Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mirtatzapiinin lopetus

Vierailija
30.06.2015 |

Olen käyttänyt mirtatzapiinia unettomuuteen pienellä annostuksella 3,75-10mg. Nyt lopetin sen ja olen ollut 3vrk ilman. Nukkunut olen ihan hyvin. Mutta päänsärky on paha ja tunnen oloni sairaaksi. Voiko olla, että näinkin pienen määrän käytön lopettaminen aiheuttaa vieroitusoireita? Kauankohan tämä helvetillinen olo kestää? Olen kuitenkin 3 vrk jo kärsinyt niin ei huvittaisi enää ottaa ja alkaa pienentämään annosta. Järkevämpi olisi ehkä lopettanut annosta pienentämällä..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että noin pieni annos voi vaikuttaa. Pienin käyttämäni määrä on ollut 3,75mg. Onko muka 0,75mg oikeasti mitään vaikutusta? Vieroitusoireita on itselläni ollut 4 vrk jumalaton päänsärky

Vierailija
22/26 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään oireita oo tullut. Oon muutamam kerran alottanut ja lopettanut. Unettomuuteen. Ei vierotusoireita ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aloitakaan. Käytin itse myös pienillä annoksilla unettomuuteen. Nyt 4. Pv ilman ja nesteet lähtee ropisten. Pikkuhiljaa aikaa olo parantua. En voi kyllä suositella kyseistä lääkettä kenellekään.

Vierailija
24/26 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Vierailija
25/26 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 16:53"]mirtatzapiinia minulle määrättiin 15mg puolikas univaikeuksiin... Ei mitään unettavaa vaikutusta. Sitten puolitin vielä sen puolikkaan. NO ei mitään unettavaa vaikutusta.

Iso pettymys koko lääke.

Nyt sitä menee 30mg/vrk , Ketipinor depor 300mg/vrk ja zyprexa 5mg/vrk. Unet heikot edelleen...
[/quote] Miten voit noin yleensä tuollaisella lääkityksellä? Jatketaanko tuota vai muutetaanko, jos ei auta

Vierailija
26/26 |
01.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 16:53"]mirtatzapiinia minulle määrättiin 15mg puolikas univaikeuksiin... Ei mitään unettavaa vaikutusta. Sitten puolitin vielä sen puolikkaan. NO ei mitään unettavaa vaikutusta. Iso pettymys koko lääke. Nyt sitä menee 30mg/vrk , Ketipinor depor 300mg/vrk ja zyprexa 5mg/vrk. Unet heikot edelleen... [/quote] Miten voit noin yleensä tuollaisella lääkityksellä? Jatketaanko tuota vai muutetaanko, jos ei auta

[/quote]

Mä kanssa täällä ihmettelen tota lääkesettiä. Oon joskus syönyt Mirtatzapinia unettomuuteen 15-45 mg. Tällä hetkellä mulla on Ketipinor 50 mg. Kummatkin lääkkeet väsyttävät jonkin verran, mutta kumpikin kerää nestettä ja lisää ruokahalua. Mirtatzapiini lisää ruokahalua kokopäiväisesti (tasaisesti), Ketipinorista tulee taas illalla noin tunti ottamisen jälkeen hillitön nälkä, jolloin syömistä on todella vaikeaa kontrolloida. En tiennyt että tollainen kombo on edes mahdollinen. Ja aika isot annoksetkin. Mikä on Zyprexa? Googlasin ja sain sellaisen kuvan, että olisi tarkoitettu hillitsemään maniaa. Väsyttääkö se? Entä lihottaako? Haluaisin vaihtaa noi Ketipinorit pois painonnousun takia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi