00"]

En kestäkkään. Tulleet murrosiän myötä reisiin ja takapuoleen. Vieneet itsetunnon kokonaan ja pilanneet koko elämäni. En uskalla edes haaveilla parisuhteesta, en ansaitse ketään näin rumalla iholla ja kudostyypillä. Evoluution kannaltakin parempi etten pariudu ja jatka sukua.

[/quote]

Mulla tuli kanssa teininä ja vähän myöhemmin myös painon noustessa paljon raskausarpia. Nykyään ne on kuitenkin jo ihan vaaleita. Mulla on keloideja, niihin on hyvä suhteuttaa, ei paljon raskausarpia ehdi murehtimaan näitten kanssa. Jos joku ei tiedä mitä ne ovat, siitä vaan kuvahakuun ja miettimään, että kannattaako raskausarpien takia yöuniaan menettää. :)

P.S. Tuon lainauksen kirjoittajalle, minulla ei ole keloidienkaan kanssa ollut ongelmaa yhdenkään miehen kanssa, saatika sitten raskausarpien. Hyvin neutraalisti ovat kaikki suhtautuneet, eikä ole todellakaan ollut mikään ongelma. Nykyinen avomieheni ei välitä, hänestä olen kaunis arpineni kaikkineni. 

Kesti kauan, että itse hyväksyin kaikki ihoni viat, mutta nyt ruvetaan olemaan voiton puolella. Katsotaan sitten uudestaan taas, jos teen lapsia joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kestämistä kun ei niitä ole. Lapsia on kuitenkin kolme! Lälläää..

Vierailija
24/25 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko läskien kehoon yhtä paljon muutoksia? Ihossahan on jo joustovara läskeillä valmiina? Eli lapset kannattaa tehdä läskeinä ja sen jälkeen voi laihduttaa itsensä timmiksi.

Vierailija
25/25 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan todellakin hyvin vähän mietin jotain raskausarpia. Onhan niitä, huomaan kun katson peiliin. Mutta mitä väliä? Ihmisen keho muuttuu koko elämän ajan ja tietyn pisteen jälkeen lähinnä huonompaan suuntaan. Sellasta elämä on.