Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nestämäisen eyelinerin elinkaari

Vierailija
01.07.2015 |

Onko teillä mitään hyviä jippoja miten nestemäisen eye linerin saisi kestämään pidempään? Minulla niistä (käytän 1-3 merkkiä vaihdellen) loppuu teho jo n. 2-4 vkon päästä ostosta. Olen säilyttänyt kynää lappeellaan (kuten ovat kaupan meikkiosastolla), mutta olen testannut myös ylös- ja alaspäin säilyttämistä - ei vaikutusta.
.
Saako jollain niksillä tehottomaksi käymässä olevan kynän elvytettyä? Saa myös suositella jotain hyvää merkkiä, jonka kynässä teho säilyy pidempään. Vai onko kaikki eyelinerin suunniteltu kestämään vain n. kuukauden? Ärsyttää kun saa olla koko ajan ostamassa uutta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain teet kyllä väärin tai huono merkki. Itse kuitenkin elvytän ripsarini ja eyelinerini kuuman veden alla. Tosin silloin elinaikaa enää noin viikko.

Vierailija
2/4 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään silmätipan! Siitä oli joskus vinkki, tuo niin ripsariin kuin nestemäisiinkin eloa pitkäksi aikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina ja vain ainoastaan tätä: http://imbbpullzone.laedukreationpvt.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2012/12/110.jpg

Pysyy hyvänä ja käytettävänä tasan niin kauan kun siveltimestä jotain lähtee, eli omalla kulutustahdilla 2-4 kk.

Vierailija
4/4 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä just heitin puolitoista vuotta vanhan eyelinerin roskiin kun alkoi olla niin kuivahtaneen oloinen. Mitähän teen väärin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme