Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva kiva, lasu ilmoitus tehty vauvasta

Vierailija
30.06.2015 |

Pitää näköjään valita sanansa tarkasti. Kuulopuheiden perusteella tehty lasu ilmoitus että olen pakolla istuttanut 2kk ikäistä vauvaa. Kävimme puistossa isompien lasten kanssa ja otin vauvan syliin kun istuin kiikussa. Sanoin myöhemmin tuttavalle että kävimme kiikkumassa ja vauvakin sai vauhtia niin hän on käsittänyt että laitoin vauvan kiikkuun istumaan. Aika vaikeaa nyt kumota tuota juttua... Mitähän pitäisi tehdä?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä sitten että tehtiin lastensuojeluilmoitus?

Meidän muksusta ollaan tehty montakin ja aiheellisia vieläpä. Niistä ei seurannut asiakkuutta koska kotona kaikki ok. Ilmoituksia tehdään varmasti jatkossakin ja kyllä se välillä harmittaa ihan jo niidenkin lasten vuoksi jotka oikeasti tarvitsevat apua.

Jos lapsella on kaikki ok niin ilmoituksesta ei seuraa mitään muuta harmia kuin että on pois joltain toiselta. Ymmärrän kyllä sen että harmittaa joka tapauksessa. Kannattaa ajatella että hyvä kun joku huolehtii. Onhan moni lapsi ihan oikeasti joutunut kärsimään, koska kukaan ei välitä.

Vierailija
62/63 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meistäkin ja tehty ja enää en pelkää sossuja. Mitään todisteita et tarvitse. Meille annettiin vielä monen vuoden suoja et jos tehdään ilmoitus niin siihen ei reagoida.

Ihan järki-ihmisiä ne sossut on.

Näitä ilmoituksia tehdään siksi että ilmoittajalla on itsellään paha olla niin puretaan se sitten näin. Onneton ihminen on yleensä ilkeä.

Älä vaan kerro ilmoittajalle ettei siitä mitään seurannut koska mä kerroin niin teki uuden ilmoituksen. Näki kyllä kasvoilta sen vitutuksen ja ilkkumisen et pelkkä huoli riittää.Seuraavasta ilmoituksesta olin hiljaa niin ei tullut sitten uutta enää.

Täällä myös muotia soittaa poliisit jos ei ole alaikäisiä lapsia. Ja poliisit on soitettu aivan syyttä, akkojen riitojen takia.

No ei ole varmaan ihme että asutaan viokra-asunnoissa.

Ei teistä vaan lapsistanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
20.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi