Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä jotain sumuttamista? Mies flirttailee toisille naisille - samalla kertoo minulle, etten koskaan löydä yhtä uskollista miestä.

Vierailija
17.02.2022 |

Ihan rysän päältä jäänyt kiinni, josta loukkaannuin tietenkin. Minulle kertoilee, että hän on niin uskollinen mies, etten toista samanlaista tule löytämään. Muutenkin tekee tuota, että kaiken oudon käytöksen laittaa jonkin irrallisen asian piikkiin, aivan kun ei itse tekisi, keksii tekosyitä tai vähättelee kokemuksiani, saattaa jopa kieltää kokonaan tehneensä mitään vaikka ilmiselvästä asiasta kyse.
Oksettavaa, eihän tuollaiseen voi luottaa ja lisäksi vielä yrittää vaikuttaa omiin havaintoihin kuin ne eivät olisi totta, "et sinä mitään ole nähnyt tai "ole nyt normaali". Selvää se oli, ihan jokaiselle joka samassa tilassa oli.
Varmaan on pettänyt minua koko ajan.

Mitenköhän tällaiselle tekisi opetuksen ennen kuin jätän kokonaan?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata opettaa. Lähde vaan menemään. Jos on narsisti, ei ota opikseen, mutta kostaa silti.

Vierailija
2/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala pelleillä. Jätät vain sen. Kyllähän tuollaiset pettää mennen tullen ja pitää pilkkanaan. Taitaa pitää sinua jo varmana saaliina ja hieman yksinkertaisena. Sitten kun pettävät ja sinä otat sen puheeksi niin olet vain kyttäävä ahdistava hullu ja saa siitä syyn uhriutua kun on niin kamala puoliso. Ne aloittaa tuon kognitiivisen dissonanssin luomisen heti alussa. Äijä on ihan pelle. Tunnevammainen ja voit vaikka ghostata sen, et loukkaa ihmistä kun sen teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absurdia.

Sanoisin näkemiin, hyvin asiallisesti.

Enkä olisi yhteydessä. Asiallisesti näyttäisin, että tämä oli tässä.

Mulle sopii paremmat jutut. Itsekseni pärjään oikein hyvin ja kyllä tunnistan sitten sen sopivan.

Vierailija
4/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoisi minulle, että hän on niin uskollinen, ettet toista tule löytämään, niin se olisi yhtä iso hälytysmerkki kuin jos hän sanoisi, että koskaan ole lyönyt naista. Normaalin ihmisen ei tule mieleenkään sanoa tuollaisia asioita, koska hän pitää niitä jos ei suorastaan itsestäänselvyyksinä niin ainakin itsestäänselvinä oletuksina parisuhteessa. Paras opetus on lähteä iloisin mielin suhteesta ja olla kaipaamatta perään.

Vierailija
5/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä lapsia ja joku homeinen okt jostain korvesta sen kanssa. Kyllä se siitä sitten.

Vierailija
6/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti pettämistä?

Vierailija
7/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoisi minulle, että hän on niin uskollinen, ettet toista tule löytämään, niin se olisi yhtä iso hälytysmerkki kuin jos hän sanoisi, että koskaan ole lyönyt naista. Normaalin ihmisen ei tule mieleenkään sanoa tuollaisia asioita, koska hän pitää niitä jos ei suorastaan itsestäänselvyyksinä niin ainakin itsestäänselvinä oletuksina parisuhteessa. Paras opetus on lähteä iloisin mielin suhteesta ja olla kaipaamatta perään.

Narskujen lempilause tämä " et tule koskaan löytämään parempaa kuin minä" No haloo sentään, lähes kaikki on parempaa kuin narsku, huonompi voi olla vain toinen narsku. Sellaista pohjanoteerausta kuin nämä on,  on kyllä aika vaikea löytää ihmisistä.

Vierailija
8/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä narsisti. Jss

Vierailija
9/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirtti pettämistä?

Kaikki hyvä käytös, ystävällisyys, huomionosoittaminen, some tykkäykset, jne muita naisia kohtaan on näillä omistushaluisilla naisilla pettämistä.

Vierailija
10/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vastaavalla tavalla käyttäytyvän ja toimivan naisen.

Kertoo asiat juuri parhain päin, vaikka itse omin silmin olen nähnyt  asian tapahtuvan juuri painvastoin. 

Vaikuttaa jopa hieman siltä, että uskoo kertomaansa itse täysin ja on niin hellyttävä, ettei sille voi olla edes vihainen asian ristiriitaisuudesta. 

Toisaalta kun on niin vakuuttava ja vilpittömän oloinen kun kiistää kaiken, niin ei myöskään halua loukata nähtävästi toista osapuolta.

Tosin tuon kanssa pitemmän päälle menee oma mielenterveys kun ei voi luottaa että asiat on niinkuin kerrotaan.

Vierailija
11/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ala pelleillä. Jätät vain sen. Kyllähän tuollaiset pettää mennen tullen ja pitää pilkkanaan. Taitaa pitää sinua jo varmana saaliina ja hieman yksinkertaisena. Sitten kun pettävät ja sinä otat sen puheeksi niin olet vain kyttäävä ahdistava hullu ja saa siitä syyn uhriutua kun on niin kamala puoliso. Ne aloittaa tuon kognitiivisen dissonanssin luomisen heti alussa. Äijä on ihan pelle. Tunnevammainen ja voit vaikka ghostata sen, et loukkaa ihmistä kun sen teet.

