Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä jotain sumuttamista? Mies flirttailee toisille naisille - samalla kertoo minulle, etten koskaan löydä yhtä uskollista miestä.

Vierailija
17.02.2022 |

Ihan rysän päältä jäänyt kiinni, josta loukkaannuin tietenkin. Minulle kertoilee, että hän on niin uskollinen mies, etten toista samanlaista tule löytämään. Muutenkin tekee tuota, että kaiken oudon käytöksen laittaa jonkin irrallisen asian piikkiin, aivan kun ei itse tekisi, keksii tekosyitä tai vähättelee kokemuksiani, saattaa jopa kieltää kokonaan tehneensä mitään vaikka ilmiselvästä asiasta kyse.
Oksettavaa, eihän tuollaiseen voi luottaa ja lisäksi vielä yrittää vaikuttaa omiin havaintoihin kuin ne eivät olisi totta, "et sinä mitään ole nähnyt tai "ole nyt normaali". Selvää se oli, ihan jokaiselle joka samassa tilassa oli.
Varmaan on pettänyt minua koko ajan.

Mitenköhän tällaiselle tekisi opetuksen ennen kuin jätän kokonaan?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokalvoillani vaan vilisee ne silmäniskut, huulien lipominen ja tiukka katsekontakti siihen naiseen. Sitten myöhemmin ne salaiset koskettelut ohimennen muka huomaamatta. Kunnon mulkero oikeasti, olen vihainen enkä voi edes purkaa tätä muuten kuin vain itsekseni. Olen yrittänyt vain olla "normaali" tuon jälkeen mutta oikeasti olen koko ajan edistänyt lähtöäni salaa ja sitten lähden vain, varmaan jättämättä viestiäkään. Oikeastaan helpottavaakin, että mies on vain historiaa ihan pian. Löytäisinpä seuraavaksi arvoiseni miehen, sitten joskus. 

-ap 

Vierailija
22/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirtti pettämistä?

Kaikki hyvä käytös, ystävällisyys, huomionosoittaminen, some tykkäykset, jne muita naisia kohtaan on näillä omistushaluisilla naisilla pettämistä.

Minä en hänen someaan seuraa, en halua. Naisille flirttailu taas on niin röyhkeää ja läpinäkyvää, että kyllä se ainakin henkisestä pettämisestä menee. Voi haukkua minua kuullen toiselle naiselle ja tätä ihailla ihan vierelläni, antaa silmäniskuja ja jopa kosketella. Sinäkö vain antaisit olla? Itse en anna olla, luottamus on rikottu aikalailla perusteellisesti, en voi muuta kuin lähteä ja samalla tekisi mieli huutaa, miten kusipää hän on. En voi vain tehdä mitään, pelastaa vain itseni. 

-ap 

Tuolla tavalla hän pyrkii saamaan sinun itsetuntosi niin alas, että et uskalla lähteä. Minusta tuossa ei ole pahinta se, että flirttailee muille, vaan se, että haukkuu sinua niille muille, ja hän tekee sen tarkoituksella sinun kuullen, jotta itsetuntosi laskisi niin alas, ettet enää uskaltaisi jättää häntä.

Ja tuo hokema, että et voi saada ketään parempaa, pyrkii lietsomaan yksin jäämisen pelkoa.

Mutta älä pelkää yksin jäämistä, vaan muista, että yksin on parempi kuin huonossa parisuhteessa.

Ja vaikka hän sanoo mitä, sinulla on sinkkuna oikeasti mahdollisuudet löytää parempi kumppani kuin hän voi sinulle ikinä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ala pelleillä. Jätät vain sen. Kyllähän tuollaiset pettää mennen tullen ja pitää pilkkanaan. Taitaa pitää sinua jo varmana saaliina ja hieman yksinkertaisena. Sitten kun pettävät ja sinä otat sen puheeksi niin olet vain kyttäävä ahdistava hullu ja saa siitä syyn uhriutua kun on niin kamala puoliso. Ne aloittaa tuon kognitiivisen dissonanssin luomisen heti alussa. Äijä on ihan pelle. Tunnevammainen ja voit vaikka ghostata sen, et loukkaa ihmistä kun sen teet.

No joo, varmasti pitää minua itsestäänselvyytenä. On niin kamalaa, ilkikurista käytöstä. Esimerkkinä nyt saattaa sanoa rakastavansa minua, kietoo lähelleen ja puhuu tulevaisuudesta järven rannalla. Illalla on jo inhottava tai tulee joitakin epäkohtia esille. Ystäviensä seurassa nöyryyttää ja minua hävettää, yritän vain kestää sen kaiken. Kun pääsemme kotiin, puhuu halventavasti omista tulkinnoistani mitä tapahtui, joko suuttuu tai tulee halaamaan, että eihän hän nyt tahallaan loukkannut eikä koskaan haluaisi satuttaa. Kyllä loukkasi, ihan tahallaan ja satuttikin henkisesti. 

Tosi veemäistä. Pakkailen tavaroita tässä ja samalla tekisi mieli vain "kostaa" jollan tavalla, joka olisikin aivan yhtä säälittävää kuin hänen toimintansa on, joten en voi tehdä mitään muuta kuin niellä tappioni ja lähteä vetämään. 

-ap 

Tuo on niin pässinselvää manipulointia kuin olla voi. Koukutetaan sua tuolla lässytyksellä ja sumutuksella ja saadaan epäilemään omia vaistojasi ja näkemisiäsi. Älä vaivaudu kostoon, lähdet vain vetämään ja poistat tyypin yhteystiedoistasi täysin. Vaihda puhelinnumero ja vaihda salaiseksi. Kavereillesi selostat tilanteen ja sanot että ei missään nimessä saa antaa tätä numeroa sille ihmiselle. Lähde, ennenkuin sulta menee mielenterveys tuossa suhteessa. 

Vierailija
24/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää manipulointia. Tyypillistä narsistille. Todellinen vaaran merkki tulevaisuutta ajatellen. Pakene heti nyt, kun vielä voit. Voit paljon paremmin ilman tuollaista miestä.

Vierailija
25/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää manipulointia. Tyypillistä narsistille. Todellinen vaaran merkki tulevaisuutta ajatellen. Pakene heti nyt, kun vielä voit. Voit paljon paremmin ilman tuollaista miestä.

Joo ei enempää tätä, ei enää koskaan. Tunnen jo nyt tietynlaista mielihyvää, että kun narsku tulee kotiin, näkee, että minun tavarat ovat lähteneet eikä jälkeäkään minusta. Eikä saa minuun yhteyttä haukkuakseen, sillä estot on päällä. Se on voitto minulle ja hän lähtee sitten etsimään uutta saalista. 

-ap 

Vierailija
26/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, tuo on juuri oikea tapa lähteä, pakkaat ja lähdet sillä välin kun mies on poissa ja hän saa tulla tyhjään kotiin. Jätä lappu, että erosit, moikka, ettei hän ala etsiä sinua kissojen ja koirien kanssa. Älä ala selitellä mitään, jos ottaa yhteyttä.

Vierailija
27/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap, tuo on juuri oikea tapa lähteä, pakkaat ja lähdet sillä välin kun mies on poissa ja hän saa tulla tyhjään kotiin. Jätä lappu, että erosit, moikka, ettei hän ala etsiä sinua kissojen ja koirien kanssa. Älä ala selitellä mitään, jos ottaa yhteyttä.

No hyvä, että tässä ollaan oikeiden asioiden äärellä. Mietin tässä vain tuota viestin jättöä, en haluaisi jättää yhtään mitään. Jos nyt on niin huolissaan mukamas (ei todellakaan ole) niin osaa ottaa kyllä varmasti ystäviensä kautta yhteyttä, että olenko kunnossa. Ei varmasti ota mutta jos niin, mahdollisuus on ystävän facen kautta esimerkiksi. Siihen voin vastata neutraalisti ja miehen estän ettei voi henkilökohtaisesti ottaa yhteyttä. Kaipailisi takaisin, haukkuisi ja sieltä tulisi varmasti jos minkälaista diipadaapaa ja tunteisiin vetoamista, sitä riskiä en halua.

-ap 

Vierailija
28/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen paljastui mustasukkainen nainen joka ei siedä sitä että mies puhuu muille naisille. Onhan se tälläkin palstalla useasti tullut esille että eihän naisten tekemä flirttailu muille miehille ole millään tavalla väärin kun se jää siihen. Eikö sitä samaa lupaa ole miehillä?

Vierailija
29/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kosto tosiaan on vain lähteä ja katkaista välit tyystin. Ei mitään riitelyä ja syyttelyä tai selittelyä. 

Vierailija
30/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan turhaa analysointia enää tähän väliin mutta tuli mieleen, joku lamppu kirkastui hetki sitten itselläni tuosta illasta, jolloin käyttäytyi törkeästi minun nähden ja flirttaili avoimesti. 

