Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinäkuussa häät - Voinko ottaa eron elokuussa?

Vierailija
30.06.2015 |

Onko tuossa jotain aikarajaa häiden ja eron välillä? En halua missään nimessä mieheni kanssa naimisiin, mutta häitä on suunniteltu jo monta vuotta, joten turha niitä alkaa perumaan. Tällä hetkellä seurustelen toisen kanssa, mistä mieheni ei tiedä.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjat pitää palauttaa. Pyydä vain keveitä lahjoja.

Vierailija
62/75 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut vielä kutsua? Terv av-mamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on oikeasti lähipiirissäni tapahtunut. Nainen meni naimisiin, vaikka seurusteli toisen kanssa ja tiesi tasan tarkkaan eroavansa heti häiden jälkeen. Halusi pitää suunnitellut juhlat ja käyttää mekkojaan (iltajuhlaan oli oma mekko, vihkimiseen eri).

Vierailija
64/75 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ole eka kerta. "Puolituttuni" tekinäin, tiesi astellessaan alttarille, että ottaa eron asap ja näin teki. Joskus 12 v sitten Kuopiossa.

Vierailija
65/75 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:13"]Seurustelen miehesi kanssa. Hänkään ei halua perua Porvoon häitä. Rahaa on mennyt liikaa ja nimekkäitä av-henkilöitä tulossa paikalle. Kutsuttuja Pipsa, asperger-henna, velat, av-mammat, mies 29+1, läskit, laihaläskit, laihat isorintaiset ja mamupatjat. Astelkaa yhdessä alttarille. Me olemme suunnitelleet että elokuussa karkaamme Nigeriaan. Eräs nigerialainen mies lupasi meille miljoona dollaria palkkiota kun lähetimme hänelle lainaa 5000e yrityksen perustamiseen. [/quote]

unohdit Jenni-hullun. Hänkin lienee kutsuttujen listalla.

[/quote]

Niin ja mies 11cm:n, mies29+1:n ja tietty raivofeministit.

t.Raivofeministi

Vierailija
66/75 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei vois pitää erobileitä. Jätetään kirkko välistä, pukeudu häämekkoon ja sanokaa julkisesti että EN TAHDO! Sit kun juhlat pidetty niin kaikki jo valmiiks tietää teidän eronneen. Lahjatoiveet jonnekin hyväntekeväisyystilille.

Vierailija
67/75 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 22:04"]Hieman valaistakseni, elämämme on ollut yhtä helvettiä jo pitkään. Tiedän tasan tarkkaan mitä teen ja olen suunnitellut jo aivan täysin uuden elämän itselleni ja ihmiselle, jota oikeasti rakastan. Minä tiedän, että minun ja pian entisen mieheni häistä tulee upeat. Olen käyttänyt paljon aikaa niiden suunnitteluun ja järjestämiseen sekä saanut paljon upeita ihmisiä luomaan siitä upea päivä. Miksi ihmeessä peruisin kauan ja kovalla rahalla järjestetyn juhlapäivän? Minä astelen onnellisesti avioon ja eroan miehestäni häiden jälkeen. Uuden rakkaani kanssa muutamme todennäköisesti ulkomaille hänen töidensä perässä. Ap
[/quote]

Sanattomaksi vetää.. En osaa tähän sanoa muuta kuin itsekästä. Niin itsekästä.

Vierailija
68/75 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman pinnallista jos noiden juhlien pitäminen on niin tärkeää että menee naimisiin ihmisen kanssa jonka kanssa ei halua olla (vaikka kuinka olisi jo kaikki suunniteltuna). Eikö olisi parempi perua juhlat ja sitten järjestää joskus myöhemmin ne ihmisen kanssa jota rakastaa?

Vierailija
69/75 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru häät, mulle kävi samoin enkä perunut. Harmittaa vielä jälkikäteenkin kun menin naimisiin. Tosin kippuroin vuoden verran liitossa ennen kuin kehtasin erota.

Vierailija
70/75 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT

Vierailija
71/75 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
72/75 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että jotkut ottavat tämän tosissaan! Päivän parhaat naurut!

Vierailija
73/75 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mun mies käpykakun mukaan?

Vierailija
74/75 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on hyvä idea. Ap voi myöhemmin kuvankäsittelyohjelmalla vaihtaa hääkuviin aviomiehen kasvojen tilalle uuden miehen kasvot. Eihän hän ilmeisesti tule saamaan niin hienoja häitä uudestaan.

Tai miksi ei voisi kutsuvieraana oleva uusi mies hypätä esiin kesken seremonian ja näin pääsisivät rakastavaiset suuren sukujoukon edessä naimisiin.

Vierailija
75/75 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä paskaa koko juttu. Pitääpä itsekin keksiä viihdykkeeksi joku shokeeraava tarina..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän