Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsää leikkipuistossa

Vierailija
01.07.2015 |

Antakaa nyt vähän vertaistukea ja sanokaa etten ole ainoa äiti joka ei millään jaksaisi istua leikkipuistoissa kun se on vaan niin kuolettavan tylsää!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 15:24"]Ei ole tylsää. Teemme hiekkakakkuja, laskemme liukumäkeä, keinutan taaperoa keinussa, potkimme palloa, tutkimme kukkia... Helposti menee tunti tai pari.
[/quote]Jos jaksaa mennä lapsen tasolle se onkin hauskaa.Mutta kukapa sitä aina jaksaisi.

Vierailija
2/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tylsää! Ei mitään seuraa muista aikuisista, jos ei ole jo ennestään tuttuja. Samat tylsät lelut. Ihmettelen, miten jotkut jaksavat päivästä toiseen käydä vielä samassa puistossa ja vielä klo 10 aamulla, kun itse vasta heräilen, jos vapaapäivä. Töissähän minä olen nykyään, niin eipä tarvi murehtia. Iltapäivisin ja iltaisin se vasta tylsää onkin. Suurin osa mammoista elää sitä "perheen laatuaikaa" kuka missäkin. Ja kesäisin... kuka oikeasti menee leikkipuistoihin? Nehän on ihan kuolleita paitsi ehkä klo 10-12, mikä ei ole mikään lomaihmisen ulkoiluaika... Hirveän orjuuttavaa ja tuota neuvolat pitävät välttämättömänä, mennä puistoon joka päivä muka sosiaalistumaan kun ei siellä vaan viihdy paitsi jos on kaveri omasta takaa... suomalaiset niin möllyköitä että eivät vastaa vaikka vieressä tervehtisi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi omat lapset on jo koululaisia. Eipä ole tarvinnut tänä kesänä kertaakaan tylsistyä leikkipuistossa! Mua ei vaan jaksa innostaa mikään hiekkakakkujen väsääminen. Kun lapset oli pieniä yritin monta kertaa "mennä lapsen tasolle". En vaan osannut nauttia siitä :( Nyt lasten kanssa on kivaa kun ovat isompia ja voidaan tehdä oikeasti kivoja juttuja yhdessä.

Vierailija
4/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha. Onneksi ei ole lapsia. Harmia vaan kakaroista koituu.

Vierailija
5/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mielummin teen hiekkakakkua ja menen lasten tasolle kun menen töihin.
Olen lähihoitaja vanhusten osastolla.
Omien lapsien kanssa kaikki menee niin luonnollisesti ja rakkaudella. Mutta tuo tekolässytys hullujen vanhuksen kanssa pistää päätäni sekaisin .

Vierailija
6/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella puuduttavaa.

Vierailija
7/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli syy miksi hankin ekan älypuhelimeni. Paljon paremmin viihdyn netissä penkillä.

Vierailija
8/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette kiipeile siellä itekki :D

Vierailija
9/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 14:46"]Se oli syy miksi hankin ekan älypuhelimeni. Paljon paremmin viihdyn netissä penkillä.
[/quote]

Mä en kehtaa näpytellä.

Vierailija
10/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mun mielestä puistoilu on melkeimpä kivointa, mitä lapsen kanssa voi tehdä !=)

Vierailija
11/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla että lapseni alkavat ymmärtää leikkipuistojen päälle.

Vierailija
12/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsäääää.....

Vierailija
13/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää se on. Onnea on kirja ja älypuhelin.

Vierailija
14/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa täällä on :) Avainsana on vaan varmistaa et itelläkin on hyvää seuraa ;)

Vierailija
15/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No leiki vaikka hippaa tai jotain leikkiä lastesi kanssa, anna vauhtia keinuissa tai keinu itse!

Vierailija
16/16 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tylsää. Teemme hiekkakakkuja, laskemme liukumäkeä, keinutan taaperoa keinussa, potkimme palloa, tutkimme kukkia... Helposti menee tunti tai pari.