Mistä asiasta olet muuttanut mielipidettäsi?
Itselleni kävi klassisesti eli muutuin konservatiivisemmaksi iän myötä, monet vassariaatteet ovat jääneet unholaan.
Kommentit (43)
Olin ennen porvari ja kovasti venäläisvastainen , mutta sitten kuulin tämän kovasti pasifistisen laulun:
Muutin mieleni.
Vierailija kirjoitti:
Olin ennen porvari ja kovasti venäläisvastainen , mutta sitten kuulin tämän kovasti pasifistisen laulun:
Muutin mieleni.
Agit Prop lopetti tuon laulun esittämisen keikoillaan, kun NL hyökkäsi Afganistaniin. Muuten jatkoi entiseen malliin taistolaishuiveissaan ja sinipaidoissaan.
Pienenä pidin kissoista enemmän kuin koirista. Nykyään rakastan koiria yli kaiken, enkä välitä kissoista juurikaan.
Muuttanut täysin mielipiteeni kannabiksesta kun olen tutkinut asioita! Aiemmin tyypillinen vastustaja (tietämätön, ennakkoluuloinen) , nyt ykköspuolustaja! Laillistamista odotellessa...
Se miten ei kannata alkaa katkeraksi.
Olen kerännyt itselleni katkeria kavereita, harmaita haukkoja. Aion siirtyä kilttien ihmisten puolelle.
Jossain vaiheessa itse haukuin kaikkea ja kaikkea yhdessä kavereideni kanssa, aloin pienentää itseäni, käyttää mahdollisimman rumia reikäisiä itselle sopimattomia vaatteita ja luovuin ulkonäön ja kunnon ylläpitämisestä. Koskaan en ylipainoa tavoittanut onneksi, mutta työtä on kaiken eteen saanut nähdä. En tiedä mitä nämä ihmiset jotka ympärilläni on koittaa negatiivissävytteisellä elämällään saavuttaa. Ikuisen onnettomuuden? Se varmaan onnistuu.
Palstapersuilin vuosikausia, kunnes tajusin persujen olevan valeoppositiopuolue ja että he ovat globalistien asialla. Nyt vastustan persuja samalla tavalla kuin muitakin perinteisiä puolueita.
Liberaalifeminististä radikaali(hko)feministiksi. Kuinka pystyinkään ajattelemaan, että sukupuolia olisi enemmän kuin 2.
Keskikoulussa minua tönittiin, reppua heiteltiin ojaan, haukuttiin porvarin pennuksi ja lahtariksi, koska isäni oli kansakoulunopettaja.
Aloin taistolaiseksi ja kiusaaminen loppui siihen paikkaan! Välittömästi!
Vierailija kirjoitti:
Liberaalifeminististä radikaali(hko)feministiksi. Kuinka pystyinkään ajattelemaan, että sukupuolia olisi enemmän kuin 2.
sama täällä
Ydinvoima! Tsenobylin pelottelemana ja luonnon ystävänä ajattelin ennen, että se on tuhon tie. Nyt olen kääntynyt ajattelemaan, että sen avulla oikeasti saastuminen saadaan loppumaan.
Sama täällä. Kun havaitsin että nykyinen vasemmistolaisuus on silkkaa wokettamista, hylkäsin moisen fanaatikkojen hullujen kuplan.
10 vuotta (ja vähempikin) sitten vielä louskutin keskustelupalstoilla suuta persuja vastaan, ja halla-aho oli mielestäni oikein nazijehu.
Nyt olen harkinnut seuraavissa vaaleissa persun äänestämistä, jos vaan hyvä tästä maakunnasta löytyy. Olen niin kyllästynyt tähän muiden puolueiden vässyköintiin monen uuden sekoilmiön edessä. Nykyään myös huomaan miten fiksu halla-aho on, pidän myös Purrasta.
Mua kiinnostivat ennen kaikki salaliittoteoriat, liskoihmiset, ym. Ja vaikka mä edelleen uskon että pieni prosentti maailman ahneimmista haluaa pitää kiinni omastaan, ja haluaa pitää orjaluokan taistelemassa keskenään, niin en mä enää usko siihen että taustalla olisi halu tappaa ja tuhota toisia.
Nykyään uskon että tiedettä mm. lääketiedettä tekevät normaalit ihmiset jotka haluavat edistää terveyttä ja löytää keinoja parantaa sairauksia.
Luulin ennen, että haluan kokea vanhemmuuden elämässä. Nyt olen sitä mieltä, etten halua koskaan lapsia. Mitään erityistä syytä tähän ei ole, tajusin vain että kyseessä on valinta eikä ole pakko mennä ns. "normien" mukaan.
Teininä ensin vihasin Madonnaa yli kaiken 80-luvulla, mutta sitte joskus vuonna -89- 90 kun katsoin MTV Awardseja tai sen dokumentin siitä blond ambition-kiertueesta, aloinkin oikein fanittaa sitä.
Oon muutenkin elämässä huomannu että mulla viha ja rakkaus voi kääntyä hetkessä keskenään. 😳
Enää en fanita ketään, varsinkaan Madonnaa, mutta nautin kyllä sen kadari-ja ysärivideoista. Upeaa musaviihdettä loi aikoinaan, tuo ainoa enää elossa oleva suuri poptähti.
Kadari=kasari=80-luku *
36.kommentoija
Että pitää olla vakituinen työpaikka ja omistusasunto. Ei pidä, olen vuosikausia omasta tahdostani tehnyt pätkätöitä ja keikkatöitä. Tänä sopii mulle oikein hyvin. Vakituinen työpaikka tuntuu kuin olisi naimisissa työnsä kanssa. Olen hoitoalalla joten valinnanvaraa riittää.
Olin hormonilääkkeitä vastaan, kunnes jouduin ottamaan pakollisen kierukan sairauden hoitoon.
Nyt harmittaa, että olin vuosikymmeniä vastarannan kiiskenä asialle, joka paransi elämäni laatua.
Äänestin aikaisemmin vihreitä, mutta nyt kun alkaa katsomaan tätä m a m u m e i n i n k i ä vähän tarkemmin niin taidanpa vaihtaa puoluetta minäkin. Harmi sinänsä, koska ympäristöasiat ovat lähellä sydäntäni.
Olen kristitty ja olin usein aiemmin Päivi Räsästä vastaan ja pidin häntä yksisilmäisenä -lahkolaisena. Nykyäänkin olen hänen kanssaan usein erimieltä mutta arvostan häne nsuoraselkäsiyyttään ja rohkeuttaan seistä vankkumattomasti oman vakaumuksensa takana horjumatta. Pöyristynyt olen valtakunann syyttäjän toiminnasta, joka muistuttaa minusta jo enemmän poliittista ajojahtia kuin reilua ja ihmisoikeuksia kunnioittavaa syyttäjän toimen harjoittamista.