Onko teillä koko ajan sähkölaskut vuoden alusta laskettu?
Kuten minulla 1.1.15-28.2.15 ja seuraava nyt 1.1.15-30.4.15. Siinähän tulee vaikutelma että maksaa kahteen tai useampaan kertaan samoja laskuja? Tarkistakaapa kuinka teillä on jos on lasku tallessa.
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:44"]
Hmm.... Sähkölaitos?
[/quote]
Ei mikään yleinen paikka.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:44"]
Hmm.... Sähkölaitos?
[/quote]
Ei mikään yleinen paikka.
[/quote]
Niin, siis kyselin sähkölaitoksen nimeä, koska eihän nyt kaikkialla ole samantapaiset laskut. Ap vain kirjoitti tarkistakaa laskusta, mutta minkä firman?
Siinä oli se eritelty niin monelta eri kantilta, että en kyllä enää itse päässyt selvyyteen. Energiamaksu ja verot 1.1.15 lähtien kohdassa siirto ja sähköenergia kohdassa oli: energiamaksu tammikuu +erikseen maalis-huhtikuu sekä perusmaksu.
Onko siirtomaksu se mikä on aina sama ja energiamaksu kulutuksen mukaan? En yhtään ole numeroihminen näitä itse laskemaan. ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:58"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:44"] Hmm.... Sähkölaitos? [/quote] Ei mikään yleinen paikka. [/quote] Niin, siis kyselin sähkölaitoksen nimeä, koska eihän nyt kaikkialla ole samantapaiset laskut. Ap vain kirjoitti tarkistakaa laskusta, mutta minkä firman?
[/quote]
Tarkoitin että tämä ei ole mikään iso paikka, tyyliin wattenfall eli mikä tahansa lasku käy esimerkiksi.
Hmm.... Sähkölaitos?