Morkkistuttaa yhdenyön säätö, enkä pääse siitä yli. :/
Huomenta. En saa unta ja pakko avautua tästä aiheesta. Mua siis morkkistuttaa edelleen yks useamman kuukauden takainen yhdenyön sekoilu. Päädyin sänkyyn humalassa erään todella etovan miehen kanssa. Mies oli etova ulkonäöltään, käytökseltään ja maineeltaan, mutta jotenkin siinä itsesäälin vallassa (olin juuri etonnut poikaystävästä ja kai etsin lohtua) ja vahvassa humalatilassa kuitenkin päädyin hänen kanssaan sänkyyn. Seksi oli aivan järkyttävän huonoa, joten senkin puolesta olisi voinut jättää väliin. Kaikkea pahentaa myös se, että sain jälkikäteen tietää tyypistä tiettyjä asioita (joita en aio tässä paljastaa) jotka saa suorastaan niskakarvani pystyyn. Kaiken LISÄKSI tämä säätöni on nyt kuulemma leveillyt selkäni takana saaneensa minulta. Minua hävettää aivan kamalasti. :/ Voi miksi hän ei voi edes pitää suutansa kiinni? Ja millainen mies leveilee yhdenyön säädöillään muutenkaan? Minulla on aivan kamalan likainen olo tapahtuneesta, enkä osaa oikein antaa itselleni anteeksi, että tein kännipäissäni tällaisen nolon virhearvioinnin. :/ Oisko teillä muilla mitään vinkkejä siitä miten voisin päästä asian yli?
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 04:41"]Huomenta. En saa unta ja pakko avautua tästä aiheesta. Mua siis morkkistuttaa edelleen yks useamman kuukauden takainen yhdenyön sekoilu. Päädyin sänkyyn humalassa erään todella etovan miehen kanssa. Mies oli etova ulkonäöltään, käytökseltään ja maineeltaan, mutta jotenkin siinä itsesäälin vallassa (olin juuri etonnut poikaystävästä ja kai etsin lohtua) ja vahvassa humalatilassa kuitenkin päädyin hänen kanssaan sänkyyn. Seksi oli aivan järkyttävän huonoa, joten senkin puolesta olisi voinut jättää väliin. Kaikkea pahentaa myös se, että sain jälkikäteen tietää tyypistä tiettyjä asioita (joita en aio tässä paljastaa) jotka saa suorastaan niskakarvani pystyyn. Kaiken LISÄKSI tämä säätöni on nyt kuulemma leveillyt selkäni takana saaneensa minulta. Minua hävettää aivan kamalasti. :/ Voi miksi hän ei voi edes pitää suutansa kiinni? Ja millainen mies leveilee yhdenyön säädöillään muutenkaan? Minulla on aivan kamalan likainen olo tapahtuneesta, enkä osaa oikein antaa itselleni anteeksi, että tein kännipäissäni tällaisen nolon virhearvioinnin. :/ Oisko teillä muilla mitään vinkkejä siitä miten voisin päästä asian yli?
[/quote] vittu että oot tyhmä. Pitäsit reites kiinni.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 04:44"]Se on ihan oikein sinulle
[/quote]
Osasin odottaa tällaista kommenttia. :) No jään odottelemaan josko joltain muulta tulisi hieman rakentavampaa mielipidettä tilanteeseeni.
Et mitenkään. Turha turista kun paska on jo housussa. Markkina-arvosi romahtanut
Ainoa tapa päästä yli tällaisista noloista kokemuksista on tehdä uusia virheitä, vielä pahempia. Sanon kokemuksesta.
Mutta mitä kovin noloa tuossa nyt muka on. Kyllähän sitä aktiivinen nainen ehtii vähän käydä läpi vähän epäonnistuneempiakin kokemuksia.
Älä huoli :) Sen verran tuore juttu, että aivan ymmärrettävää tuo häpeä vielä. Se kyllä siitä hälvenee ja myöhemmin voit jo varmasti kuitata naurulla koko jutun. Ja tuo miehen leveily asiasta kertoo ehkä paljon enemmän siitä ihmisenä, kuin susta. Säälittävää. Leuka pystyyn vaan, virheitä sattuu ;)
Teit valintasi silloin niillä tiedoilla ja tunteilla kuin sulla oli. Nyt on eri tilanne ja et enää tekisi niin. Eli unohda koko juttu!
Typerää käytöstä. Turha kerjätä myötätuntoa kun tonttuilet.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 04:52"]Teit valintasi silloin niillä tiedoilla ja tunteilla kuin sulla oli. Nyt on eri tilanne ja et enää tekisi niin. Eli unohda koko juttu!
[/quote] tiesi se, teki silti
Jos oli kondomi niin ei sulla ole huolta.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 04:58"]Tuota ei muuta mikään
[/quote]
Ei muutakaan. Enkä kaipaa myötätuntoa, vaan ehkä lähinnä vertaistukea muilta mokailijoilta tai vinkkejä miten päästä sitkeän morkkiksen yli. Kaikki ihmiset mokailee joskus, sen tiedän. Joten moraalisaarnajien kommentit jätän omaan arvoonsa. :) ap
Mulla ainakin pelaa itsekontrolli humalassakin, ja itsesuojeluvaisto, sulla näemmä ei. Ja mitä ihmeen säälipanoa ihminen tarvitsee?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 05:04"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 04:58"]Tuota ei muuta mikään
[/quote]
Ei muutakaan. Enkä kaipaa myötätuntoa, vaan ehkä lähinnä vertaistukea muilta mokailijoilta tai vinkkejä miten päästä sitkeän morkkiksen yli. Kaikki ihmiset mokailee joskus, sen tiedän. Joten moraalisaarnajien kommentit jätän omaan arvoonsa. :) ap
[/quote] kaikki ei mokaa ;) kaikki vaan ei ole sluteja tai tyhmiä
Eipä tuossa ihmeellistä oo se menee ajan kanssa ohi :) "synnitön heittäköön ekan kiven" :)
Moi, aloittaja! Haluaisin rohkaista sinua, että arvosi ihmisenä ei ole kadonnut mihinkään, vaikka mokasitkin ja ihan terveesti koet morkkista, huonoa omaatuntoa tai jotain vastaavaa.Virheistä huolimatta olet yhä arvokas ja rakas ihminen! Ja sinulla on aina oikeus ja mahdollisuus "uuteen yritykseen", uuteen alkuun sekä keveämpään, parempaan omaantuntoon :) Tästä kaikesta puhutaan mielestäni kauniisti ja koskettavasti tässä: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
Älä enää tee silleen, ja tuskinpa teetkään. Mutta ei se sinua ihmisenä huonommaksi oo tehnyt. Huominen on parempi tulevaisuus.
Se on ihan oikein sinulle