Olimme siis samana päivänä aamulla käyneet ostoksilla, kaikki oli tosi hyvin. Laittaudun pitkästä aikaa kunnolla ajan kanssa. Hiukset ja meikki olivat onnistuneet ja haaveilin, että mies jopa saattaisi ilmaista, että näytän kauniilta. Ei hän mitään sanonut, sekin oli ok eikä se jäänyt vaivaamaan. 

Ostoksilla oltuamme kuitenkin sain osakseni miesten huomiota. Monet jäivät katselemaan minua toviksi ja yksi mies tokaisikin jotain "well, well.." ohimennen mutta ajattelin, ettei mies kuullut enkä noteerannut tuota. Olin vain miehen lähellä ja ihan normaali enkä todellakaan kerskuillut, maininnut sanaakaan, edes hymyillyt tuolle, ettei mies loukkaannu tai luule, että muiden miesten huomio olisi minulle tärkeää. 

Ei siis mitään mainittavaa muuten mutta juuri tuona iltana sitten tämä kertomani tapahtui ja hän loukkasi minua, kutsui jopa rumaksi toisten kuullen. 

Nyt välähti, että tuo taisi olla ihan systemaattista käytöstä ja halusi tarkoituksellisesti vaikuttaa itsetuntooni, se oli henkilökohtaista ja ehkäpä rangaistus? Miltein häpesin silmät päästäni illan aikana.

Sen oli johtuva tuosta eikä sillä, että nyt järkeilisin tämän itselleni, jotta jäisin, vaan tämä vahvisti kuinka haluaa uskotella minulle olevani huono vain koska haluaa astua varpailleni ja sumentaa käsitykseni omasta itsestäni. Onhan tuo sairasta ja kestämätöntä käytöstä. 

-ap

Vierailija
31/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni vihasi pettämistä ja oli aina todella järkyttynyt jos kuuli jonkun tutun syrjähypyistä.

Eron jälkeen selvisi että oli pettänyt kuukausia

Vierailija
32/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan turhaa analysointia enää tähän väliin mutta tuli mieleen, joku lamppu kirkastui hetki sitten itselläni tuosta illasta, jolloin käyttäytyi törkeästi minun nähden ja flirttaili avoimesti. 

Olimme siis samana päivänä aamulla käyneet ostoksilla, kaikki oli tosi hyvin. Laittaudun pitkästä aikaa kunnolla ajan kanssa. Hiukset ja meikki olivat onnistuneet ja haaveilin, että mies jopa saattaisi ilmaista, että näytän kauniilta. Ei hän mitään sanonut, sekin oli ok eikä se jäänyt vaivaamaan. 

Ostoksilla oltuamme kuitenkin sain osakseni miesten huomiota. Monet jäivät katselemaan minua toviksi ja yksi mies tokaisikin jotain "well, well.." ohimennen mutta ajattelin, ettei mies kuullut enkä noteerannut tuota. Olin vain miehen lähellä ja ihan normaali enkä todellakaan kerskuillut, maininnut sanaakaan, edes hymyillyt tuolle, ettei mies loukkaannu tai luule, että muiden miesten huomio olisi minulle tärkeää. 

Ei siis mitään mainittavaa muuten mutta juuri tuona iltana sitten tämä kertomani tapahtui ja hän loukkasi minua, kutsui jopa rumaksi toisten kuullen. 

Nyt välähti, että tuo taisi olla ihan systemaattista käytöstä ja halusi tarkoituksellisesti vaikuttaa itsetuntooni, se oli henkilökohtaista ja ehkäpä rangaistus? Miltein häpesin silmät päästäni illan aikana.

Sen oli johtuva tuosta eikä sillä, että nyt järkeilisin tämän itselleni, jotta jäisin, vaan tämä vahvisti kuinka haluaa uskotella minulle olevani huono vain koska haluaa astua varpailleni ja sumentaa käsitykseni omasta itsestäni. Onhan tuo sairasta ja kestämätöntä käytöstä. 

-ap

On hyvä että osaat tavallaan astua askeleen kauemmas ja analysoida. Nähdä kokonaisuutta. Selvää manipulaatiotahan tuo on. Vähän niinku se mies, joka aina sanoi tyttöystävälleen, että "sinä haiset". Isänsä oli neuvonut näin sanomaan, että nainen ei kuulemma koskaan uskalla jättää kun luulee haisevansa, niin ettei kukaan muu häntä huoli. 

Vierailija
33/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni vihasi pettämistä ja oli aina todella järkyttynyt jos kuuli jonkun tutun syrjähypyistä.

Eron jälkeen selvisi että oli pettänyt kuukausia

No joo o, kehen oikein voi luottaa. Todella masentavaa. Onneksi ette ole enää yhdessä.

Itse kylläkin olen tuollainen, että en siedä pettämistä. En koskaan itse pettäisi enkä haaveile moisesta. Sanon sen kyllä ääneenkin kumppanille jos sellaisesta on jossain asiayhteydessä puhetta. 

Jos kuulen syrjähypystä, niin ei se ehkä järkytä vaan harmittaa sen petetyn puolesta ja toivon mielessäni hänelle hyvää ja pettäjä saa kuvotuksen tunteen aikaan. Eli sinänsä mielestäni, jos joistain asioista mainitsee, se ei tarkoita heti valheellista reagointia tilanteeseen. Ehkä siksi olen myös ennen uskonut tuon miehen uskollisuushömpät ja mitä muuta.. 

-ap 

Vierailija
34/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen keittiöpsykologikin tajuaa, että mies huomasi, että sulle löytyisi helposti muitakin "ottajia", joten yritti polkea itsetuntoasi, omaansa pönkittääkseen. Tähän asiaan toimii tosiaan perinteinen palstan neuvo, eli jätä se sika;-)

Vierailija
35/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet oikean ratkaisun! Lähtö vaan ja estot päälle! Jos yrittää ottaa yhteyttä, älä vastaa ja haaskaa minuuttiakaan enää tuolle. Uutta matoa koukkuun kun siltä tuntuu, normaaleja miehiä onneksi löytyy vaikka kuinka.

Vierailija
36/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan minun eksältäni. Hänellä oli tapana ihannoida parisuhdetta ja uskollisuutta ja puhua sellaisesta suhteesta hyvin kunnioittavaan sävyyn. Minä toki toimin tätä ihannetta vastaan koska minulla oli mm. miespuolisia ystäviä ja opiskelutovereita. Itse hän flirttaili naisille avoimesti, jopa ehdotteli ja kosketteli minun kuulteni. Jälkikäteen ajattelen että tällä hän yritti venyttää käsitystäni uskollisuudesta, tokikin vain häntä koskien. Lopulta edes toisen naisen kanssa sänkyyn meneminen ei ollut uskottomuutta hänen puoleltaan, en enää muista sitä logiikkaa miksi näin oli.

Olin häntä reilusti nuorempi ja nykyään näen tilanteen niin, että hän yritti tosiaan murtaa itsetuntoani etten lähtisi jonkun omanikäiseni mukaan. Siksi hän ei kestänyt kavereitani eikä opiskelukavereitani. Olin aika kaunis, ja hän teki kaikkensa etten tajuaisi sitä vaan alkaisin pitää itseäni rumana ja kenellekään kelpaamattomana.

Tämä asia ei muutu. Olen nähnyt eksääni, joka tekee aivan samaa nykyiselle naisystävälleen. Sitä on hirveää katsoa, ja toivon vain että sekin nainen huomaisi miten on oikeasti todella kaunis ja arvostusta ansaitseva ihminen.

Vierailija
37/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan yksi oma ex mieleen. Julisti suureleisesti, että "Totuus on voimana se kantava!" ja muuta liipadaapaa.

Noh, tämä totuudenmukaisuuden messias paljastui sitten deittipalstalta panoseuraa kalastelevaksi limanuljaskaksi. En ollut ymmärtänyt, että tämä rehellisyyden ja uskollisuuden vaatimus koskikin ainoastaan minua.

Vierailija
38/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan minun eksältäni. Hänellä oli tapana ihannoida parisuhdetta ja uskollisuutta ja puhua sellaisesta suhteesta hyvin kunnioittavaan sävyyn. Minä toki toimin tätä ihannetta vastaan koska minulla oli mm. miespuolisia ystäviä ja opiskelutovereita. Itse hän flirttaili naisille avoimesti, jopa ehdotteli ja kosketteli minun kuulteni. Jälkikäteen ajattelen että tällä hän yritti venyttää käsitystäni uskollisuudesta, tokikin vain häntä koskien. Lopulta edes toisen naisen kanssa sänkyyn meneminen ei ollut uskottomuutta hänen puoleltaan, en enää muista sitä logiikkaa miksi näin oli.

Olin häntä reilusti nuorempi ja nykyään näen tilanteen niin, että hän yritti tosiaan murtaa itsetuntoani etten lähtisi jonkun omanikäiseni mukaan. Siksi hän ei kestänyt kavereitani eikä opiskelukavereitani. Olin aika kaunis, ja hän teki kaikkensa etten tajuaisi sitä vaan alkaisin pitää itseäni rumana ja kenellekään kelpaamattomana.

Tämä asia ei muutu. Olen nähnyt eksääni, joka tekee aivan samaa nykyiselle naisystävälleen. Sitä on hirveää katsoa, ja toivon vain että sekin nainen huomaisi miten on oikeasti todella kaunis ja arvostusta ansaitseva ihminen.

Joo kyllä, tuollaista nurjeramista täälläkin. Onpas kyllä säälittävää miesten puolelta tuollainen. 

Nyt minulle tulikin paljon parempi mieli tästä keskustelusta. 

Olen hiljalleen kuitenkin alkanut pitämään itseäni epäkelpona ja oikeasti aika rumana ihmisena. Tai no en ehkä ihan rumana mutta se loiste ja naisellisuus on oikeasti radikaalisti muuttunut lähes olemattomaksi. Edelleen tykkään kaunistautua mutta sekin on ajattelua, että  jos nyt edes näyttäisin ihmiseltä niin täytyy vähän ehostaa.

Siis valettahan nuo ajatukseni ovat! Nyt vaan se lamppu tosiaan kirkastui. Muistan vielä ajatelleeni sinä päivänä josta kerroin, kun tunsin pitkästä, pitkästä aikaa itseni kauniiksi niin tuli miehen ja minun alkuajat mieleen kun tapailimme. Olin silloin hehkuva, onnellinen ja naisellinen, pidin itseäni kauniina. Hiljalleen hän minusta sai sitten värit haalenemaan. Tuo viimeisin kerta kun suutuin, niin nyt pienessä kokonaisuudessaan näytti koko suhteen dynamiikan alusta loppuun sen vuorokauden aikana. Tavallaan naurattaa, että noinhan siinä on käynyt koko läpi suhteen. 

Olen edelleen oma minä itseni mutta pienentänyt ja lakannut välittämästä, osoittamasta arvostusta itseäni kohtaan ja luullut, että minussa todella on vikaa. 

Nyt kyllä kun pääsen kusipäästä eroon niin alan taas huolehtimaan itsestäni, haluan hehkuni takaisin!  

-ap

Vierailija
39/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä, tuollaista nurjeramista täälläkin. Onpas kyllä säälittävää miesten puolelta tuollainen. 

Nyt minulle tulikin paljon parempi mieli tästä keskustelusta. 

Olen hiljalleen kuitenkin alkanut pitämään itseäni epäkelpona ja oikeasti aika rumana ihmisena. Tai no en ehkä ihan rumana mutta se loiste ja naisellisuus on oikeasti radikaalisti muuttunut lähes olemattomaksi. Edelleen tykkään kaunistautua mutta sekin on ajattelua, että  jos nyt edes näyttäisin ihmiseltä niin täytyy vähän ehostaa.

Siis valettahan nuo ajatukseni ovat! Nyt vaan se lamppu tosiaan kirkastui. Muistan vielä ajatelleeni sinä päivänä josta kerroin, kun tunsin pitkästä, pitkästä aikaa itseni kauniiksi niin tuli miehen ja minun alkuajat mieleen kun tapailimme. Olin silloin hehkuva, onnellinen ja naisellinen, pidin itseäni kauniina. Hiljalleen hän minusta sai sitten värit haalenemaan. Tuo viimeisin kerta kun suutuin, niin nyt pienessä kokonaisuudessaan näytti koko suhteen dynamiikan alusta loppuun sen vuorokauden aikana. Tavallaan naurattaa, että noinhan siinä on käynyt koko läpi suhteen. 

Olen edelleen oma minä itseni mutta pienentänyt ja lakannut välittämästä, osoittamasta arvostusta itseäni kohtaan ja luullut, että minussa todella on vikaa. 

Nyt kyllä kun pääsen kusipäästä eroon niin alan taas huolehtimaan itsestäni, haluan hehkuni takaisin!  

-ap

You go girl!

Vierailija
40/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TerkutLekulle kirjoitti:

Tulee ihan yksi oma ex mieleen. Julisti suureleisesti, että "Totuus on voimana se kantava!" ja muuta liipadaapaa.

Noh, tämä totuudenmukaisuuden messias paljastui sitten deittipalstalta panoseuraa kalastelevaksi limanuljaskaksi. En ollut ymmärtänyt, että tämä rehellisyyden ja uskollisuuden vaatimus koskikin ainoastaan minua.

Hahah, tedän myös vastaavan tapauksen. Yksi ensimmäisistä miesystävistäni. Oli karua nähdä ne panosivuston jutut. Hyi helvetti.

Nimikin menee sen verran läheltä, että tiedä vaikka olisi sama tyyppi kyseessä.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän