MTV: Ambulanssin yö levottomassa Tukholman lähiössä
Tällaista se alkaa pian meilläkin täällä olla. Mitään ei oteta opiksi, mitä naapurissa tapahtuu.
Kommentit (23)
Ai nytkö tapahtuukin jotain? Lähettäkää tuonne Pettersson, niin heti on rauhallista!
Kovaa duunia tekevät ensihoitajat. Ei ole joka pojasta ja tytöstä tuohon. Kokonaan toinen kysymys on miksi he tekevät tätä epäkiitollista työtään mm- alueilla. Itse en tekisi. Hoitakoot itse omat paskansa.
Ambulanssin kimppuun käymisestä pitäisi tulla elinkautinen aina ja armottomasti. Miksi ihmeessä heistä on tehty täysin lainsuojattomia kohteita?
En sano tähän mitään, sillä se saattaisi sisältää kiihottamista kansanryhmää vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu rasistisena.
Sinustako tämä on täysin hyväksyttävä ja toivottukin kehityssuunta??!
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu rasistisena.
Ilmianna MTV valtionsyyttäjälle äläkä hillu täällä silakoimassa.
Vierailija kirjoitti:
Ambulanssin kimppuun käymisestä pitäisi tulla elinkautinen aina ja armottomasti. Miksi ihmeessä heistä on tehty täysin lainsuojattomia kohteita?
Tämä. Jotenkin voin vielä ymmärtää, joskaan en hyväksyä, poliisiin kohditetun väkivallan. Ovathan he rikollisten "vihollisia". Sitä en ymmärrä kuinka kukaan voi olla niin päästään sekaisin, että hyökkää auttajiaan vastaan. Mielipuolista ja hullua toimintaa, vailla pienintäkään järkeä. Nämä pitäisi jättää hoitamaan itse omat sotkunsa vailla yhteiskunnan tarjoamaa apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jotenkin voin vielä ymmärtää, joskaan en hyväksyä, poliisiin kohditetun väkivallan. Ovathan he rikollisten "vihollisia". Sitä en ymmärrä kuinka kukaan voi olla niin päästään sekaisin, että hyökkää auttajiaan vastaan. Mielipuolista ja hullua toimintaa, vailla pienintäkään järkeä. Nämä pitäisi jättää hoitamaan itse omat sotkunsa vailla yhteiskunnan tarjoamaa apua.
Juuri näin. Ei voi ymmärtää millään tasolla. Jos kerta jopa sodassa on suuri rikos hyökätä punaista ristiä vastaan, niin miten ihmeessä sivistyneeksi itseään kutsuvassa yhteiskunnassa siitä ei seuraa yhtään mitään erityistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Ei voi ymmärtää millään tasolla. Jos kerta jopa sodassa on suuri rikos hyökätä punaista ristiä vastaan, niin miten ihmeessä sivistyneeksi itseään kutsuvassa yhteiskunnassa siitä ei seuraa yhtään mitään erityistä?
Isoisäni ajoi ambulanssia sota-aikana. Neuvostoliittolaiset lentäjät ottivat kohteeksi useaampaankin otteeseen vaikka oli punainen risti auton katolla. Eivät vain osuneet koskaan, onneksi olivat epäpäteviä, muuten en olisi tässä kirjoittamassa.
Ruotsalaiset alkaa varmaan pian muuttaa Tanskaan sankoin joukoin... Siellä kun ei haluta tulla samaan jamaan missä naapurimaa on nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset alkaa varmaan pian muuttaa Tanskaan sankoin joukoin... Siellä kun ei haluta tulla samaan jamaan missä naapurimaa on nyt.
Osa tulee Suomeen, mikä on hyvä. Jokainen islamia vihaava tulija on tervetullut lisä vastustamaan Suomen islamisaatiota, me emme pärjää yksin.
https://yle.fi/uutiset/3-12235662
Koska ajavat kakkien muiden etuja kuin suomalaisten samalla kun signaloivat olevansa parempia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Etninen värinä on ihanaa!
Mielummin sitä kuin persujen kännäämistä ja ahdistelua
Etnistä värinää Stacey Dooleyn dokkarin pätkässä, missä hän palaa islamisaation nyt tuhoamaan syntymäkaupunkiinsa Lutoniin. Ihan samalla lailla tuollakin kantaväestöä edustavia poliiseja käsketään painumaan hel vet tiin muslimien asuinalueilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etninen värinä on ihanaa!
Mielummin sitä kuin persujen kännäämistä ja ahdistelua
Persuhullu taas palstalla
Jos ei palvelut kelpaa, niin hoitakoon itse tulipalonsa ja sairaanhoidon. Tuetkin voi surutta katkaista. Muuri alueen ympärille tai toki mieluummin palautus takaisin, jos ei osaa elää sivistyneessä yhteiskunnassa.
Pitäähän meillekin saada sellaista kivaa ja jännittävää suuren maailman meininkiä. Tulee fiilis että ollaan tapahtumien keskipisteessä eikä sivussa kaikesta.