No joo, varmasti pitää minua itsestäänselvyytenä. On niin kamalaa, ilkikurista käytöstä. Esimerkkinä nyt saattaa sanoa rakastavansa minua, kietoo lähelleen ja puhuu tulevaisuudesta järven rannalla. Illalla on jo inhottava tai tulee joitakin epäkohtia esille. Ystäviensä seurassa nöyryyttää ja minua hävettää, yritän vain kestää sen kaiken. Kun pääsemme kotiin, puhuu halventavasti omista tulkinnoistani mitä tapahtui, joko suuttuu tai tulee halaamaan, että eihän hän nyt tahallaan loukkannut eikä koskaan haluaisi satuttaa. Kyllä loukkasi, ihan tahallaan ja satuttikin henkisesti. 

Tosi veemäistä. Pakkailen tavaroita tässä ja samalla tekisi mieli vain "kostaa" jollan tavalla, joka olisikin aivan yhtä säälittävää kuin hänen toimintansa on, joten en voi tehdä mitään muuta kuin niellä tappioni ja lähteä vetämään. 

-ap 

Vierailija
12/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa uskot enemmän, omia silmiäsi vai miehen puhetta?

Vierailija
13/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirtti pettämistä?

Kaikki hyvä käytös, ystävällisyys, huomionosoittaminen, some tykkäykset, jne muita naisia kohtaan on näillä omistushaluisilla naisilla pettämistä.

Minä en hänen someaan seuraa, en halua. Naisille flirttailu taas on niin röyhkeää ja läpinäkyvää, että kyllä se ainakin henkisestä pettämisestä menee. Voi haukkua minua kuullen toiselle naiselle ja tätä ihailla ihan vierelläni, antaa silmäniskuja ja jopa kosketella. Sinäkö vain antaisit olla? Itse en anna olla, luottamus on rikottu aikalailla perusteellisesti, en voi muuta kuin lähteä ja samalla tekisi mieli huutaa, miten kusipää hän on. En voi vain tehdä mitään, pelastaa vain itseni. 

-ap 

Vierailija
14/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tehokkaanpaa on vain sanoa, että se oli tässä ja hei. Ei mitään yhteyttä yms sen jäkeen.

Tuollainen tyyppi tykkää draamasta ja jos kostat, niin hän uhriutuu ja sinä olet syyllinen ihan kaikkeen. 

Tyylikkäästi heippa.  Siinäpä jää ukko suu auki katsomaan

Vierailija
15/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on patologisia valehtelijoita. Jätä se.

Vierailija
16/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin kipukohta on hirvittävän heikko itsetunto. Mikä voisi satuttaa toista enenmän kuin kävellä pois tämän elämästä sanomatta mitään? Toisin toimimalla ei kaiva kuin itsellesi syvempää kuoppaa. Ja kenestä loppujen lopuksi on kyse? Sinusta.

Vierailija
17/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollinen mies ei ikinä vakuuta uskollisuuttaan.

Vierailija
18/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirtti pettämistä?

Minä en hänen someaan seuraa, en halua. Naisille flirttailu taas on niin röyhkeää ja läpinäkyvää, että kyllä se ainakin henkisestä pettämisestä menee. Voi haukkua minua kuullen toiselle naiselle ja tätä ihailla ihan vierelläni, antaa silmäniskuja ja jopa kosketella. Sinäkö vain antaisit olla? Itse en anna olla, luottamus on rikottu aikalailla perusteellisesti, en voi muuta kuin lähteä ja samalla tekisi mieli huutaa, miten kusipää hän on. En voi vain tehdä mitään, pelastaa vain itseni. 

-ap 

Odotit ja odotit, että toinen muuttuisi?

Vierailija
19/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, varmasti pitää minua itsestäänselvyytenä. On niin kamalaa, ilkikurista käytöstä. Esimerkkinä nyt saattaa sanoa rakastavansa minua, kietoo lähelleen ja puhuu tulevaisuudesta järven rannalla. Illalla on jo inhottava tai tulee joitakin epäkohtia esille. Ystäviensä seurassa nöyryyttää ja minua hävettää, yritän vain kestää sen kaiken. Kun pääsemme kotiin, puhuu halventavasti omista tulkinnoistani mitä tapahtui, joko suuttuu tai tulee halaamaan, että eihän hän nyt tahallaan loukkannut eikä koskaan haluaisi satuttaa. Kyllä loukkasi, ihan tahallaan ja satuttikin henkisesti. 

Tosi veemäistä. Pakkailen tavaroita tässä ja samalla tekisi mieli vain "kostaa" jollan tavalla, joka olisikin aivan yhtä säälittävää kuin hänen toimintansa on, joten en voi tehdä mitään muuta kuin niellä tappioni ja lähteä vetämään. 

-ap 

Jätä ihmeessä se sika, ja nopeasti. Jos hän sanoo: "Et tule koskaan saamaan parempaa." sano, että sitten on parempikin olla yksin.

Vierailija
20/44 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirtti pettämistä?

-ap 

Miten sinä edes päädyit parisuhteeseen tuollaisen miehen kanssa? Käytös alkoi vasta muutettuanne yhteen ja sinä olit koukussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi