Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö Twitter kaikista kusipäitä?

Vierailija
17.02.2022 |

Tähän alkuun nyt sanon, etten ole aktiivinen Twitterissä, vaan käyn vain joskus lukemassa jotain. Otsikon kysymys tuli mieleeni, kun luin yhden henkilön, joka on sellainen puolijulkkis, Twitter-postauksia. Seuraan häntä Instagramissa, ja mielestäni hän vaikuttaa siellä (ja muutenkin) mukavalta ja harkitsevalta ihmiseltä. Mutta Twitteristä löytyy julkaisuja, joissa fiilis on ihan erilainen.

Kun vaikkapa uutisissa on jotain poliitikkojen tviittejä, niistä tulee aina aika masentunut olo. Kun niitä lukee, tuntuu vähän siltä, niin kuin sormet olisivat vahingossa osuneet paskaan ja tulee äkkiä kiire pestä ne oikein hyvin kynsiharjan kanssa ja lotrata käsidesiä päälle.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/3 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekee, itse liityin aikoinaan promotakseni blogiani, no blogi on ajat sitten kuopattu ja nyt riehun Twitterissä vihaisena feministi-kommunistina haastamassa lähinnä riitaa. Aiemmin olin rento ja yleensä hyväntuulinen, feministi toki jo silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tekee, itse liityin aikoinaan promotakseni blogiani, no blogi on ajat sitten kuopattu ja nyt riehun Twitterissä vihaisena feministi-kommunistina haastamassa lähinnä riitaa. Aiemmin olin rento ja yleensä hyväntuulinen, feministi toki jo silloin.

No tähän kyllä täytyy sanoa, että hyväntuulista feministiä en ole koskaan tavannut.