Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun omasta miehestä on tullut setämies

Vierailija
16.02.2022 |

Ihme ähinää ja puhinaa, örähtelyä. Tuoksuu aika pahalle (vanhalle kahville ja "sedälle"). Miten tässä kävi näin? Minne katosi se freshi urheilijanuorukainen, jonka kanssa aloin seurustelemaan viime vuosituhannen puolella?

Kommentit (253)

Vierailija
81/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä on setä, melkein pappa jo ( onkin, itse asiassa), mutta kuumin mies ikinä silti. Tuoksuu kodikkaalta, rakastan sitä tuoksua. Söisin koko miehen elävältä jos voisin.

Tuleepa limainen fiilis, kun pappaikäisestä miehestä puhutaan "kuumana". Hyi olkoon. Eläimellinen himo ei sovi vanhemmille ihmisille. Kannattaa naida aivonsa pellolle alle kolmikymppisenä, jos mahdollista, niin malttaa sitten vanheta arvokkaasti.

Meillä on luultavasti aktiivisempi seksielämä kuin 90 %:lla tämän palstan miehistä, jotka ovat enimmäkseen ilmeisesti sinkkuja. Ja mitä tulee aivonsa pellolle naimiseen, niin omalla kohdallani se tapahtui ensimmäisen kerran 30+ vuotiaana. Sitä nuorempana olin liian estynyt ja mietin liikaa sitä, mikä on sopivaa, miltä näytän ja mitä kehtaan mieheltä pyytää.

N59+M67

Minusta on aina äärimmäisen noloa ja myötähävettävää, kun keski-ikäiset ja sitä vanhemmat ääneen mainostavat seksielämäänsä tai seksuaalista kyvykkyyttään. Tulee mieleen Toivo Sukari punaisissa speedoissa ja oksennus nousee kurkkuun. Pitäkää nyt arvon sedät ja tädit nämä asiat edes omana tietonanne. Ajatus teidän kuivettuneista parkkiintuneista nahkapussukoistanne hinkkaamassa toisiaan vasten on kerrassaan luotaantyöntävä.

Aika ahdasmielinen on sinunkin käsitys seksistä:  nahkapussukat hinkkaamassa toisiaan vasten. Eikö nimenomaan nuoremmilta ihmisiltä voisi kuvitella laajempaa ymmärrystä seksuaalisuudesta? Onhan se paljon enemmän kuin yhdyntä!

Vierailija
82/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, aiemmin mietin miten mummo on kestänyt vaaria ja miten äiti on kestänyt isää kaikki nämä vuodet ja vuosikymmenet. Nyt olen itse samassa tilanteessa, että alkaa olla kohta samanmoinen pappa vierellä. Sanon vaan naiset, että kouluttakaa itsenne ja pedatkaa itsellenne sellaiset taloudelliset olosuhteet, että ei tarvitse sen takia pitää miestä saman katon alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä on setä, melkein pappa jo ( onkin, itse asiassa), mutta kuumin mies ikinä silti. Tuoksuu kodikkaalta, rakastan sitä tuoksua. Söisin koko miehen elävältä jos voisin.

Tuleepa limainen fiilis, kun pappaikäisestä miehestä puhutaan "kuumana". Hyi olkoon. Eläimellinen himo ei sovi vanhemmille ihmisille. Kannattaa naida aivonsa pellolle alle kolmikymppisenä, jos mahdollista, niin malttaa sitten vanheta arvokkaasti.

Meillä on luultavasti aktiivisempi seksielämä kuin 90 %:lla tämän palstan miehistä, jotka ovat enimmäkseen ilmeisesti sinkkuja. Ja mitä tulee aivonsa pellolle naimiseen, niin omalla kohdallani se tapahtui ensimmäisen kerran 30+ vuotiaana. Sitä nuorempana olin liian estynyt ja mietin liikaa sitä, mikä on sopivaa, miltä näytän ja mitä kehtaan mieheltä pyytää.

N59+M67

Minusta on aina äärimmäisen noloa ja myötähävettävää, kun keski-ikäiset ja sitä vanhemmat ääneen mainostavat seksielämäänsä tai seksuaalista kyvykkyyttään. Tulee mieleen Toivo Sukari punaisissa speedoissa ja oksennus nousee kurkkuun. Pitäkää nyt arvon sedät ja tädit nämä asiat edes omana tietonanne. Ajatus teidän kuivettuneista parkkiintuneista nahkapussukoistanne hinkkaamassa toisiaan vasten on kerrassaan luotaantyöntävä.

Aika ahdasmielinen on sinunkin käsitys seksistä:  nahkapussukat hinkkaamassa toisiaan vasten. Eikö nimenomaan nuoremmilta ihmisiltä voisi kuvitella laajempaa ymmärrystä seksuaalisuudesta? Onhan se paljon enemmän kuin yhdyntä!

Istutteko siis täysissä pukeissa lootusasennossa toisianne vastatusten silmät suljettuina ja yhdytte meditaation siivin ajatusten tasolla? Ette? No niin arvelinkin.

Vierailija
84/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuoksuu vanhalle?

Jep. Sellaiselle ummehtuneelle. Vanhalle ihorasvalle, hiuspohjalle ja hengitys jollekin 7 tuntia sitten syödylle. Ei tee mieli suudella eikä olla lähemmissä tekemisissä. Onneksi olemme jo sen verran vanha pari, että pystyn välttämään lähentelyt.

Onneksi sinä et ole vanhentunut yhtään. Oikea freshi muumio.

Vierailija
85/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, aiemmin mietin miten mummo on kestänyt vaaria ja miten äiti on kestänyt isää kaikki nämä vuodet ja vuosikymmenet. Nyt olen itse samassa tilanteessa, että alkaa olla kohta samanmoinen pappa vierellä. Sanon vaan naiset, että kouluttakaa itsenne ja pedatkaa itsellenne sellaiset taloudelliset olosuhteet, että ei tarvitse sen takia pitää miestä saman katon alla.

Miten se vaarisi kesti hampaat irvessä sitä mummoasi? Ihmetteletkö koskaan?

Vierailija
86/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N59+M67

Istutteko siis täysissä pukeissa lootusasennossa toisianne vastatusten silmät suljettuina ja yhdytte meditaation siivin ajatusten tasolla? Ette? No niin arvelinkin.

Jos kertoisin, mitä teemme, kommenttini kuuluisi seksipalstalle. Tätä keskustelua ei toistaiseksi ole siirretty sinne. Mutta toivottavasti saat elää ja olla terve tähän ikään saakka - ja vanhemmaksikin - ja oivaltaa ihan itse ;-)

Vierailija
87/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInkä ikäinen? Että tietää sitten vähän odottaa muutosta...

Varttia vaille 50. Salilla käydään ja urheillaan, mutta kovasti vain mahaa tuntuu kertyvän ja muutenkin liha lisääntyvän luiden ympärillä. Naisistuminen on alkanut. Testosteroni pakenee. Onhan se surullista.

Testoa saa lisää lääkäriltä. Bonuksena on että voi jättää ehkäisynkin pois kun miehen oma siittiöiden tuotanto sammuu.

Kun ei kerta kaikkiaan seksi enää kiinnosta. Ei kiinnostaisi edes sen hyvän tuoksuisen miehen kanssa. Olen jo elänyt sen vaiheen ohi. Haluan muunlaista neutraalimpaa yhdessäoloa ja sitä aikuista rauhaa suhteeseen, ettei tarvitse enää toisen jalkoväliä edes ajatella.

Joo haluat, mutta tuskin tulet toivomaasi saamaan. Varaudu katkeraan yksinoloon vanhuuteen ja kuolemaan asti. Tuo on just se syy miksi miehet lemppaavat viisikymppisen naisen: kun naista ei seksi enää kiinnosta. Sitten naiset katkerina kirkuvat netissä että ukko vaihtoi nuorempaan, yhyy.

Ei yksinolossa ole mitään katkeroittavaa. Yksinäisyys on ylellisyyttä ja vapautta. Ei tarvitse välittää kenestäkään muusta eikä tehdä myönnytyksiä eikä säätää omaa olemistaan kenenkän toisen menojen tai olemisen mukaan. Pystyisin hyvin olemaan yksin.

Vierailija
88/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse ulìseva palstanarttu joka valittaa miehestään, vai näpsäkkä pantava taskuraketti?

Mielummin tuo ensimmäinen koska tosiaan se paneminen tai edes rakastelu ei kiinnosta p-karvan vertaa.

Vierailija
89/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N59+M67

Jos kertoisin, mitä teemme, kommenttini kuuluisi seksipalstalle. Tätä keskustelua ei toistaiseksi ole siirretty sinne. Mutta toivottavasti saat elää ja olla terve tähän ikään saakka - ja vanhemmaksikin - ja oivaltaa ihan itse ;-)

Kiitos, mutta ei kiitos.

Vierailija
90/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajat olivat toisen maailmansodan aikaan toiset. Naisilla ei ollut lähellekään sitä itsenäisyyttä mitä nykypäivänä. Ukkoja piti vaan kestää ja sietää ja tunnollisina nämä tuon ikäpolven naiset hoitivat "velvollisuutensa" hautaan asti. Kadonnutta kansanperinnettä ja hyvä niin.

Vierailija
91/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko teidän perheessä näin päin? Saattaahan näitäkin tapauksia olla.

Vierailija
92/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kehtaa enää kutsua ketään kylään koska meillä haisee "vanhalle". Onneksi tuli  tämä korona. Hyvä tekosyy olla kutsumatta tai vastaanottamatta vieraita.

Vierailija
93/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse ulìseva palstanarttu joka valittaa miehestään, vai näpsäkkä pantava taskuraketti?

Mielummin tuo ensimmäinen koska tosiaan se paneminen tai edes rakastelu ei kiinnosta p-karvan vertaa.

Naisille yleinen tila kun tulee lihavuuden kanssa ongelmia

Vierailija
94/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö kivointa tässä on se, että kroppa on parempi kuin useilla nuorilla neitosilla. Eikä silti paneta. Voitko mitenkään ymmärtää tätä? Se on totuus. Elämässä on niin paljon mukavampia ja kiinnostavampia asioita kuin seksi. Siinä mielessä ikääntyminen on ihanaa, koska voi huoletta haistattaa huilut kaikille limaisille seksi- ja panojutuille. Good riddance.

Vierailija
95/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuoksuu vanhalle?

Jep. Sellaiselle ummehtuneelle. Vanhalle ihorasvalle, hiuspohjalle ja hengitys jollekin 7 tuntia sitten syödylle. Ei tee mieli suudella eikä olla lähemmissä tekemisissä. Onneksi olemme jo sen verran vanha pari, että pystyn välttämään lähentelyt.

Onneksi sinä et ole vanhentunut yhtään. Oikea freshi muumio.

Edelleenkään haiseminen ei ole normaalia ikääntymistä. Mistä ihmeestä on tullut tämä käsitys, että miesten pitäisi haista pahalta?

Vierailija
96/253 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteitta voi toki pestä ja tuulettaa. Saunominen ja kunnon peseytyminen päivittäin ei tee pahaa kenellekään.

Kuolevia olen hoitanut, mutta tuskin tarkoitit samaa "vanhalle tuoksumisessa".

Ei kovakaan peseytyminen auta ihmisen perustuoksuun.

Nuo ähinät ja voivottelut on kyllä sietämätöntä. Ohhoh, hohhoi ja muuta puhinaa kuuluu koko ajan kun istuu tuoliin, kun nousee tuolista, autoon meneminen se vasta onkin ihmettelyn ja puhinan aihe... :(

Vierailija
97/253 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInkä ikäinen? Että tietää sitten vähän odottaa muutosta...

35-40-v. nuo oireet alkavat mutta ensin niitä ei niin pane merkille.

Vierailija
98/253 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä unohda kielen liikkeitä. Ilmeisesti huulia alkaa kuivata tai jotain ja siksi pitää nuoleskella niitä?

Vierailija
99/253 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö kivointa tässä on se, että kroppa on parempi kuin useilla nuorilla neitosilla. Eikä silti paneta. Voitko mitenkään ymmärtää tätä? Se on totuus. Elämässä on niin paljon mukavampia ja kiinnostavampia asioita kuin seksi. Siinä mielessä ikääntyminen on ihanaa, koska voi huoletta haistattaa huilut kaikille limaisille seksi- ja panojutuille. Good riddance.

Jos kerran seksikään ei kiinnosta, mikä ongelma miehen setämäistymisessä sitten on? Niitä "mukavia ja kiinnostavia" asioita tehdessä asialla ei juurikaan luulisi olevan merkitystä.

Muutenkaan en tajua ihmisiä, jotka haluavat elää ilman seksiä mukamas parisuhteessa. Kämppäkaveruutta se on, eikä mikään suhde.

Vierailija
100/253 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajat olivat toisen maailmansodan aikaan toiset. Naisilla ei ollut lähellekään sitä itsenäisyyttä mitä nykypäivänä. Ukkoja piti vaan kestää ja sietää ja tunnollisina nämä tuon ikäpolven naiset hoitivat "velvollisuutensa" hautaan asti. Kadonnutta kansanperinnettä ja hyvä niin.

Mielenterveysongelmat ovat lisääntyneet varsinkin naisilla kovasti. Onko näillä joku yhteys?