Oletko tyytyväinen pituuteesi?
Kerro pituus, sukupuoli plus tyytyväisyytesi taso ja mahdolliset perustelut.
Kommentit (28)
Nainen 170cm. Olen, koska en koe arkielämässä tilanteita, etten ylettyisi jonnekin. Myös parinmuodostuksessa hyvä pituus...
Nainen ja oon 164 cm en oikeen oo tyytyväinen, koska haluisin olla pidempi. Joskus joutuu ottaa ylimpiin kaappeihin tuolii avuksi kun joku kattila sieltä tai verhot tms on nostettava. : D
mut mielummin tää pituus, kuin vaiks nainen ja 183 cm : /
157cm nuorempana haittas mutta nykyään en haluais olla yhtään pidempi. Onneks mulla on pitkät jalat kokooni nähden niin en näytä persjalkaselta. :D
Oon 166cm ja haluaisin olla ainakin 175cm. N.
195cm mies, nyrkkini ovat sopivasti vaimoni pään tasolla
162 cm nainen, oikein tyytyväinen. En ole edes ajatellut, että pitäisi olla tämän lyhyempi tai pitempi. Joskus voi ärsyttää kun pitää aina ottaa joku tuoli alle että ylettäisi kaappien ylähyllyille, mutta se on ohimenevää kun muuten viihdyn nahoissani.
Mies, 181 cm/72 kg. Saisi olla vähän hoikempi, ei tässä kyllä ainakaan liian vähän painoa ole.
163cm nainen. Tyytyväinen olen pituuteeni, mutta ei puhuta painosta.. :D
Nainen, 170cm. En ole tyytyväinen. Haluaisin olla 5cm pidempi. Voisin ottaa viisi senttiä lisäpituutta sääriin :D Kyllä tälläkin pituudella pärjää, mutta olisi kivaa, jos olisi pidemmät sääret.
N 169, joskus pidän joskus en. Haluisin mielummin olla taskuvenus, lyhyet ja sit tytöt ovqt vaan niin kauniita
160 cm ja olen ihan tyytyväinen. Pärjään ihan mainiosti tämän pituisena ja tarvittaessa saan korkokengillä muutamia senttejä lisää pituutta.
Nainen ja 178cm, olen erittäin tyytyväinen :) ihana kun voi halutessaan erottua joukosta korkkareilla kun on hurjan pitkä naiseksi, mutta toisaalta tasapohjakengissä en ole silmiinpistävä :D
166 enkä haluaisi olla senttiäkään pidempi enkä lyhyempi.
174 ja olen tyytyväinen pituuteeni.
Nainen 163cm.
Joskus nuorempana halusin olla pidempi mutta enää en missään nimessä haluaisi, näyttäisin kolholta (enkä tarkoita että pitkät naiset kaikki näyttäisivät mutta mulle ei sopisi).
Nainen, 152cm. En ole koskaan ollut minkään muunkaan pituinen, paitsi tietenkin lapsena, joten ei ole vertailukohteita. Kyllä mä oon ihan tyytyväinen itseeni, etenkin pituuden suhteen olisi turhaa olla olemattakaan (kenenkään), kun ei sille mitään voi.
Nainen, 154cm. Riippuu päivästä se tyytyväisyys, mutta kyllä haluisin ehkä vähän pidempi olla... semmonen 160cm olisi unelma, mutta eihän tälle mitään voi
Nainen 153cm.
välillä harmittaa olla näin lyhyt. Mihinkään ei yllä, ei näe muiden takaa, vaikea löytää housuja. Ylipäätään maailmaa ei ole mitoitettu näin lyhyelle.
Mutta, olen ihan tyytyväinen näin. Jätkiä ei ole pituus haitannut. Apua saa pyydettäessä vaikka niiden tavaroiden saamiseksi ylähyllyltä. Ja onneksi minulla on pitkä mies joka ylettyy niihin ylinmäisille hyllyillekkin :)
Olen joo, vasta tulin asiaa ajatelleeksi. Olen 162 cm nainen ja tarpeeksi "pitkä" siten ettei näytä todella lyhyeltä mutta tarpeeksi lyhyt että mahtuu kätevästi pieneen tilaan eikä ala esim. lentokoneessa turistiluokassa niin hirveästi ahdistamaan ;)