Kysykää lestadiolaisnaiselta!
Kommentit (17)
Ovatko kaikki vl:lät rikkaita? Miksi kaikki vl miehet ovat niin komeita?
Voisitko lopettaa lisääntymisen ja säästää maapalloa omalta osaltasi myös muille?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 01:47"]Voisitko lopettaa lisääntymisen ja säästää maapalloa omalta osaltasi myös muille?
[/quote]
En ole ap, mutta typerä kommentti. Suomalaiset kuolisivat sukupuuttoon jos emme lisääntyisi. Onneksi lestadiolaiset tekevät sentään lapsia, kiitos teille siitä!
Kaikkien persujen pitäisi kiittää lestoja (vaikka lestat äänestävätkin keskustaa). Lestat kun ovat viime kädessä takuu sille, että somalit eivät saavuta enemmistöä Suomessa, kun täällä on joku muukin ryhmä, joka tekee keskimäärin kymmenen lasta per nainen.
Mitä mieltä olet siitä, jos teitä kutsuu lestoiksi? Minkä tyypin lestadiolainen olet (vl:kö)?
Jos epäuskossa elävä kaupan kassa tervehtii sinua sanomalla "Jumalan terve", niin miten reagoit?
Harmi kun et vastannut kysymyksiin... Mielenkiintoista toi lesta homma. En kyllä itse haluaisi lestaksi!! Asun kylällä jossa on tosi tosi paljon lestoja. Hmm.. Ei kannata aloittaa tällästä keskustelua kun häippää sit vege.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:08"]
Jos epäuskossa elävä kaupan kassa tervehtii sinua sanomalla "Jumalan terve", niin miten reagoit?
[/quote]
En oo ap, mutta miksi se kassa tuolla tavalla sanoisi? Ei varmaan ole ihan työnantajankaan ohjeistuksen mukainen tapa tervehtiä asiakkaita.
Miksi ehkäisy katsotaan Jumalan tahtoon puuttumisena mutta hedelmöityshoitoja ei? Eikös jälkimmäisessä tapauksessa Jumala ole tarkoittanut ettei lapsia pidä tulla?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 10:23"]
Miksi ehkäisy katsotaan Jumalan tahtoon puuttumisena mutta hedelmöityshoitoja ei? Eikös jälkimmäisessä tapauksessa Jumala ole tarkoittanut ettei lapsia pidä tulla?
[/quote]
Itse en ottaisi hedelmöityshoitoja. Mutta en tuomitse heitä, jotka näkevät asian toisin.
-vl-nainen, ei ap
Voisitko mennä körttiläisen miehen kanssa naimisiin?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 02:06"]Mitä mieltä olet siitä, jos teitä kutsuu lestoiksi? Minkä tyypin lestadiolainen olet (vl:kö)?
[/quote]
En oo tuo ap mutta its olen kans lesta :)
mua eikä mun tuttuja ei ainakaa haittaa jos sanotaan lestaksi. Iha normaalia.. jotku (ei lestat) pitää sitä haukkuma nimenä mutta eise mun mielestä oo :D lyhenne vaan. Itse olen vanhollislestaatiolainen
Olitko suviseuroissa?