lypsäminen yhdynnässä
Miten pystytte siihen?
itse treenanneena, en vain pysty kun penis on sisällä. Todella turhauttavaa.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:31"] Itse treenaan niillä kuulilla, opin hallitsemaan lihakset paremmin. Hissiliike on hyvä! On kyllä vaikeampaa, kun mies on sisällä, mutta ei kyllä se tuntee pienenkin liikkeen. Eihän siitä kiinni olekaan tarkoitus puristaa... Ja mulla alkaa se supistelu itsestään klittaa hieroessa, orgasmi jo heittää miehen pihalle! Kokeile sellaista pientä jännitystä, jos se kiihotuksen myötä muuttuisi supisteluksi/ imuksi..? Se, että tekee puristuksia täysillä hampaat irvessä, ei ehkä ole se ratkaisu. Olen myös synnyttänyt, että ei ole siitä kiinni. [/quote]Pilluhan supistuu kun saa orgasmin. [/quote] Niin supistuukin ja mun oma puristaa miehen ulos, jos se ei paina täysillä vastaan... Ja minulle tämä luonnostaan supistelu tuli vasta, kun treenin myötä löysin oikeat lihakset ja aloin niillä pitää pientä jännitystä (tosi kevyttä), jolloin lihakset on jotenkin hereillä ja alkaakin toimia itsekseen. Ja jo kauan ennen orgasmia. Ei onnistuisi, jos en yhtään niitä yhdynnän aikana aktivoisi.
[/quote]Sillä on vissiin aika lyhyt jos sen ulos puristat.
[/quote]
18cm... eli ei minusta. Saa ihan pohjaan painaa, että pysyy sisällä. Jos ei ole pohjassa asti, mun emätin yksinkertaisesti puskee sen ulos. Eikä ole ongelmia myöskään riittävän kovuuden kanssa, kun sitä sä varmaan seuraavaksi epäilet.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 21:58"]
Osta ne metalliset cat eye-pallot. Putoilivat multa aluksi kokoajan pois, mutta nyt pysyvät pidempään. Jo aluksi kyllä lisäsivät tuntumaa vaikka putosivat minuutissa veks. Niiden säännöllinen käyttö saa ainakin minut ejakuloimaan yhdynnässä (en uskonut tähän ennen kuin se osui omalle kohdalle), jos joku haluaa kokeilla. Luulin laskeneeni alleni vaikka olin just käynny vessassa (ja kannattaakin eka käydä). Orgasmin lähestyessä tuntui siis kauhea pissahätä, annoin orgasmin tulla ja se oli voimakkain koskaan saamani, sitten tunsin märät lakanat. Luojan kiitos ei ollut kusta! Meinasin jo alkaa itkeä, mutta sitten mies huomasi sellaisen makean tuoksun (ammoniakki ei haissut), ja sitten huomattiin sen nesteen olevan muutenkin ihan erilaista kuin pissa. Oli aika iso helpotus! Nykyään sitten on aina pyyhe pepun alla ja mies innokkaampi antamaan suuseksiä. Neste on kuulemma makeaa... ööh, no kiva sulle..? :D
[/quote]
En ole käyttänyt koskaan kuulia ja ejakuloin silti. En ole ajatellutkaan, että lihasten kunto ja ejakulointi kuuluisivat yhteen.
Miesnäkökulmasta on erittäin ihanaa, jos nainen kykenee puristamaan miehen vehjettä alapäällään. Se puristus tulee kuin yllättäen ja saa miehessä aikaiseksi kivaa värinää. On kuin pedon kitaan olisi työntynyt tai vehje avaimenreiässä. Sellainen kiva jännitys ja mies on jäykistynyt pinkeäksi kuin räjähtämispisteessä. Mies tulee liikkumattakin.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:09"]Siis mä en ymmärrä mistä tässä puhutaan, voisko joku ystävällisesti kertoa [/quote] Lypsäminen = jännität vaginan lihaksia rytmikkäästi eli puristelet miehen penistä (harjaantuneimmat imevät siirtämällä puristusta varren tyvestä kärkeä kohti), että se tuntuu imulta. Siitä, missä kohtaa tätä tehdään, liikutaanko vai ollaanko silloin paikallaan ja miten se vaikuttaa naiseen näyttää olevan vähän eri käsityksiä.
Ei ole olemassakaan tuollaista. neverheard.
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä on kyse??
m50
Tietäjät kyllä tietää!
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:09"]Siis mä en ymmärrä mistä tässä puhutaan, voisko joku ystävällisesti kertoa [/quote] Lypsäminen = jännität vaginan lihaksia rytmikkäästi eli puristelet miehen penistä (harjaantuneimmat imevät siirtämällä puristusta varren tyvestä kärkeä kohti), että se tuntuu imulta. Siitä, missä kohtaa tätä tehdään, liikutaanko vai ollaanko silloin paikallaan ja miten se vaikuttaa naiseen näyttää olevan vähän eri käsityksiä.
Silloin squirttaan aina. En siis voi.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:09"]Siis mä en ymmärrä mistä tässä puhutaan, voisko joku ystävällisesti kertoa
[/quote]
Lypsäminen = jännität vaginan lihaksia rytmikkäästi eli puristelet miehen penistä (harjaantuneimmat imevät siirtämällä puristusta varren tyvestä kärkeä kohti), että se tuntuu imulta.
Siitä, missä kohtaa tätä tehdään, liikutaanko vai ollaanko silloin paikallaan ja miten se vaikuttaa naiseen näyttää olevan vähän eri käsityksiä.