Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Morkkistuttaa yhdenyön säätö, enkä pääse siitä yli. :/

Vierailija
01.07.2015 |

Huomenta. En saa unta ja pakko avautua tästä aiheesta. Mua siis morkkistuttaa edelleen yks useamman kuukauden takainen yhdenyön sekoilu. Päädyin sänkyyn humalassa erään todella etovan miehen kanssa. Mies oli etova ulkonäöltään, käytökseltään ja maineeltaan, mutta jotenkin siinä itsesäälin vallassa (olin juuri etonnut poikaystävästä ja kai etsin lohtua) ja vahvassa humalatilassa kuitenkin päädyin hänen kanssaan sänkyyn. Seksi oli aivan järkyttävän huonoa, joten senkin puolesta olisi voinut jättää väliin. Kaikkea pahentaa myös se, että sain jälkikäteen tietää tyypistä tiettyjä asioita (joita en aio tässä paljastaa) jotka saa suorastaan niskakarvani pystyyn. Kaiken LISÄKSI tämä säätöni on nyt kuulemma leveillyt selkäni takana saaneensa minulta. Minua hävettää aivan kamalasti. :/ Voi miksi hän ei voi edes pitää suutansa kiinni? Ja millainen mies leveilee yhdenyön säädöillään muutenkaan? Minulla on aivan kamalan likainen olo tapahtuneesta, enkä osaa oikein antaa itselleni anteeksi, että tein kännipäissäni tällaisen nolon virhearvioinnin. :/ Oisko teillä muilla mitään vinkkejä siitä miten voisin päästä asian yli?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 04:58"]Tuota ei muuta mikään [/quote] Ei muutakaan. Enkä kaipaa myötätuntoa, vaan ehkä lähinnä vertaistukea muilta mokailijoilta tai vinkkejä miten päästä sitkeän morkkiksen yli. Kaikki ihmiset mokailee joskus, sen tiedän. Joten moraalisaarnajien kommentit jätän omaan arvoonsa. :) ap

[/quote]

Morkkis menee ohi aikanaan, eli anna ajan hoitaa. Jos kaveri vielä leveilee sillä, että on saanut sut kellistettyä, niin siitähän voi levitellä juttua että oli todella huono pano ei ees seissyt kunnolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla