Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin että kauppiaan pitää olla aina kohtelias

Vierailija
17.02.2022 |

Menin kauppaan ja ostin arpoja, niinkuin melkein joka päivä. En ole kauheasti pitänyt välillä kauppiaasta koska tuntuu että piilov i t tu ilee mulle välillä.

Nyt tervehdin ja sanoin saisinko kolme arpaa, kiitos . Kauppias katsoi mua ja sanoi "taas tätä järkevää rahankäyttöä" ja hymyili naurahti. Tuli tosi ärsyttävä olo tosta ja nyt harmittaa mennä uudestaan kauppaan ton jälkeen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan kauppias oli myymässä arpoja.

Vierailija
2/13 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin yleensä on pienissä K-marketeissa. Meillä myös on v---mäinen kauppias, ei sitä kertaa ole ollut ettei jotain sanomista keksi ostoksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias saa olla niin pälli kuin haluaa. Joskus tuo jopa lisämyyntiä kun käydään katsomassa suuttuuko se .

Vierailija
4/13 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää alkaa ajatella kuin kauppias, vain siilloin teidän ihmissuhde pelaa.

Vierailija
5/13 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa voi saada haukut, jos sanoo jotain toisen mielestä "väärää". Tai ehkä väärään aikaan.

Vierailija
6/13 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspa on ollut yks v--mäisimpiä aloja millä olen koskaan ollut. Ei tule ikävä takas. Ihmiset ja asiakkaat voi olla sietämättömän törkeitä ja ärsyttäviä. Aloituksen perusteella vaikutit ihan mukavalta asiakkaalta, joten ei todnäk ole mitenkään susta kiinni. Meitä ei tosiaankaan kiinnosta mihin ihmiset käyttää rahansa. Vaikka on muut asiakkaat naljaillu vaikka mitä, niin kyllä pitää silti ihan asiallisesti muitakin palvella. Jotkut vaan osaa sen homman ja toiset ei. Kauppias vaikuttais kuuluvan jälkimmäiseen kategoriaan.

Vierailija
7/13 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppias saa perseillä omassa yrityksessään niin paljon kuin jaksaa. Onko se bisneksen kannalta hyvä, on sitten kokonaan toinen juttu.

Vierailija
8/13 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin yleensä on pienissä K-marketeissa. Meillä myös on v---mäinen kauppias, ei sitä kertaa ole ollut ettei jotain sanomista keksi ostoksista.

Palstallahan on jauhettu sitä, ettei kassa edes huomaa, mitä ihmiset ostavat.

Vierailija
9/13 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa rumasti sanottu.Ota yhteyttä arpajaistoimistoon ja kerro.Eivät ehkä saa myydä arpoja tulevasiuudessa. 

Vierailija
10/13 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan miehiltä voi nykyään odottaa käytöstapoja. Nainenhan käyttäytyy juuri niin kuin itse haluaa välittämättä muista.

Vierailija
11/13 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstallahan on jauhettu sitä, ettei kassa edes huomaa, mitä ihmiset ostavat.

Tässä olikin itse KAUPPIAS kassalla, ei rivikassa.

Vierailija
12/13 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa rumasti sanottu.Ota yhteyttä arpajaistoimistoon ja kerro.Eivät ehkä saa myydä arpoja tulevasiuudessa. 

Hah hah...voi sua😄

Vierailija
13/13 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpajaistoimistoon????😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