Olen kassaneiti. Kysyttävää?
Kommentit (88)
Onko sinulla vakituinen vai määräaikainen sopimus, ja miten usealla on sinun kaupassa kokopäiväinen sopimus?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:50"]Haluatko vähän tarkentaa mitä voit tietää asiakkaan seksielämästä ruokaostosten perusteella?
[/quote]
Kondomeiden ostotiheyden perusteella voin päätellä jotakin.. Siis teoriassa, käytännössä en ole kiinnostunut pitämään kirjaa tuommoisista. Eli en voi tietää juuri mitään :D
Ap
Oletko kostea pillustasi kun sedät pervoilee?
Juttujen perusteella et taida opiskella mitään eksaktia tiedettä?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:51"]Onko sinulla vakituinen vai määräaikainen sopimus, ja miten usealla on sinun kaupassa kokopäiväinen sopimus?
[/quote]
Lähes kaikilla käsittääkseni toistaiseksi voimassaoleva eli vakituinen. Itselläni opiskelijana luonnollisesti määräaikainen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:53"]Juttujen perusteella et taida opiskella mitään eksaktia tiedettä?
[/quote]
Kuinka niin? :) tarkennatko mikä jutuissani on aikana?
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:53"]Juttujen perusteella et taida opiskella mitään eksaktia tiedettä?
[/quote]
Kuinka niin? :) tarkennatko mikä jutuissani on aikana?
Ap
[/quote]
Vikana"
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:52"]Oletko kostea pillustasi kun sedät pervoilee?
[/quote]
Lähinnä yököttää.. Toista se olisi kuin joku lähes ikäiseni, ehkä hiukan vanhempi pervoilisi. Silloin olisi varmaan paikat märkinä..
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:55"]Oletko anaalihomo?
[/quote]
Olen hetero, enkä voi ilman kyrpää itse ainakaan panna ketään peppuun :)
Ap
Onko pomosi mies vai nainen? Millainen hän on alaisilleen? Mikä kaupunki??
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:55"]Oletko anaalihomo? [/quote] Olen hetero, enkä voi ilman kyrpää itse ainakaan panna ketään peppuun :) Ap
[/quote]
No entä annatko miehen panna peppuun?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:58"]Onko pomosi mies vai nainen? Millainen hän on alaisilleen? Mikä kaupunki??
[/quote]
Apua, toivottavasti kukaan ei tunnista. Uudeltamaalta olen. Hän on nainen, ja yleensä ihan mukava. En tykkää hänen äksystä luonteestaan.
Ap
Onko sinulla luottokortti? Mitä ajattelet asiakkaista jotka maksaa kortilla?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:57"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:55"]Oletko anaalihomo? [/quote] Olen hetero, enkä voi ilman kyrpää itse ainakaan panna ketään peppuun :) Ap
[/quote]
No entä annatko miehen panna peppuun?
[/quote]
En ole vielä uskaltautunut moiseen. Pelkään että sulkijalihas löystyy ja paskanpidättäminen vaikeutuu.. Ehkä joskus.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 01:01"]Onko sinulla luottokortti? Mitä ajattelet asiakkaista jotka maksaa kortilla?
[/quote]
Hmm, mitä pitäisi ajatella kun lähes kaikki maksaa kortilla...? Vai tarkoititko luottokorttia? Aika perus. Ei ole itselläni luottokorttia.
Ap
Oletko harjoittelija vielä?
P.s. selvitä sen teidän kassajärjestelmän nimi, voit tarvita tietoa vielä joskus!
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 01:06"]Oletko harjoittelija vielä?
P.s. selvitä sen teidän kassajärjestelmän nimi, voit tarvita tietoa vielä joskus!
[/quote]
Mihin tarvinnut sitä tietoa? :o kerro, alkoi kiinnostaa?
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:46"]Kuinka iso kauppa? Mikä ketju?
[/quote]
S-ketjun ehkä aika keskikokoinen kauppa :)
Ap