Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä jotain sumuttamista? Mies flirttailee toisille naisille - samalla kertoo minulle, etten koskaan löydä yhtä uskollista miestä.

Vierailija
17.02.2022 |

Ihan rysän päältä jäänyt kiinni, josta loukkaannuin tietenkin. Minulle kertoilee, että hän on niin uskollinen mies, etten toista samanlaista tule löytämään. Muutenkin tekee tuota, että kaiken oudon käytöksen laittaa jonkin irrallisen asian piikkiin, aivan kun ei itse tekisi, keksii tekosyitä tai vähättelee kokemuksiani, saattaa jopa kieltää kokonaan tehneensä mitään vaikka ilmiselvästä asiasta kyse.
Oksettavaa, eihän tuollaiseen voi luottaa ja lisäksi vielä yrittää vaikuttaa omiin havaintoihin kuin ne eivät olisi totta, "et sinä mitään ole nähnyt tai "ole nyt normaali". Selvää se oli, ihan jokaiselle joka samassa tilassa oli.
Varmaan on pettänyt minua koko ajan.

Mitenköhän tällaiselle tekisi opetuksen ennen kuin jätän kokonaan?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vain kuvittelet kaiken ja olet sairas. Itselläni oli joskus ex muija joka oli aina hermoomassa että miksi katsoin niin pitkään ja oliko ihanat säärey ja pylly kun piti tuijottaa vaikken sen kummemmin katsonut mitä nyt ihiseen otetaan kontaktia kun vastakkain satutaan. Sama oli jos satuttiin semmoisiin juhliin missä oli minun aiempi naisystävä niin sitä tuijotti ja minulle nokerteli ja tinkasi oliko hyvä pillu tuolla mallihutsulla, varmaan ihana oli nostaa nuo pitkät sääret ilmaan jne jne, lopulta älysin lähteä ja nyt olen normaalissa suhteessa ja aviossa

Vierailija
42/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vain kuvittelet kaiken ja olet sairas. Itselläni oli joskus ex muija joka oli aina hermoomassa että miksi katsoin niin pitkään ja oliko ihanat säärey ja pylly kun piti tuijottaa vaikken sen kummemmin katsonut mitä nyt ihiseen otetaan kontaktia kun vastakkain satutaan. Sama oli jos satuttiin semmoisiin juhliin missä oli minun aiempi naisystävä niin sitä tuijotti ja minulle nokerteli ja tinkasi oliko hyvä pillu tuolla mallihutsulla, varmaan ihana oli nostaa nuo pitkät sääret ilmaan jne jne, lopulta älysin lähteä ja nyt olen normaalissa suhteessa ja aviossa

No en kyllä ole kuvailemasi naisen kaltainen.

Mies tarkoituksella teki tuon minulle. Jos olisi vain tästä yhdestä kerrasta kyse eikä olisi mitään muuta ihmeteltävää niin saattaisin ajatella, ylireagoinko. Kuitenkin hiljalleen eri tapoja vaikuttaa minuun on tapahtunut paljon, niin minulla on ihan tarpeeksi jo "todisteita" eikä tulkinnanvaraa juuri jää.

Tämä oli myös niin ilmiselvää ja rumaa käytöstä, että oksat pois.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen moukkamaisen äijän olet itsellesi löytänyt. Lähtöä kannattaa harkita sitten nyt eikä huomenna!

Vierailija
44/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan