Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polttarit, vaikka pienet häät?

Vierailija
30.06.2015 |

Menimme naimisiin mieheni kanssa lähes kahestaan, aika salaa, vain lähimmät paikalla, eli sisarukset ja vanhemmat. Syyt: lähinnä rahanpuute ja ei olla enää parikymppisiä, yksi lapsikin on.

Onko kenellekään järkätty polttareita, vaikka häissä ei ollutkaan ystäviä? Vai onko tämä nyt täysin ennenkuulumatonta ja moukkamaista edes miettiä tällaista? Huom, en siis halua että mulle olisi kustannettu mitään juttuja, ihan vaan yhdessäolokin ystävien kaa olis ollut hauskaa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkää ystäviesi kanssa tyttöjenilta ihan muuten vaan? Polttarit kuulostaa oudosta tuossa tilanteessa kun et itse niitä kuitenkaan järjestäisi, vaan ystäväsi joita ei itse häihin kutsuttu.

Vierailija
2/3 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, voin toki järjestää, mutta se ei ole sama asia. Vaan lähinnä nyt mietin, että minkätasoinen ystävyys mulla tässä on meneillään. Ite ehkä aattelisin, et jos kaveri menisi salaa naimisiin, niin kostoksi järjestäisin kahta kauheemmat polttarit. Mulle nyt harvemmin  kukaan mitään on järkkäillyt, mutta ite oon ollut järkkääjänä, maksajana ja osallistujana monen monta kertaa. No, ilmeisesti ei kuulu etikettiin vaatia polttareita, jos ei kerran järjestä häitäkään. Ugh, olen puhunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2015 klo 17:47"]

No joo, voin toki järjestää, mutta se ei ole sama asia. Vaan lähinnä nyt mietin, että minkätasoinen ystävyys mulla tässä on meneillään. Ite ehkä aattelisin, et jos kaveri menisi salaa naimisiin, niin kostoksi järjestäisin kahta kauheemmat polttarit. Mulle nyt harvemmin  kukaan mitään on järkkäillyt, mutta ite oon ollut järkkääjänä, maksajana ja osallistujana monen monta kertaa. No, ilmeisesti ei kuulu etikettiin vaatia polttareita, jos ei kerran järjestä häitäkään. Ugh, olen puhunut.

no ei tietenkään kuulu.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi