Missä voi lähettää faxin?
Pitää lähettää työhakemus mutta minulla ei ole faxia.
Mikä neuvoksi?
Kommentit (17)
Kirjastoissa on monitoimilaitteita, joilla voi skannata paperisen dokumentin sähköiseksi pdf:ksi ja lähettää vastaanottajan sähköpostiin.
Vierailija kirjoitti:
Kirjastoissa on monitoimilaitteita, joilla voi skannata paperisen dokumentin sähköiseksi pdf:ksi ja lähettää vastaanottajan sähköpostiin.
Sähköposti ei ole faxi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköposti ei ole faxi
Ei olekaan, mutta tällä saa käytännössä saman lopputuloksen. Tietysti vastaanottajan pitää itse tulostaa se dokumentti.
Miksi se pitää lähettää juuri faxina?
Pitääkö johonkin lähettää työhakemus faksilla?? 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköposti ei ole faxi
Ei olekaan, mutta tällä saa käytännössä saman lopputuloksen. Tietysti vastaanottajan pitää itse tulostaa se dokumentti.
Miksi pitäisi tulostaa, voihan sen lukea näytöltä.
Lähetä se efaxina eli sähköpostilla kts. Elisa
Vierailija kirjoitti:
Lähetä se efaxina eli sähköpostilla kts. Elisa
Siis sähköpostista voi lähettää faksin
japaniinko ajattelit faxilla lähettää työhakemuksen.
Ei taida olla monta hakijaa tuollaiseen paikkaan.
Valokuvaliikkeestä ainakin meidän ostarilla, mainostaa jopa palvelua! (On joillekin oikeasti tarpeen, ei kannata nauraa.)
Oikeasti jos hakemukset saa lähettää vain faksilla, se voi pienentää hakemusten määrää aika radikaalisti. Mikä tietty on hyvä asia heidän kannaltaan, jotka sen pystyivät tekemään eli ovat kisassa mukana. 🙂 Pakko tunnustaa, etten olisi kuvitellut tällaista faksausedellytystä hakuprosessissa tänä päivänä olevan. Kiinnostaisi millaisesta yrityksestä on kyse.
Jos omistat scannerin tai tiedät missä voit scannata dokumentin, voit myös lähettää sen tiedoston faxina eteenpäin. Eli oletuksena on, että vastaanottajalla on faxi käytössä. Jos ei, se kannattaa lähettää sähköpostina ja mieluiten pdf-muodossa.
Kopio Kone liikkeessä!