Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinäkuussa häät - Voinko ottaa eron elokuussa?

Vierailija
30.06.2015 |

Onko tuossa jotain aikarajaa häiden ja eron välillä? En halua missään nimessä mieheni kanssa naimisiin, mutta häitä on suunniteltu jo monta vuotta, joten turha niitä alkaa perumaan. Tällä hetkellä seurustelen toisen kanssa, mistä mieheni ei tiedä.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa tässä täysin keksityltä tarinalta. Kuitenkin niin älytöntä kuin se onkin, itsekin tiedän ainakin kaksi ihmistä (toinen mies, toinen nainen, eivät olleet keskenään naimisissa), jotka ovat pistäneet avioeron jo muumaman kuukauden kuluttua häistä ja uus kumppani on ollut valkattuna. Kummassakin tapauksessa seurustelua oli edeltänyt ennen häitä useita vuosia. Kyllä on pistänyt ihmetyttämään, mitä näidenkin tapausten päässä on liikkunut kun niitä häitä ei ole voinut perua, sillä eiköhän se ole tuolla aikataululla ollut tiedossa jo ennen häitä ettei tästä mitään tule. Särkee sitten pahemmin sen toisen ihmisen sydämen ja vielä nolaa julkisesti ihmisten edessä tuollaisella tempulla.

Vierailija
2/75 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mit vit? Kauanko oot seurustellut tulevan ex-aviomiehesi kanssa ja kauanko suunnitellut häitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kerro miehellesi että haluat perua häät?

Vierailija
4/75 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:04"]Hieman valaistakseni, elämämme on ollut yhtä helvettiä jo pitkään. Tiedän tasan tarkkaan mitä teen ja olen suunnitellut jo aivan täysin uuden elämän itselleni ja ihmiselle, jota oikeasti rakastan. Minä tiedän, että minun ja pian entisen mieheni häistä tulee upeat. Olen käyttänyt paljon aikaa niiden suunnitteluun ja järjestämiseen sekä saanut paljon upeita ihmisiä luomaan siitä upea päivä. Miksi ihmeessä peruisin kauan ja kovalla rahalla järjestetyn juhlapäivän? Minä astelen onnellisesti avioon ja eroan miehestäni häiden jälkeen. Uuden rakkaani kanssa muutamme todennäköisesti ulkomaille hänen töidensä perässä. Ap [/quote] Ai, miksi peruisit? Tietenkin siksi, koska et halua naimisiin tuon miehen kanssa. Törkeä vannoa valat todistajien läsnä ollessa, jos ei edes halua naimisiin. Kai sä oot pyytäny sen uuden miehen seuraamaan vihkimistä..? Miten se muuten edes voi luottaa sinuun, jos kerta tietää, että meet toisen kans naimisiin vain erotaksesi melkein heti.. miten se uus voi luottaa, ettet tee samoin sille? Miksi oot edes suunnitellu häitä, jos tulevan (ex)puolison kanssa elämä on helvettiä... Onhan tämä vaan provo, onhan?

[/quote]

Hieman koomista, mutta rakkaani tosiaan on häissämme paikalla vieraan ominaisuudessa. Mies ei tunne häntä ja hän hukkuu vieraslistaan kaukaisena sukulaisena. Fakta on se, että minä olen parisuhteessame se tyytymättömämpi osapuoli. Mies elää jopa jonkinlaisessa illuusiossa, että kaikki olisi hyvin. En pode tunnontuskia tästä asiasta, enkä muutenkaan usko avioliittoon instituutiona. En edes tiedä, miten olen tähän tilanteeseen päätynyt. Yksi asia on johtanut toiseen ja yhtäkkiä ympärilläni on tämä koko rakennelma. Pelaan pelin loppuun saakka. Onhan hääjuhla nyt kuitenkin aika ainutlaatuinen kokemus, varsinkin tässä mittaluokassa. Miehellä on iso suku. Ap

Vierailija
5/75 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja av-mammat ovat vihaisia suuttuessaan. Parempi pitää ne häät. Tiedä minkä kohtauksen esim Henna tai Jenni-hullu saa. Bibskin aikoo laittaa häihisi pinkin Furlan ja sisään serlan. Itkettää nimittäin aina häissä.

Vierailija
6/75 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperilla näkyy aina että on eronnut ja ero kyllä ei näytä hyvältä muiden silmissä.  Sitten jos tulee vielä toinen ero niin kyllä se kertoo että olet paska ihminen. Hankala ja vaikea!

Vierailija
7/75 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ole saanut vielä kutsua! Terv Henna

Vierailija
8/75 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu paperilla näkyy aina, että eronnut. Lisäksi, jos ositus ( maksaa muuten 1000€ luokkaa lakiasiaintoimistossa) jää tekemättä, on sitte teistä toisen kuollessa esim sinun kuollessa, perintöä jakamassa mahdollisesti myös exä. Samoin jos sun vanhemmat kuolee ja sinä, niin perintö voikin mennä exälle, jos ositus on tekemättä. Tai ette vaikka ehdi eroamaan, ennenkuin vanhemmat ja sinä kuolette. Eli pyydäppä vanhempiasi tekemään testamentti ja tee se itse, kos kuolo korjaa ennen eroa. Et erotessa kannattaa muistaa hoitaa kaikki paperiasiat kuntoon, mitkä liittyy eroamiseen. Eikä ole halpaa, jos joutuu lakimiestä käyttämään :-) ap vaikuttaa, niin typerältä ihmiseltä, että ei varmaan tiedä tätä. Suosittelen iltalukemiseksi perintöoikeutta, kun odottelet ihania häitäsi :-)

Kannattaisi varmaan perua häät.

Vierailija
9/75 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, elikkäs naiset. Itsekkäitä paskoja.

Vierailija
10/75 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

47 jatkaa vielä, että itseasiassa testamentit, avioehdot yms. paperiasiat kannattaa hoitaa kuntoon jo ennen naimisiin menoa, jos ja kun se ero tulee. Rakkautta ja raha-asioita ei kannata sekottaa.

Vierailija
11/75 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:13"]Seurustelen miehesi kanssa. Hänkään ei halua perua Porvoon häitä. Rahaa on mennyt liikaa ja nimekkäitä av-henkilöitä tulossa paikalle. Kutsuttuja Pipsa, asperger-henna, velat, av-mammat, mies 29+1, läskit, laihaläskit, laihat isorintaiset ja mamupatjat. Astelkaa yhdessä alttarille. Me olemme suunnitelleet että elokuussa karkaamme Nigeriaan. Eräs nigerialainen mies lupasi meille miljoona dollaria palkkiota kun lähetimme hänelle lainaa 5000e yrityksen perustamiseen.
[/quote] unohdit Jenni-hullun. Hänkin lienee kutsuttujen listalla.
[/quote] Ja käsikakkaajat.

Vierailija
12/75 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin odotan kutsua! Terv laihaläski

Vierailija
13/75 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voin valkaista peräreikäni, jos kutsu häihinne tulee. Pesen sitä myös ahkeraan. Ei jää tuoleihinne hajuja, eikä lemahda, jos hääleikkinä on karhukävelyä.

Vierailija
14/75 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla saattaa tirahtaa. Terv: Bull Mentula

Vierailija
15/75 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:04"]

Hieman valaistakseni, elämämme on ollut yhtä helvettiä jo pitkään. Tiedän tasan tarkkaan mitä teen ja olen suunnitellut jo aivan täysin uuden elämän itselleni ja ihmiselle, jota oikeasti rakastan. Minä tiedän, että minun ja pian entisen mieheni häistä tulee upeat. Olen käyttänyt paljon aikaa niiden suunnitteluun ja järjestämiseen sekä saanut paljon upeita ihmisiä luomaan siitä upea päivä. Miksi ihmeessä peruisin kauan ja kovalla rahalla järjestetyn juhlapäivän? Minä astelen onnellisesti avioon ja eroan miehestäni häiden jälkeen. Uuden rakkaani kanssa muutamme todennäköisesti ulkomaille hänen töidensä perässä. Ap

[/quote]

Mä en oikein, ap hyvä, ymmärrä, miksi sä aiot tehdä näin? Ihanko oikeasti ne juhlat (häälahjat?) on niin tärkeä juttu, että et halua perua? Miten siitä voi tulla upea päivä? Mitä sä siitä saat, että esität tuota teatteria yhden päivän?

Sitä kuvittelisi, että vaikka minkälaisista prinsessahäistä haaveilisi, ei kukaan menisi naimisiin vaan hääjuhlan takia, jos aikeena on erota samantien ja toinen mieskin jo odottaa.

No, avioerohan astuu sitten voimaan puolen vuoden harkinta-ajan jälkeen. Eli olet vielä loppuvuoden naimisissa.

Vierailija
16/75 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin niin paljon että lopulta itkin ja meinasin tukehtua.

Vierailija
17/75 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 00:53"]Nauroin niin paljon että lopulta itkin ja meinasin tukehtua.
[/quote] sama :'D

Vierailija
18/75 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joko kutsut lähetetty?

Vierailija
19/75 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:04"]Hieman valaistakseni, elämämme on ollut yhtä helvettiä jo pitkään. Tiedän tasan tarkkaan mitä teen ja olen suunnitellut jo aivan täysin uuden elämän itselleni ja ihmiselle, jota oikeasti rakastan. Minä tiedän, että minun ja pian entisen mieheni häistä tulee upeat. Olen käyttänyt paljon aikaa niiden suunnitteluun ja järjestämiseen sekä saanut paljon upeita ihmisiä luomaan siitä upea päivä. Miksi ihmeessä peruisin kauan ja kovalla rahalla järjestetyn juhlapäivän? Minä astelen onnellisesti avioon ja eroan miehestäni häiden jälkeen. Uuden rakkaani kanssa muutamme todennäköisesti ulkomaille hänen töidensä perässä. Ap
[/quote]

Tän täytyy olla trollipeikko, ei näin tyhmää ihmistä ole olemassa. Ja jos on, niin siinä on kyllä häiden merkitys unohtunut täysin. Miksi ne juhlat järjestettiinkään?

Vierailija
20/75 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu olet itsekäs Paska!!! Tuhlaat omia ja muiden rahoja sekä aikaa. Ja lisäksi miehes on mt-potilas varmaam seuraavat kymmenen vuotta. Kusipää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan