Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies juo 6 olutta joka päivä, mitä mieltä olette?

Vierailija
01.07.2015 |

Ollaan miehen kanssa seurusteltu pian 3 vuotta.. Alussa miehen juominen ei ollut kamalan häiritsevää, 3 olutta pari kertaa viikossa + lähes poikkeuksetta joka viikonloppu baarissa kännit. Vuoden seurustelun jälkeen baarissa käynnit loppuivat pyynnöstäni, nykyään käy pari kertaa vuodessa ja harvoin menee kavereiden kanssa juhlimaan.. Mutta kotona oluen kittaaminen lisääntyi. Pikkuhiljaa määrät on suurentuneet ja juomista yhä useammin.. Nyt vasta olen alkanut pohtimaan, että onko tämä nyt ihan "normaalia".. Miehen täytyy saada joka päivä vähintään 6 olutta, välillä niitä tulee 8-10 otettua. Toisinaan saattaa olla päivän tai pari ilman, mutta muuten on otettava. Aloin tarkkailla mieheni juomista siinä vaiheessa, kun huomasin että miehen juomien lisäksi MYÖS omani katoavat jääkaapista?! Itse ostan ehkä pari kertaa kuukaudessa 10 siideriä/olutta kerralla ja saatan jakaa esim. Viikonlopulle, että saa parina iltana nautiskella illalla sohvalla.. Vaan eipä enää onnistu, mies käy ne joko luvatta juomassa tai vinkuu itselleen juomia niin kauan, että on "pakko" suostua... Nyt olen itse lopettanut juomisen kokonaan, koska suoraansanottuna vituttaa tuo ukko!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kuoli alkoholiin 38 v. R. I. P.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi