Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun omasta miehestä on tullut setämies

Vierailija
16.02.2022 |

Ihme ähinää ja puhinaa, örähtelyä. Tuoksuu aika pahalle (vanhalle kahville ja "sedälle"). Miten tässä kävi näin? Minne katosi se freshi urheilijanuorukainen, jonka kanssa aloin seurustelemaan viime vuosituhannen puolella?

Kommentit (253)

Vierailija
61/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on jotenkin rauhoittavaa, kun tuttu ja turvallinen setämies tuossa omiaan puuhastelee. 

Minusta myös. On sellainen luotettava ja vakaa kallio, jonka seurassa on hyvä ja turvallinen olo. Ei tuoksu mielestäni millekään.

Vierailija
62/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä on setä, melkein pappa jo ( onkin, itse asiassa), mutta kuumin mies ikinä silti. Tuoksuu kodikkaalta, rakastan sitä tuoksua. Söisin koko miehen elävältä jos voisin.

Tuleepa limainen fiilis, kun pappaikäisestä miehestä puhutaan "kuumana". Hyi olkoon. Eläimellinen himo ei sovi vanhemmille ihmisille. Kannattaa naida aivonsa pellolle alle kolmikymppisenä, jos mahdollista, niin malttaa sitten vanheta arvokkaasti.

Meillä on luultavasti aktiivisempi seksielämä kuin 90 %:lla tämän palstan miehistä, jotka ovat enimmäkseen ilmeisesti sinkkuja. Ja mitä tulee aivonsa pellolle naimiseen, niin omalla kohdallani se tapahtui ensimmäisen kerran 30+ vuotiaana. Sitä nuorempana olin liian estynyt ja mietin liikaa sitä, mikä on sopivaa, miltä näytän ja mitä kehtaan mieheltä pyytää.

N59+M67

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vauvapalstalla aina käytetään kiusaajien vakioargumentteja "ei näitä juttuja kannata ottaa tosissaan". Niin onko tässä ketjussa nyt jotain, mitä ei kannata ottaa tosissaan?

Vierailija
64/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet itse mummoutunut siinä samalla mutta et vain tajua sitä. Lähipiirisi on sen kyllä varmasti huomannut mutta ovat ilmeisesti niin armollisia ja hyvätapaisia, etteivät siitä huomauta. Setämies ja vaihdevuosimummeli sopii kuitenkin hyvin yhteen.

Kun nainen vaihdevuosistuu 5-kymppisenä ja mies setäytyy siinä 65-70 haarukassa saadaan biologisesti mielekäs ikäero mies-nais parille. miehet ovat tämän luonnostaan aina tiedostaneet

Vierailija
65/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Miehethän vain paranevat vanhetessaan mikäli palstan ulia on uskominen.

Charmaantuvat, sanoi eksäni.

Siis ne, jotka eivät kaljuunnu.

Ehkä joka 20.

Vierailija
66/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä on setä, melkein pappa jo ( onkin, itse asiassa), mutta kuumin mies ikinä silti. Tuoksuu kodikkaalta, rakastan sitä tuoksua. Söisin koko miehen elävältä jos voisin.

Tuleepa limainen fiilis, kun pappaikäisestä miehestä puhutaan "kuumana". Hyi olkoon. Eläimellinen himo ei sovi vanhemmille ihmisille. Kannattaa naida aivonsa pellolle alle kolmikymppisenä, jos mahdollista, niin malttaa sitten vanheta arvokkaasti.

Meillä on luultavasti aktiivisempi seksielämä kuin 90 %:lla tämän palstan miehistä, jotka ovat enimmäkseen ilmeisesti sinkkuja. Ja mitä tulee aivonsa pellolle naimiseen, niin omalla kohdallani se tapahtui ensimmäisen kerran 30+ vuotiaana. Sitä nuorempana olin liian estynyt ja mietin liikaa sitä, mikä on sopivaa, miltä näytän ja mitä kehtaan mieheltä pyytää.

N59+M67

Mielikuva vanhasta äijästäsi panemassa syövytti verkkokalvoni ja vei viimeisetkin halut.

Vierailija
67/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskin sinäkään olet vuosien vieriessä nuorentunut? Aina voit ottaa eron jos kumppani noin etoo.

En viitsi, koska taloudellinen mukavuus kärsii. Kestän vielä sen vuoksi.

Niin no, lokit joutuu aina tyytymään tavalla tai toisella. Hittoako täällä vaivapalstalla vollaat.

Hittoako tulet ketjuun kitisemään,  jos aihe ei kiinnosta. Tällä palstalla "vollataan" paljon epäolennaisemmistakin asioista.

Vierailija
68/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInkä ikäinen? Että tietää sitten vähän odottaa muutosta...

Varttia vaille 50. Salilla käydään ja urheillaan, mutta kovasti vain mahaa tuntuu kertyvän ja muutenkin liha lisääntyvän luiden ympärillä. Naisistuminen on alkanut. Testosteroni pakenee. Onhan se surullista.

Lihan lisääntyminen tarkoittaa lisää testoja. heikot on heikkoja.

Vierailija
69/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N59+M67

Mielikuva vanhasta äijästäsi panemassa syövytti verkkokalvoni ja vei viimeisetkin halut.

Sana panemassa kertoo juuri sen, miksi seksielämä on parempaa tässä iässä; ei ole enää noin kapeakatseinen näkemys hyvästä seksistä ;-)

N59+M67

Vierailija
70/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varttia vaille 50. Salilla käydään ja urheillaan, mutta kovasti vain mahaa tuntuu kertyvän ja muutenkin liha lisääntyvän luiden ympärillä. Naisistuminen on alkanut. Testosteroni pakenee. Onhan se surullista.

Testoa saa lisää lääkäriltä. Bonuksena on että voi jättää ehkäisynkin pois kun miehen oma siittiöiden tuotanto sammuu.

Vierailija
71/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet itse mummoutunut siinä samalla mutta et vain tajua sitä. Lähipiirisi on sen kyllä varmasti huomannut mutta ovat ilmeisesti niin armollisia ja hyvätapaisia, etteivät siitä huomauta. Setämies ja vaihdevuosimummeli sopii kuitenkin hyvin yhteen.

Kun nainen vaihdevuosistuu 5-kymppisenä ja mies setäytyy siinä 65-70 haarukassa saadaan biologisesti mielekäs ikäero mies-nais parille. miehet ovat tämän luonnostaan aina tiedostaneet

Hyi kauheeta. Mikään ei ole inhottavampaa kuin sellaiset seitsemänkymppiset papat, jotka muka yrittävät lirkutella, kun "neidillä ei ole sormusta sormessa". Jeesus!!! Ikään kuin sormuksettomuus olisi nykyään enää mikään signaali siitä, että ei ole miestä tai miesystävää. Muutenkin tuon ikäisten pitäisi jo haudata lipevät iskurepliikit visusti syvälle jonnekin minne aurinko ei paista.

Vierailija
72/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testoa saa lisää lääkäriltä. Bonuksena on että voi jättää ehkäisynkin pois kun miehen oma siittiöiden tuotanto sammuu.

Kun ei kerta kaikkiaan seksi enää kiinnosta. Ei kiinnostaisi edes sen hyvän tuoksuisen miehen kanssa. Olen jo elänyt sen vaiheen ohi. Haluan muunlaista neutraalimpaa yhdessäoloa ja sitä aikuista rauhaa suhteeseen, ettei tarvitse enää toisen jalkoväliä edes ajatella.

Vierailija
73/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi kauheeta. Mikään ei ole inhottavampaa kuin sellaiset seitsemänkymppiset papat, jotka muka yrittävät lirkutella, kun "neidillä ei ole sormusta sormessa". Jeesus!!! Ikään kuin sormuksettomuus olisi nykyään enää mikään signaali siitä, että ei ole miestä tai miesystävää. Muutenkin tuon ikäisten pitäisi jo haudata lipevät iskurepliikit visusti syvälle jonnekin minne aurinko ei paista.

Danny hoitaa homman tyylillä ja antaa tytöille isoa perunaa.

Vierailija
74/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N59+M67

Kalevila "oksa kovana". Ehkä nauran, kun ei viitsi itkeäkään.

Vierailija
75/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies joka ei ole nuori muttei vanhakaan. Tuoksun naisten parfyymille ja Verelle.

Vierailija
76/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N59+M67

Minusta on aina äärimmäisen noloa ja myötähävettävää, kun keski-ikäiset ja sitä vanhemmat ääneen mainostavat seksielämäänsä tai seksuaalista kyvykkyyttään. Tulee mieleen Toivo Sukari punaisissa speedoissa ja oksennus nousee kurkkuun. Pitäkää nyt arvon sedät ja tädit nämä asiat edes omana tietonanne. Ajatus teidän kuivettuneista parkkiintuneista nahkapussukoistanne hinkkaamassa toisiaan vasten on kerrassaan luotaantyöntävä.

Vierailija
77/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Likaisuus ja haiseminen (mikä oli nimenomaan se aloittajaa häiritsevä asia) ei kyllä ole mitään normaalia ikääntymistä kummallakaan sukupuolella, eikä ole mikään ihme, että sellainen kumppania häiritsee. Joten miksi ihmeessä siistin mummelin pitäisi sietää haisevaa setää?

Vierailija
78/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko pitää olla, että saa korvaushoitoa? Vaimo haluaa lapsia ja minä en. Tuntuu, että testot on alhaalla..tuollahan sais kaks kärpästä yhdellä iskulla.

Vierailija
79/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Likaisuus ja haiseminen (mikä oli nimenomaan se aloittajaa häiritsevä asia) ei kyllä ole mitään normaalia ikääntymistä kummallakaan sukupuolella, eikä ole mikään ihme, että sellainen kumppania häiritsee. Joten miksi ihmeessä siistin mummelin pitäisi sietää haisevaa setää?

Naiset ovat sietäneet tässäkin maassa kautta vuosikymmenten ja -satojen niin paljon tyytyen hiljaa osaansa, että ei enää. Nyt loppuu hyssyttely.

Vierailija
80/253 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan kestämätön ajatus, että ei edes alushousuja vaihdeta joka ilta. Köyhäkin voi olla, mutta ei tarvitse olla likainen.