Morkkistuttaa yhdenyön säätö, enkä pääse siitä yli. :/
Huomenta. En saa unta ja pakko avautua tästä aiheesta. Mua siis morkkistuttaa edelleen yks useamman kuukauden takainen yhdenyön sekoilu. Päädyin sänkyyn humalassa erään todella etovan miehen kanssa. Mies oli etova ulkonäöltään, käytökseltään ja maineeltaan, mutta jotenkin siinä itsesäälin vallassa (olin juuri etonnut poikaystävästä ja kai etsin lohtua) ja vahvassa humalatilassa kuitenkin päädyin hänen kanssaan sänkyyn. Seksi oli aivan järkyttävän huonoa, joten senkin puolesta olisi voinut jättää väliin. Kaikkea pahentaa myös se, että sain jälkikäteen tietää tyypistä tiettyjä asioita (joita en aio tässä paljastaa) jotka saa suorastaan niskakarvani pystyyn. Kaiken LISÄKSI tämä säätöni on nyt kuulemma leveillyt selkäni takana saaneensa minulta. Minua hävettää aivan kamalasti. :/ Voi miksi hän ei voi edes pitää suutansa kiinni? Ja millainen mies leveilee yhdenyön säädöillään muutenkaan? Minulla on aivan kamalan likainen olo tapahtuneesta, enkä osaa oikein antaa itselleni anteeksi, että tein kännipäissäni tällaisen nolon virhearvioinnin. :/ Oisko teillä muilla mitään vinkkejä siitä miten voisin päästä asian yli?
Kommentit (61)
Mä en oikein yhdenyönjutuista perusta, mutta kerran eksyin baari-illan jälkeen sänkyyn yhden paikallisen jätkän kanssa. Hän oli kyllä todella hyvännäköinen, siinä ei hävettävää. Sen illan jälkeen vaan alkoivat kyseisen pojan kaverit kysellä mua mukaansa aina baari-illan jälkeen. Olin kerran tosi helppo ja sain horon maineen siitä pitkäksi aikaa. Häpeä kesti aikansa mutta opin siitä.
Kohdallesi on sattunut siis tuhannen ja yhden yön tarina, voit lakaista asian maton alle, ja olla ajattelematta kalifia, joka oli haaremissa. Älä kurkista maton alle, siellä väijyy tulevaisuuden historia.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:24"]Mä en oikein yhdenyönjutuista perusta, mutta kerran eksyin baari-illan jälkeen sänkyyn yhden paikallisen jätkän kanssa. Hän oli kyllä todella hyvännäköinen, siinä ei hävettävää. Sen illan jälkeen vaan alkoivat kyseisen pojan kaverit kysellä mua mukaansa aina baari-illan jälkeen. Olin kerran tosi helppo ja sain horon maineen siitä pitkäksi aikaa. Häpeä kesti aikansa mutta opin siitä.
[/quote][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:24"]Mä en oikein yhdenyönjutuista perusta, mutta kerran eksyin baari-illan jälkeen sänkyyn yhden paikallisen jätkän kanssa. Hän oli kyllä todella hyvännäköinen, siinä ei hävettävää. Sen illan jälkeen vaan alkoivat kyseisen pojan kaverit kysellä mua mukaansa aina baari-illan jälkeen. Olin kerran tosi helppo ja sain horon maineen siitä pitkäksi aikaa. Häpeä kesti aikansa mutta opin siitä.
[/quote]
Kyllä minusta naisen pitäsi saada halutessaan nauttia irtoseksistä ilman huoran mainetta. Tosin itsekään en usein harrasta yhdenyönjuttuja, ja tämä sattui nyt pitkästä aikaan olemaan niitä harvoja kertoja. Mua nyt lähinnä hävettää vain se, että se tyyppi nyt puhuu musta selän takana, ja se, että siitä tyypistä paljastui puistattavia asioita. Harmittaa siis, että päädyin olemaan hänen kanssaan missään tekemisissä. ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:37"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:24"]Mä en oikein yhdenyönjutuista perusta, mutta kerran eksyin baari-illan jälkeen sänkyyn yhden paikallisen jätkän kanssa. Hän oli kyllä todella hyvännäköinen, siinä ei hävettävää. Sen illan jälkeen vaan alkoivat kyseisen pojan kaverit kysellä mua mukaansa aina baari-illan jälkeen. Olin kerran tosi helppo ja sain horon maineen siitä pitkäksi aikaa. Häpeä kesti aikansa mutta opin siitä.
[/quote][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:24"]Mä en oikein yhdenyönjutuista perusta, mutta kerran eksyin baari-illan jälkeen sänkyyn yhden paikallisen jätkän kanssa. Hän oli kyllä todella hyvännäköinen, siinä ei hävettävää. Sen illan jälkeen vaan alkoivat kyseisen pojan kaverit kysellä mua mukaansa aina baari-illan jälkeen. Olin kerran tosi helppo ja sain horon maineen siitä pitkäksi aikaa. Häpeä kesti aikansa mutta opin siitä.
[/quote]
Kyllä minusta naisen pitäsi saada halutessaan nauttia irtoseksistä ilman huoran mainetta. Tosin itsekään en usein harrasta yhdenyönjuttuja, ja tämä sattui nyt pitkästä aikaan olemaan niitä harvoja kertoja. Mua nyt lähinnä hävettää vain se, että se tyyppi nyt puhuu musta selän takana, ja se, että siitä tyypistä paljastui puistattavia asioita. Harmittaa siis, että päädyin olemaan hänen kanssaan missään tekemisissä. ap
[/quote] ei irtoseksiä saa/voi harrasta ilman markkina-arvoon vaikuttamista. Naisella ei nykysin ole enää edes täysi-ikäiseksi tullessaan markkina-arvoa. Arvo on mennyt ennen täyttä ikää. Sinustakin se kertoo jotain, että panet kaikkea liikkuvaa ikään, kokoon tai laatuun katsomatta. Mihin luulet sijoittuvasi markkinoilla?
Niin no sain itse taudin yhden illan jutulta vaikka käytettiin kortsua eli don't worry asia voisi olla pahemminkin! En silti jaksa morkkistella enää asiaa
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:45"]Niin no sain itse taudin yhden illan jutulta vaikka käytettiin kortsua eli don't worry asia voisi olla pahemminkin! En silti jaksa morkkistella enää asiaa
[/quote] hyi helvetti! Markkinoiden pohjasakkaa.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:46"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:45"]Niin no sain itse taudin yhden illan jutulta vaikka käytettiin kortsua eli don't worry asia voisi olla pahemminkin! En silti jaksa morkkistella enää asiaa
[/quote] enää pahemmin se ei voisi olla, olet täysin markkinakyvytön.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:41"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:37"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:24"]Mä en oikein yhdenyönjutuista perusta, mutta kerran eksyin baari-illan jälkeen sänkyyn yhden paikallisen jätkän kanssa. Hän oli kyllä todella hyvännäköinen, siinä ei hävettävää. Sen illan jälkeen vaan alkoivat kyseisen pojan kaverit kysellä mua mukaansa aina baari-illan jälkeen. Olin kerran tosi helppo ja sain horon maineen siitä pitkäksi aikaa. Häpeä kesti aikansa mutta opin siitä.
[/quote]
[/quote] ei irtoseksiä saa/voi harrasta ilman markkina-arvoon vaikuttamista. Naisella ei nykysin ole enää edes täysi-ikäiseksi tullessaan markkina-arvoa. Arvo on mennyt ennen täyttä ikää. Sinustakin se kertoo jotain, että panet kaikkea liikkuvaa ikään, kokoon tai laatuun katsomatta. Mihin luulet sijoittuvasi markkinoilla?
[/quote]
Muhun noi markkinahöpötykset ei uppoa. Joo, ymmärrän että kovasti nyt yrität saada mun olon tuntemaan huonommaksi, mutta et tule onnistumaan siinä. :) En usko että tämä mun yksi moka tulee vaikuttamaan "markkina-arvooni" millään tavalla, jo senkin takia että yleensäkään kenenkään ihossa ei lue kuinka monen kanssa tai kenen kanssa kukakin on maannut. Eikä fiksut ihmiset muutenkaan välitä tuollaisista seikoista, vain ne katkerat jotka ei saa ollenkaan. Joten ei, markkina-arvoni "menettäminen" ei tässä ole nyt se harmitukseni aihe. :)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:52"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:41"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:37"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:24"]Mä en oikein yhdenyönjutuista perusta, mutta kerran eksyin baari-illan jälkeen sänkyyn yhden paikallisen jätkän kanssa. Hän oli kyllä todella hyvännäköinen, siinä ei hävettävää. Sen illan jälkeen vaan alkoivat kyseisen pojan kaverit kysellä mua mukaansa aina baari-illan jälkeen. Olin kerran tosi helppo ja sain horon maineen siitä pitkäksi aikaa. Häpeä kesti aikansa mutta opin siitä.
[/quote]
[/quote]
Muhun noi markkinahöpötykset ei uppoa. Joo, ymmärrän että kovasti nyt yrität saada mun olon tuntemaan huonommaksi, mutta et tule onnistumaan siinä. :) En usko että tämä mun yksi moka tulee vaikuttamaan "markkina-arvooni" millään tavalla, jo senkin takia että yleensäkään kenenkään ihossa ei lue kuinka monen kanssa tai kenen kanssa kukakin on maannut. Eikä fiksut ihmiset muutenkaan välitä tuollaisista seikoista, vain ne katkerat jotka ei saa ollenkaan. Joten ei, markkina-arvoni "menettäminen" ei tässä ole nyt se harmitukseni aihe. :)
[/quote] tuntuu se sinua harmittavan kun tulet inisemään tänne ja kerjäämään myötätuntoa. Oikeen öitä valvonut, kun olet omaa tyhmyyttäsi pannu jotain kuppatautista pultsaria, koska oot niin vietävissä oleva itsesuojeluvaistoton nukke, jolla ei ole omaa tahtoa. Ei se virhe ja ne virheet poistu sinusta. Tulet olemaan jatkossa aina pala kerrallaan ja arvottomampi markkinoilla. Ne panot ei ole merkattu ihoon, mutta ne oireilee sukupuolitauteina ja haisevana alapäänä.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:47"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:46"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:45"]Niin no sain itse taudin yhden illan jutulta vaikka käytettiin kortsua eli don't worry asia voisi olla pahemminkin! En silti jaksa morkkistella enää asiaa
[/quote]
Haha jep sinulle ei ole eikä voisi vähempää kiinnostaakaan :D Harmi, että et voi päättää muiden miesten puolesta :(
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:57"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:52"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:41"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:37"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:24"]Mä en oikein yhdenyönjutuista perusta, mutta kerran eksyin baari-illan jälkeen sänkyyn yhden paikallisen jätkän kanssa. Hän oli kyllä todella hyvännäköinen, siinä ei hävettävää. Sen illan jälkeen vaan alkoivat kyseisen pojan kaverit kysellä mua mukaansa aina baari-illan jälkeen. Olin kerran tosi helppo ja sain horon maineen siitä pitkäksi aikaa. Häpeä kesti aikansa mutta opin siitä.
[/quote]
[/quote]
[/quote] tuntuu se sinua harmittavan kun tulet inisemään tänne ja kerjäämään myötätuntoa. Oikeen öitä valvonut, kun olet omaa tyhmyyttäsi pannu jotain kuppatautista pultsaria, koska oot niin vietävissä oleva itsesuojeluvaistoton nukke, jolla ei ole omaa tahtoa. Ei se virhe ja ne virheet poistu sinusta. Tulet olemaan jatkossa aina pala kerrallaan ja arvottomampi markkinoilla. Ne panot ei ole merkattu ihoon, mutta ne oireilee sukupuolitauteina ja haisevana alapäänä.
[/quote] säälin sinua että oot niin sinisilmäinen hupanko, että sormia napsauttaa ja hame nousee. Syytäkin on morkkistella.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:57"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:47"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:46"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:45"]Niin no sain itse taudin yhden illan jutulta vaikka käytettiin kortsua eli don't worry asia voisi olla pahemminkin! En silti jaksa morkkistella enää asiaa
[/quote]
Haha jep sinulle ei ole eikä voisi vähempää kiinnostaakaan :D Harmi, että et voi päättää muiden miesten puolesta :(
[/quote] helposti sanaa voi aina kierrättää
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 06:00"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:57"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:47"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:46"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:45"]Niin no sain itse taudin yhden illan jutulta vaikka käytettiin kortsua eli don't worry asia voisi olla pahemminkin! En silti jaksa morkkistella enää asiaa
[/quote]
[/quote]
Ja miksi kertoisin hoidetusta taudista kenellekään?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 06:05"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 06:00"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:57"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:47"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:46"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:45"]Niin no sain itse taudin yhden illan jutulta vaikka käytettiin kortsua eli don't worry asia voisi olla pahemminkin! En silti jaksa morkkistella enää asiaa
[/quote]
[/quote]
Ja miksi kertoisin hoidetusta taudista kenellekään?
[/quote] sellaset tulee suhteissa ilmi. Aijoo mutta eipä sinusta oo suhteisiin.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 06:00"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:57"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:47"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:46"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:45"]Niin no sain itse taudin yhden illan jutulta vaikka käytettiin kortsua eli don't worry asia voisi olla pahemminkin! En silti jaksa morkkistella enää asiaa
[/quote]
[/quote]
Kaikkia miehiä ei kiinnosta toisen seksuaalinen menneisyys, ainakaan niitä fiksuja. Taudit täytyy tietenkin hoidattaa pois jos sellainen on päässyt jollain reissulla tarttumaan. Mutta moralisoi sinä toki rauhassa siellä jos paremman mielen siitä saat. :)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 06:08"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 06:00"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:57"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:47"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:46"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:45"]Niin no sain itse taudin yhden illan jutulta vaikka käytettiin kortsua eli don't worry asia voisi olla pahemminkin! En silti jaksa morkkistella enää asiaa
[/quote]
[/quote]
Kaikkia miehiä ei kiinnosta toisen seksuaalinen menneisyys, ainakaan niitä fiksuja. Taudit täytyy tietenkin hoidattaa pois jos sellainen on päässyt jollain reissulla tarttumaan. Mutta moralisoi sinä toki rauhassa siellä jos paremman mielen siitä saat. :)
[/quote] ai fiksummat?!? :D puhut fiksuimmista miehistä samaan aikaan kun ketjuttelet tänne säälikirjoituksia siitä, että oot saanut taudin rumalta pultsarilta. Ei kuulosta järin fiksulta, kuten et myös sinäkään. Et ole laatikon terävin veitsi.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 06:12"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 06:08"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 06:00"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:57"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:47"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:46"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:45"]Niin no sain itse taudin yhden illan jutulta vaikka käytettiin kortsua eli don't worry asia voisi olla pahemminkin! En silti jaksa morkkistella enää asiaa
[/quote]
[/quote]
[/quote] ai fiksummat?!? :D puhut fiksuimmista miehistä samaan aikaan kun ketjuttelet tänne säälikirjoituksia siitä, että oot saanut taudin rumalta pultsarilta. Ei kuulosta järin fiksulta, kuten et myös sinäkään. Et ole laatikon terävin veitsi.
[/quote]
Onneks sä olet virheetön ihminen.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 06:15"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 06:12"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 06:08"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 06:00"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:57"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:47"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:46"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:45"]Niin no sain itse taudin yhden illan jutulta vaikka käytettiin kortsua eli don't worry asia voisi olla pahemminkin! En silti jaksa morkkistella enää asiaa
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote] haha, niinpä, se on meidän eromme.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 06:16"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 06:15"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 06:12"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 06:08"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 06:00"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:57"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:47"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:46"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:45"]Niin no sain itse taudin yhden illan jutulta vaikka käytettiin kortsua eli don't worry asia voisi olla pahemminkin! En silti jaksa morkkistella enää asiaa
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote] haha, niinpä, se on meidän eromme.
[/quote]
Uskoo ken tahtoo. ;)
Aika pyyhkii ne pois. Keskityt vaan johonkin kivaan tekemiseen nyt.