miksi valtra kuskit ovat niin tyhmiä?
kaikki tietää että massikka ja case on selvästi parempia traktoreita mutta valtra kuskit silti haluavat ajaa huonommalla ja epäluotettavalla traktorilla. onko kellään selitystä tähän?
Kommentit (13)
Ei ap.kään ihan laatua ymmärrä. Traktoreitten mersu on Fendt
välitunti loppuu kakarat, luokkaan siitä
Lamborghini Traktori. Voimaa. Kaikki muut syö paskaa.
pikkupilluonparas kirjoitti:
Porsche on paras.
oli ehkä joskus -60 luvulla nyt on paras jossain museossa mikäli on hyvin säilynyt tai entisöity huolella.
Eip äsitä päpätystä viittis enään kuunnella ainakaan työkoneessa.
VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA VALTRA ON PASKA
Vierailija kirjoitti:
Lamborghini Traktori. Voimaa. Kaikki muut syö paskaa.
onko niisä edes maavaraa
Miksi Massikka- ja/tai Case-kuskit eivät osaa kirjoittaa?
Kyllä nä nykyiset elektroniikkavempeleet on hanurista, kyllä lähtee hiukset päästä kun elektroniikka alkaa temppuilla.
Itse olen ajanut samalla Ursuksella jo 80 luvulta ja aina on työt tullut tehtyä, enkä ole korvia myöten veloissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nä nykyiset elektroniikkavempeleet on hanurista, kyllä lähtee hiukset päästä kun elektroniikka alkaa temppuilla.
Itse olen ajanut samalla Ursuksella jo 80 luvulta ja aina on työt tullut tehtyä, enkä ole korvia myöten veloissa.
On siinä ursuksessakin jo liikaa vanhenemisen myötä haurastuvia ja hajoavia muoviosia. Ei nämä nykytraktorit enään kestä niinkuin ennenvanhaset.
Luulen että heille on tullut syntymän yhteydessä jokin virhe. Esimerkiksi aivot ovat murtuneet jonka seurauksena he tykkäävät valtrasta.